2. rész Rising Malevolence

ffixer

Már most lelövöm a poént: A sorozat második, harmadik, és negyedik rész címében szerepelni fog a Malevolance szócska. Ez a bizonyos Malevolnace egy hajó, amelynek valamilyen titkos, a köztársaság számára ismeretlen fegyvere van. Annyit tudnak, hogy ez a hajó semmisítette meg már nem egy hajójukat, utána el tünt, minden nyom nélkül. A Malevolance felkutatását Plo Koon jedimesterre bízták, remélve, hogy ő megtalálja, és elpusztítja ezt a hajót.

                   A titokzatos fegyver...

Sajnos Plo Koon mester, és az ottani hajón lévő klónok kénytelenek menekülőre fogni, mikor a Malevolance fegyvere az ő hajójukat is megbénítja, majd szétlövi. Néhányaknak (köztük a mesternek is) sikerül kimenekülnie, mentőkabin segítségével, majd ott lebegnek az űrben, várva a segítségre. Ám sajnos ott sem maradhatnak nyugodtan, ugyanis a droidok kiküldenek néhány kabinfúrót. Már csak egy kabin maradt életben. Az a kabin, ahol a mester, és még néhány klón van. A kabinfúró közeledik feléjük, így ki kell menniük az űrbe felvenni a harcot, ugyanis a maszkjuk életben tartja őket 1-2 percig. Sikerül kapcsolatba lépniük Anakinnal, és padawanjával, Ashokával, akik kimenekítik őket.

                      ...egy ionágyú

Mint utólag Plo Koon mester megállapítja, a fegyver egy ionágyú volt. A sebesülteket ellátják, és Plo Koon-ék megfogadják, hogy legyőzik a hajót. Nekünk, mint nézőknek kiderül, hogy a hajó Grievous tábornok tulajdonában áll.

És akkor következzen az értékelés, na lássuk csak. Az a helyzet, hogy azok közül a részek közül, amelyeket eddig láttam (mikor ezt most írom, akkor tizet láttam), az a helyzet, hogy ez volt a leggyengébb. Bár tény, hogy ebben a részben remekül fokozzák a feszültséget, sok minden nem történik, a túlélők reménykednek, hogy megmentik őket, miközben csak annyi akció van benne, amennyit leírtam (azaz, hogy csak a kabinfúrón lévő droidokkal harcolnak, és az is egy rövid rész). Ennek ellenére nem mondanám azt, hogy ez egy sz@r rész, és, hogy ne nézzétek meg, mert ez attól még egy jó rész, és nézzétek meg. Csupán arról van szó, hogy kevés benne az akció, és kevés dolog történik, de viszont (ahogy már említettem) a feszültség remekül fokozódik benne, éppen ezért a film értéke:

szerintem: 44%
szerintetek: 78%
Szinkronos videó! (KATT)


Get Your Own Quiz!, More Quizzes

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr541067374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2009.05.24. 17:07:53

Szerintem meg ötvennégy százaLÉK

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.09.20. 16:36:57

Szerintem megérdemli a 78%-ot. Nekem tetszik, meg Plo Koont is szeretem.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.09.20. 18:21:24

0kk bejegyeztem ezt is. Így most 66%

barkó 2009.10.27. 12:08:18

hoppá bocsánat összekevertem a következővel ez20%

barkó 2010.01.08. 18:49:55

Milyen az új avatarom?

barkó 2010.01.08. 18:50:27

Petyu átmehetek szombaton?

barkó 2010.01.12. 12:48:01

Na a történet:
-Igazából nem valami eredeti csak átalakították a halálcsillagot egy szuper ionágyú-hajóvá.
-Szereplők: most nagyon változatos volt: Plo, Anakin stb.
-Sajnos nekem ez a rész nem nagyon tetszett mert már annyira bénának festik le a rosszakat, hogy az szinte élvezhetetlenné teszi a részt!

barkó 2010.01.12. 12:49:07

nem összekevertem az előzővel az értéklésnél: ez akart 90% lenni légy szíves ffixer javítsd ki!

Hirnyo 2010.02.26. 20:46:21

Lehetne jobb is. De azért : 70%
süti beállítások módosítása