2. évad 3. rész: Children of the Force

ffixer

 

Kedves látogatóim, elérkeztünk a mélyponthoz! Ha ez a rész mondjuk teljesen különálló lenne, és nem az előző két zseniális résznek a folytatása lenne, még akkor se kapna töbet 20%-nál, na de így... Egyszerűen szégyen, hogy ezt merték folytatni. Ráadásul az egészben az a legdurvább, hogy még csak nem is kellett volna folytatni! De nem, Cad Bane túlélte! Ó máj gád, hát mi ez?! Bocsánat, de nem bírok magammal, éppen ezért ez az értékelés egy kicsit más hangnemben, és szövegkörnyezetben lesz. Először is nem lesz se kvíz, se sztori leírás. Kvízt azért nem rakok, mert nincs szívem tovább foglalkozni ezzel a résszel, a sztorit pedig azért nem írom le, mert egyszerűen nem bírok úgy végigmenni ezen a sz@ron, hogy közbe ne csatoljam hozzá az én véleményemet.

Soha többé, soha többé!

Mondhatom, már az eleje is jól kezdődik. Cad Bane túlélte, WTF?! Na de ezt most tárgyaljuk ki egy kicsit részletesebben! Szóval, a Cargo of Doom c. zsenialitásban azt láthatjuk, ahogy egy klón páncélban lévő személy pofán lő egy Cad Bane ruhájában lévő személyt. Szerintem ez egy nagyon szép tanulság lehetett volna. Hisz időnként egy, a sztoriban jellegtelenebb személy is végezhet néha egy, a sztoriban fontosabb szerepet játszó személlyel. Na ja, csak hogy a klón páncélban Cad Bane volt, Cad Bane ruhájában pedig a klón!(!!!!!!!!!). De most komolyan, mi történhetett ott? Biztos ez: 
Cad Bane: Cseréljünk már ruhát!
Klón: Jó, és azután?
Cad Bane: Azután pofán foglak lőni, oks?
Klón: Rendben, benne vagyok ;)
Szóval egyszerűen nem bírom fel fogni. Sok erőltetett dologról hallottam már, de ez a legdurvább. Nem volt jobb ötletük? Akkor csináltak volna inkább csak 21 részt, még az is jobb lett volna. Ennél a semmi is jobb!!! És egyszerűen erre hogyan bólinthattak rá Lucasék? Ja tényleg, a pénz...
Szóval amint rájönnek, hogy a sérült klón nem más, mint Cad Bane, azonnal utána rohannak, de meglóg a gazfickó.
Ja, és azt említettem már, hogy Cad Bane itt már egyáltalán nem cool? Mert hogy nem az! Ráadásul már trükkjei sincsenek! De így van az összes többi szereplővel is, egyszerűen nincs karakterük! Nincsenek szerethető tulajdonságaik (mint pl; Cad Bane ravaszsága, Mace Windu szótlansága/kaszabolóssága stb...). És tulajdonképpen nincsenek jó karakterek az epizódban. Mármint vannak olyanok, akik az ezelőtti részekben jók voltak, ám itt most azok is szarok! Ja, és tudjátok, hogy még mi van ezen kívül a szereplőkel?! Na? Igen! Kevésbé kidolgozottabbak! A második évadnál a készítők szebb animációt, és kinézetet igértek! Ez a Holocron Heist-nél, és a Cargo of Doom-nál így is volt, viszont itt egész egyszerűen ocsmány az egész látványvilág. Nem csak a szereplők, de még a helyszínek is rondábbak lettek. Ráadásul vannak olyan helyszínek (Rodia, Naboo, Coruscant), amik már előző rész(ek)ben is szerepeltek, és ott szebbek voltak. Komolyan! Minden, de tényleg minden RODNÁBB LETT! Remélem, hogy ez csak erre a részre igaz, mert ha nem... Igazából az a legcsúnyább, hogy semmi sem olyan éles. Minen elmosódott! Nem vicc, nézzétek csak meg!l
Na szóval Cad Bane meglép, és elbeszélget a megbízójával. Most azt a feladatot kapja, hogy válasszon ki négyet az erő-érzékeny gyermekek listájából, és hozza el őket a Mustafarra.
Azt leszámítva, hogy a holo-Sidious mozgása enyhén nevetséges, ez a jelenet még egész tűrhető lett, na de ami most jön, az
AZ EGÉSZ STAR WARS TÖRTÉNELEMNEK A MÉLYPONTJA!
Ugye bár már a Holocron Heist-nél is furcsálltam egy kicsit Yoda megérzését. Bár elfogattam, Yoda néha belelát a jövőbe, legyen... Viszont ennél a jelenetnél egyszerűen már nem tudtam megszólalni! Na szóval, figyeljetek:
Anakin, Obi-Wan, Yoda, és Windu négyen lehunyt szemmel meditálnak, és úgy kikövetkeztetik, hogy Cad Bane kit fog kiválasztani. És akkor mindig valamelyikük rákezd, hogy látok egy x,y bolygót, azon belül egy x,y várost, és tuti hogy ott lesz, mire a többiek rávágják, hogy igen, igen én is látom, és Bane ezt az x,y gyereket fogja elrabolni.
Ha ez egy Star Wars paródia lenne, akkor még röhögnék is rajta, de a jelenet nézése közben, és után inkább legszívesebben szétvertem/szétverném az epizód készítőit! Borzalmas de most komolyan! Tudom, hogy kicsit beteges, hogy egy jelenetnél ennyire leragadok, de áhh, mindegy inkább hagyjuk is! Ez már annyira szar, hogy nem is érdemes róla beszélni... Amúgy mondtam már, hogy GYÜLÖLÖM EZT AZ EPIZÓDOT?! Nem?! Na mindegy, akkor nézzük meg, ki hova megy:
Obi-Wan: Obi-Wan a Ródiára megy, ami nem mellesleg sokkal rondább, és kidolgozatlanabb, mint egy évaddal korábban. Szerencsétlen Obi-Wan későn érkezik, és Bane meglép az erő-érzékeny kis ródiai pisissel. 
Anakin és Ashoka: A Naboo-ra mennek, ahol elfogják Cad Bane-t, aki épp egy Gungan gyereket próbált elrabolni, de jön a hős Ashoka, és elintézi Cad Bane-t. A múltkori epizódban eléggé megmosolyogtató poén volt, hogy Cad Bane letépi Ashoka fejdíszét egy kis szemétkedés gyanánt. Ám ebben a részben Ashoka visszaszerzi! Hát F**k y**, kedves Ashoka! Persze örülhetnék, ha azt mondhatnám, hogy Ashoka az egyetlen elviselhetetlen szereplő, viszont sajnos-sajnos nem így van. Mint már említettem volt, az összes szereplő ilyen elviselhetetlen. Szóval Bane-t elfogják, és beviszik az egyik hajón lévő börtönbe.
Figyelem, újabb mélypont!
Itt a jedik megpróbálnak együttesen hatni Bane elméjére! Akik még nem látták (javaslom amúgy, hogy ne is nézzék meg), azok próbálják maguk elé képzelni a látványt, ahogy a rendkívül kidolgozatlan, és elmosódott Anakin, Windu, és Obi-Wan ott elmetrükköznek a kopasz fogjul ejtett Cad Bane előtt, azt mondogatva, hogy: You'll take us to the holocron!
Hát egyszerűen ez beszarás!
Megint mondom, ha ez egy paródia lenne, akkor még viccesnek is tartanám, de ez így egyszerűen szánalmas. És igen, pont EZ a fantáziátlanság, és az erőltetettség legszembetűnőbb jele. Látszik, hogy ezt senki sem gondolta komolyan, és senki nem akart rajta dolgozni. Valószínűleg nyaggathatták a fiúkat, hogy na, csináljunk már folytatást az előző 3 résznek. Nem érdekel, hogy gyakorlatilag nem lehet anélkül, hogy ne essünk bele egy csomó bakiba, és logikátlanságba, csak csináljuk, elvégre fizetnek érte! Tudjátok mire jöttem rá?! Ez olyan mint a Republic Heroes! Erőltetett, szar, és minden porcikáján látszik, hogy kényszermunka szüleménye! Ahogy a régi olasztanárom mondaná: "Ejj fiam, ez NONSZENSZ!".
És az a legdurvább, hogy Cad Bane segít nekik! Igen, át áll Obi-Wanékhoz! Elvezeti Obi-Want, és Windut a holokronhoz! Igaz, hogy utána meglép, de akkor is!
Aztán a hajón maradt Anakin és Ashoka valami hülye trükk alapján meg tudja nézni, hogy melyik bolygókon járt Cad Bane. Kiderül, hogy Mustafaron is járt, ott pedig még nem néztek körül, úgyhogy addigis elmennek oda, hogy addig se unatkozzanak.
Nem tudom, hogy említettem-e már, vagy sem, de Bane oda viszi az elfogott kis pisiseket, ahol a gonosz holo-Sidious ijesztegeti "szegényeket". Aztán mikor Ashokáék leszállnak, hirtelen úgy dönt, hogy na jó, süllyesszük le ezt az egészet. Ám Anakin és Ashoka megmenti a kicsiket, majd megtudják, hogy Cad Bane megszökött, és Happy End!
Igazából elég sok szarra még nem tértem rá, meg sok mindent nem magyaráztam meg, de egyszerűen nem akarok többet foglalkozni ezzel! Az egész STAR WARS TÖRTÉNELEM szégyene ez a rész, és kész. Egyetlen pozitívum az, hogy volt 1-2 jól összerakott jelenet, de azok is rövidek voltak. Szóval ja, nem érdemel többet 3%-nál. Remélem, hogy a következő rész már nem ezt az irányvonalat követi, ha meg mégis, akkor sürgősen javít a dolgokon! Soha, de soha többé még egy ilyen részt! Mint már mondtam kvíz nem lesz, de a feliratos epizódot majd a jövőben ide fogom linkelni, hogy szenvedhessetek. Persze mire ezt olvassátok, lehet hogy már kint is lesz. Igazából végszónak még ennyit mondanék: Én a Blue Shadow Virus c. epizodnál azt mondtam, hogy amikor majd újranézem a CW részeket, akkor ez ki fog maradni a listából. Nos, a Children of the Force is befurakodik ide. Számomra a Cargo of Doom volt a Cad Bane szál lezárása. Ez csak egy felhánytorgatás. Olyan, mintha mondjuk egy híres énekest kiásnánk a sírjából, és mondanánk neki, hogy Énekelj! Énekelj mááár! Szóval ja, ez a rövidre fogott véleményem...

Szerintem: 3%
Szerintetek: 34%
Szinkronos Videó (KATT)

CWBA DÍJ: 
AZ MÁSODIK ÉVAD
LEGROSSZABB RÉSZE.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr311441312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágki 2009.10.10. 22:21:48

Szerintem igazad van.Ebben én is csalódtam.Húúúú...

Ágki 2009.10.10. 22:23:56

Hááááát...úgy 9%.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.10.11. 09:12:58

0.5%! Vagy, ha nem lehet felet írni, akkor szép kerek 0%

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.10.11. 09:19:41

Bocsi, így öt perc nézés után csökkentem -1000%-ra

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.10.11. 09:31:28

Rájöttem mi történt! Mielőtt elkezdték a sorozatot, csináltak egy részt, azaz ezt, aztán mikor kitalálták a részeket nem volt ötletük, így csináltak három Cad Bane-es epizódot, aztán berakták mögé ezt... Máshogy nem történhetett ez a visszaesés... Egyébként már -2000%

Ágki 2009.10.11. 10:23:51

A 4.rész szerintem ennél jobb lesz,sőt biztos is.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 10:39:31

Hűha, mostanában elég gyorsan gyűlnek a kommentek, be is jegyzem mindjárt :D

Ágki 2009.10.11. 10:54:31

Várom már a feliratos részt...legalább ..........

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 10:57:04

Lesz majd hamarosan. Valószínűleg még ma meg tudom szerezni a feltölthető verziót, azt feltöltöm, megvárom amíg konvertálja a yv, aztán már nézhetitek is. Ma még meglesz valószínűelg!

Ágki 2009.10.11. 10:59:07

11-kor star wars a cartoonnetwork-ön!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 11:21:42

A sithek bosszúja pedig ma lesz a TV2-n vagy az RTL-en, már nem tudom...

Ágki 2009.10.11. 11:25:39

A sithek bosszúja eleje nekem tetszik,de a vége nem!!!!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 12:13:18

@Ágki: Szerintem pont a Sithek Bosszúja a tökéletes Star Wars film. Az elejétől a végéig imádom :D
@Zomb!eboy: Bejegyezlek!

Badamm · http://szinkronparodia.blog.hu 2009.10.11. 12:52:06

Ez a rész igencsak rossz volt, pedig ebből a történetből jó is lehetett volna...Remélem a következő rész jobb lesz, Ahsoka pedig meghalhatna már...
17%

Ágki 2009.10.11. 12:58:40

Már bocs Badamm,Ahsoka ne haljon meg!!!!!!

kkakszni 2009.10.11. 15:51:09

nem tudjátok magyarul mikor jön ki a holocron heist?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 16:19:51

Múltkor február 8.-án kezdődött Magyarországon, szerintem most is akkor fog...

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2009.10.11. 17:37:35

Na sikerült végignéznem. Hogy lehet egy CW rész ilyen szar??? :(

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.11. 18:29:26

Hidd el, nem csak te vagy így ezzel...

NeSsoN 2009.10.11. 18:35:18

Én mikor megnéztem a második részt láttam hogy meghalt Cad Bane erre megnézem ezt ( felirat nélkül végét nem láttam iigy se) aztt látom hogy bane él mondom ez mi csak hülyeségböl leszedtem kinagyitottam amikor meg hal a bane mármint a 2-t szedtem le és mit láttam akit fejbe ku*nak az egy kék fejes emberke..... én ennek a résznek egy szép 5-öst adok

tomi18god 2009.10.12. 07:05:16

Ez a rész hogy lehet ennyire rossz de télleg áh istenem ez egy akkora sz@r hogy az csak na.Semmi jó sincs benne adok erre a ....részre 0%

katona guy 2009.10.12. 15:11:33

ffixer neked honnan van meg a Republic Heroes demo

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.12. 16:58:36

@katona guy: Az Xbox LIVE-rol, az xbox-os cuccokat onnan lehet letölteni...

Na bejegyzem, amiket be kell!

katona guy 2009.10.12. 17:49:00

Ja és mikor lesz feliratosan a Children of the Force

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.12. 18:10:27

Kither Deckel-en múlik, majd ha feljön MSN-re, akkor majd számon is kérem :D

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2009.10.12. 19:14:53

Amúgy nem lett volna olyan szar rész, ha néhány jelenetet nem tettek volna bele. Elsősorban itt a ffixer által említett közös meditációra/elmetrükkre gondolok... Cad Bane pedig... én tudtam, hogy nem halt meg, nem emelték ki eléggé a halálát. És az öcsémmel arra is rájöttünk, hogy ússza meg :D

NeSsoN 2009.10.13. 18:35:18

azt nem tudjátok véletlenül megyarul mikor jönnek a részek meg hogy a negyedik mikor lesz angolul?:D

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.13. 19:40:46

a negyedik rész majd szombaton lesz angolul, a magyar részek pedig februárban jönnek, ha minden igaz...

barkó 2009.10.14. 16:44:02

Hol lehet ezt megnézni?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.15. 19:19:21

Már feltöltöttem. Most konvertálja a yv.hu. Ha kész lesz, kirakom az oldalra ;)

barkó 2009.10.16. 08:52:00

Mikor lesz végre fönn ez a rész?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.16. 11:59:20

most illesztem be. Bocsánat a késői videóért, ez egyrészt az én hibám, másrészt pedig a yv.hu-é... na de mindegy, mostmár nézhetitek....

Ágki 2009.10.16. 21:30:25

Tudunk valamit a 4. részről?

barkó 2009.10.17. 09:49:12

Hááát......... szerintem úgy 13%. Cad Banehez nem illik a kopaszság.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.17. 12:26:22

A kopaszság még hagyján, de hogy segít a jediknek... Be vagy jegyezve :P

barkó 2009.10.18. 15:39:28

Annyira nem volt szar. az elmúlt időben annyi szart láttam hogy ez akár elérheti a 60%.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.18. 16:21:35

De már értékeltél 13%-ra, nem tudod megváltoztatni... Vagy ezt máshova akartad írni?

Zomb!eboy 2009.10.18. 17:21:53

@ffixer: Azért egyezett bele, hogy kinyirja őket a holocronos helyen, csak hát nem sikerült.

barkó 2009.10.18. 18:13:39

Zomb!eboy azt hiszem hogy a children of the forceról beszélsz szerintem azért is de azért is mert ku...ra fájt a feje amikor turkáltak benne.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.20. 08:15:17

Majd bejegyzem, csak most nem érek rá majd később

barkó 2009.10.27. 17:10:14

szerintem nem rossz és van egy olyan érzésem ffixer véleménye rontott úgy 60%ot.
szerintem megérdemel89%ot mert a gungenek yoda a roodi nő meg a kopaszsága banenek ratyi volt.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.28. 09:07:37

Duyse-jét beírtam. De SuperGalaxys, és barkó: Ti már értékeltetek...

Petyu 2009.10.29. 19:38:34

Eröltetett és túl sokat raktak egy részbe, ráadásul nem jutott
senki semmire.
Ratyi,20%

Petyu 2009.10.30. 19:20:56

Miért nem csinálsz minden epizódhoz kvízt?
Csinálhatnál, mert unatkozom.
És ezt ne vedd ugráltatásnak,csak kérésnek.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.30. 20:14:11

Jelenleg 16 kvíz van az oldalon. Ennek a résznek azért nem csináltam, mert ez anyira gyűlölöm. A részértékelésben meg is említettem. Viszont a 14.-ik résznek holnap csinálok, ha minden jól megy.

Petyu 2009.10.31. 08:16:57

Nekem a 10. rész a kedvencem és az átlaga is nagyon jó.
Azt is utállod? Mert ott sincs kvíz.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.31. 08:25:17

Nem utálom, nekem is az a kedvencem, és igen is van ott kvíz!

Petyu 2009.10.31. 08:49:29

Hé! És a Hostage Crisis? Ott aztán tényleg nincs.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.31. 09:03:43

Tudom, azért mert azt még nem készítettem el. Jelenleg a második évad első négy része, és az első évad első 13 részéről van kvíz!

Ágki 2009.10.31. 10:04:51

Tegnap este hétkor én nagyon meglepődtem,amikor az utolsó részt adták le,mert már nagyon régen láttam,pedig mindig szoktam nézni a clone warst.

Petyu 2009.10.31. 18:46:14

Lenne egy javaslatom amitől sokkal áttekintőbb lenne az
oldal.
Csinálj egy üzenőfalat az oldalra, amire mindenki írhat akármit. Így a kommenteknek szánt helyekre nem kerülnek olyan dolgok, mint ez a szöveg, vagy olyanok amik nem kommentek. Ez a kérés is elég hülye helyen van mivel csak
ide tudom írni.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.01. 09:37:10

Tudod mit? Csinálok egy OFF bejegyzést, ide lehet írni minden félét, ami nem kapcsolatos egyik bejegyzéssel sem!

Aszlam 2009.11.25. 18:39:55

5% ez egy..... rész

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.25. 19:02:48

@Aszlam: Jó, hogy ebben a bejegyzésben annyi emberrel egyet lehet érteni. [Bejegyezve]

Danikka 2009.11.27. 14:24:23

Legyen inkább 7. :D Az olyan szép szám.

K.K.K. 2009.12.08. 16:02:09

Most komolyan... A release hibájáért is az epizódot okolod? Egyébként nem volt annyira szánalmasan szar, mint amilyennek beállítod. Ízlések és pofonok, ez tény, de attól még nem kell leokádni a sárga földig. Kétségtelen, hogy még mindig a Cargo Of Doom a legjobb a trilógiából, de azért álljon már meg a menet... Neked komolyan nem esett le az előző rész végén, hogy Bane a klón ruhájában lopakodott fel a Jedik hajójára? Hallani a hangján, hogy nem egy klón szólalt meg. Meg már eleve mondta is Anakin, hogy érzi még a jelenlétét. A sorozat legrosszabb része még mindig a Downfall Of A Droid, és nem ez.

marcee13god 2009.12.17. 09:52:37

ahh...nekem ez nagyon nem jön be,igaz elkezdtem nézni akkor még egész türhető volt,de utána......1%

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.17. 15:15:16

Bejegyezve ez is! Teljesen egyetértek veled, az elején még én se sejtettem, hogy ennyire jó lesz. De miután kiderül, hogy a klón nem más, mint Cad Bane... Hát onnantól elkezdődik a pokol(i sz@rság)...

grievous 2010.01.05. 16:27:29

Emigy Cad Bane (klon ruhaban)volt akit lelot az egy halott klon volt az ö ruhajaban nem pedig elore megbeszeltek.

grievous 2010.01.05. 16:31:46

Figyeljetek meg hogy Bane (klon ruhaban)fogta a (halott)klont (BAne ruhajaban)es ugylotte le.ha nem lasatok figyeljetek meg jobban.Emigy nekem eleg jo resz volt 80%-os kb

Omy 2010.01.05. 16:41:50

@grievous: nekem sem ezzel van bajom, nekem az a sidiusor storyrész nem tetszik... 50%

Gubb 2010.01.10. 21:58:52

Legyen mondjuk 80%. Én közel sem tartom annyira szarnak. Csak kicsit sablonos. Kicsit erőltetett az alapötlet - Sidious, az őrült prof kísérletezni akar gyerekekkel (szerintem ez valahogy nem illik abba a képbe, amit tudunk róla), meg nekem az sem tetszik, hogy Cad Bane-t megtörik a Jedik, még akkor sem, ha utána kiderül, hogy ez csak félrevezetés a részéről. Maga az ötlet nem rossz, de a kivitelezése kicsit elnagyolt, kicsit hirtelen. Egyébként szvsz a paródiától azért ez messze van. Szerintem Cad Bane a klónruhában zseniális ötlet, és semmi gondot nem látok vele: Bane egyszerűen leszedte az egyenruhát az egyik lelőtt klón hullájáról. Volt ott épp elég. Az üzemanyagkomputeres ötlet meg kifejezetten jó. Szóval tényleg volt már ennél jobb részben is - részünk, de ettől még tűrhető. Én meg fogom nézni többször is -váljék egészségemre :-).

Lok Durd 2010.01.20. 19:34:26

Nem tudom mi bajotok vele. Megértem barkót gubbot hogy szerintük se rossz. Szerintem sincs ebben a részben semmi Gubbanc:) 96%

Zsidaj 2010.01.28. 17:40:58

Nekem is ugyanúgy tetszett ez a rész mint a többi.
85%

anmazol 2010.03.20. 13:03:08

öh na ez azért durva..az egyik legjobb rész...a cargoo of doom eleve az első évad 13. részeként készült, grafikailag elég lennt van, mikor a klon ruhába bujt bane lelövi a ruháját, már egyértelmű volt hogy mivan ,nyilván azért mutatták csak így..+utána bane hangjával szolalt meg a klon hogy jol van..aztán rodia százszor szebb ebben a részben mint a jar jarosban, tükröz a víz, köd ,stb egy szép matte painting volt.. senate spy grafikailag rossz volt, meg unalmas is,a vége volt érdekes, és a brain invaders se a legjobb..ezek a rosszabb részek,dehogy ilyeneken kiakadni.. szoval eleve milyen már hogy klasszikus kalap is van ebben a galaxisban(cad bane) zombik, nincsenek nagy harcok stb, millio hiba van minden rszben és akkor pont ezt a részt fikázza vlki,nekem ez tűnik parodiának:D

mpsith 2010.03.20. 13:12:19

Nekem semmi bajom nem volt vele, sőt jó volt. 90%

Sulfa 2010.04.02. 11:00:07

Attól, hogy neked nem tetszik ffixer, nem kell előre lefesteni mintha a világ legszarabb dolgát láttad volna.
Nem kell előre elvenni az emberek kedvét a résztől 98%.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.04.09. 18:37:27

@anmazol: Az lehet, hogy tükröződik a víz, de a házak, meg úgy az összes textúra el van mosva, mint a f*s, de persze a vélemény az vélemény...
Az utóbbi időben kicsit felhúztátok ezt a részt, ideje frissíteni az értékelésen.

kav12 2010.05.29. 18:05:51

Nah, hát ez a rész is mutatja, hogy milyen önzők a jedik :P 13%
Elmagyarázom:
Amikor az első évadban Hondo Ohnaka (a Dooku duológiában) ellenségeskedtek a jedikkel és a szenátorokkal, pluszba még meg is halt egy szenátor, ami felett simán elnéztek később, és nem ítélték el Hondot (aki mára a kedvenc szereplőim közé tartozik), akkor a jediket nem nagyon érdekelte a szenátor halála, éshogy ki fogja pótolni. Most viszont az ő sorsuk forog kockán, a Jedi Rend jövőé, és most bezzeg Cad Bane-t elmetrükkel akarják átállítani (és csak a holocront, a gyerekeket és a megbízot nem akarják megtudni), nem pedig pénzzel, mint Hondot. És sztem nem azért kivételeztek a jedik Hondoval, mert elfogta Dookut, hanem mert az baromi jól átverte őket, és tisztelik. No de Bane-t miért nem tisztelik? Mert olyan a megbízása, hogy a jedik ellen tegyen? Akkor miért nem a megbízót akarják megtudni? Vagy a neve miatt? :P Mert volt régen egy sith, akit Darth Bane-nek neveztek el? És akkor azt hiszik, hogy valamilyen leszármazott? Bár ez csak az én hülyeségeim egyike xĐ... Tehát a jedik ennyire önzőek. Amikor a Rylothra mennek, akkor is szinte csak Anakin és Ashoka az, aki törődik a néppel és a civilekkel - mivel nincs velük dolguk. Aztán Mace Windu lesz*rja őket, mivel először Obi-Want küldi támadni, ő még véletlenül sem mozdítja meg a s*ggét :P Ha ketten lennének, igen sokkal jobban kockáztatnák egymás életét, viszont sikeresebbek lettek volna. Jah, és tudom, hogy ez az alkotók hibája xĐ Na meg az is, hogy Obi-Wan miért nem szerepel az utolsó részben? Azt megértem, hogy Anakin űrcsatákat vív (a már rég megnyert csatákba), de Obi-Wan mit csinál, ha már csak a főváros van hátra? Csak azért ért oda előbb Windu, hogy ő kapjon főszerepet, vagy azért, mert a Villám-századdal ment? Nah? Mindegy...
Bocsi, de ezt mind-mind ide írom, de egyszerűen kitört belőlem... :S
(Am azért 13%, mert az a szerencseszámom, és pont ennyire rossz volt a rész :Đ)

NeSsoN 2010.05.29. 18:16:30

@kav12: Xdd most minden részt végig nézel?

kav12 2010.05.29. 18:23:31

neem, csak a legrosszabbakat :Đ

NeSsoN 2010.05.29. 18:39:10

xDD akkor a ble shadow virust is!:D:D

kav12 2010.05.29. 18:54:17

az volt a legelső, csak oda most vhogy nem tudtam írni semmit :S meg akkor még csak néztem, nem írtam :P

kav12 2010.05.29. 18:56:15

uhh, kimaradt:
jah, azért Hondot hoztam fel, mivel most néztem emg ÚJRA a Dooku-duológiát itt, mivel feltették, és ez jött ki belőle :P tehát most sztem kicsit önzők, hogy egy szenátorral nem törődnek, de a Jedi Rend jövője annál inkább... mondjuk a jedik a szenátorokat védik, és nem önmagukat. De ha ők nem lennének, akkor a szenátorok (a Szenátus) meghalnának, mivel nincs, ki megvédje, csak később Palpatine Császár tesz majd róla :P szóval ez egy bezárult kör... ha értitek...:Đ

NeSsoN 2010.05.29. 19:15:15

írtam a blogodra, de akkor irom ide is: add meg az email cimed pls:D
süti beállítások módosítása