3. évad 1. rész: Clone Cadets

SuperGalaxys

Akárcsak tavaly, ismét eljött ez a várva-várt pillanat, mikor elindult az évad. Tavaly egy remek indítást kaptunk, és idén sem lehet mást mondani: a Clone Cadets egy remek rész lett! De lássuk, miért is!

Kiképzés a Kaminon

A rész kezdetekor épp a Domino osztag tesztje folyik Kamino kiképzőtermében. Egész pontosan a nagyon nehéz Fellegvár-tesztet próbálják megoldani a kadétok. Sajnos azonban önfejűek mindannyian, és nem nagyon tudnak csapatban működni. Így aztán elszúrják az egészet. Közben egy megfigyelő erkélyen Shaak Ti figyeli a két kiképző fejvadász társaságában a küzdelmet.A jedi mester megjegyzi, hogy az osztag kissé problémás. Bric azt javasolja, hogy buktassák meg. El-les ezt ellenzi. Shaak Ti azt mondja, Bricnek igaza van, de nem ért vele egyet.

Este (?) a hálókörletükben a Dominó-osztag tagjai veszekedésbe kezdenek, mindenki a másikat okolja. Aztán megjelenik Bric, és szétválasztja őket, de azt vágja a fejükhöz, hogy ha olyan jók lennének a harcban, mint a marakodásban, még jók is lennének. Ezután még jobban leszidja őket, majd elmegy.

A következő jelenetben Lama Su beszélget Shaak Ti-vel. A jedi megjegyzi, hogy az osztag talán hibás, de ellenzi azt, hogy egyszerűen leselejtezzék őket, mintha csak tárgyak lennének. A miniszterelnök szerint a jedik túl könyörületesek, mindazonáltal nem ellenkezhet Shaak Ti szavával.

Ezután a hangárban játszódik egy jelenet, ahova éppen néhány ARC-osztagos érkezik a II-es osztályú páncélban. A vezetőjük, Csikó parancsnok felszólítja a Bravo-osztagot, hogy teljesítsék a Fellegvár-küldetést. Azok remekül helyt állnak, és így az ARC-parancsnok hívja a Dominó-osztagot. Ők ezúttal a szokottnál messzebb jutnak, ám ahogy megérzik a győzelem ízét, egy sebesültet ott hagynak a csatatér közepén. Így a teszt véget ér, Csikó parancsnok pedig meginti őket. A hálókörletben Bric és El-Les beszélgetnek. El-Les még mindig bizakodó a Dominókkal kapcsolatban, Bric azonban elég pesszimistán áll hozzá a dologhoz. El-les, mint kiderül, megkérte Shaak Ti-t, hogy engedje őket pótvizsgálni, ám Bric azt kérte a jeditől, hogy osszák be őket takarítónak. Úgyhogy Shaak Ti-é a döntés.

Ötös és egy másik klón (valószínűleg Visszhang) odamegy Shaak Ti-hez, és kérik az áthelyezésüket egy másik osztagba. A jedi ezt nem engedélyezi, de úgy döntött, engedi a Dominókat pótvizsgázni.

Az este az egyik klón odamegy Brichez, mivel az hívatta őt. A fejvadász azt mondja, ő az oka annak, hogy az osztaguk folyton kudarcot vall. Ezután egy beszélgetés következik, mely során Bric eléggé felbőszül, és azt mondja a klónnak, hogy sose lesz belőle katona, mert ő csak egy felvágós senki, és jól hasba vágja. A klón megköszöni neki a Felvágós (Cutup) nevet (tehát ő lesz Vagdalt, csak KitherDeckel máshogy fordította, mint a hivatalos fordítók).

Hevy este épp lemászik az alvófülkéjéből, amikor összefut a takarító 99-cel, (aki többször is feltűnik a beszélgetések során a hálókamrában). Az öreg klón azonnal rájön, hogy Hevy szökni akar, és sikerül lebeszélnie róla.

A következő napon pótvizsgáznak a Dominó-osztag tagjai. A gyakorlópályán sikeresen elindulnak, csapatban dolgozva nyomulnak a fellegvár felé. El-Les örül neki, és bizakodó, de Bric sunyin megjegyzi, hogy még sok van előttük. A Dominók ügyesen eljutnak a fellegvárig, ami a pálya túlvégén van, de ekkor közbelép egy kis probléma, kiderül, hogy Bric csalt, és a szigonypisztolyaikat elvette tőlük. El-Les le akarja állítani a csatát, ám Shaak Ti azt mondja, a háborúban is akadnak különös helyzetek. Az osztag tagjai végül előállnak egy remek mentőötlettel (ezt most nem részletezném, mindenki nézze meg maga), sikeresen felmásznak a torony tetejére, és így megnyerik a próbát.

El-les kitünteti a kadétokat, és immár katonák. 99 beszél Hevyvel, megdicséri. Az öreg klón azt mondja, hogy reméli, még találkoznak. Hevy azt mondja, biztosan, és átadja 99-nek a kintüntetést, amit kapott, mivel szerinte ő is megérdemli.

 


Remek nyitás!

 Tényleg: remekül nyitották ezt az évadot! Miért is olyan jó ez a rész? Egyrészt szerintem nagyon jók a szereplők. Mindegyiknek van jelleme, remekül vannak kitalálva. Bricből sugárzik, hogy őt csak a pénz érdekli, a klónjai sorsa nem, El-Les pedig éppen ellenkezőleg. Shaak Ti is jól szerepelt, mégha nem is volt nagy jelentősége (bárki mást odarakhattak volna.) Azért én örültem neki, ő az egyik kedvenc szereplőm :D 99 is remek karakter lett... De ha már 99-nél tartunk. Hogy a fenébe ilyen öreg? A klónok kétszeres fejlődésgyorsítást kapnak, és ha kiszámoljuk, fizikailag legfeljebb huszonkét évesnek kéne lennie! Vagy csak én tévedek? Tudtok rá valami magyarázatot? Hát akkor én szeretném tudni! A helyszín, Kamino gyönyörű! Az egész várost nagyon szépen megcsinálták, és remek a kiképző aréna is. Hihetetlenül jól lett megvalósítva a bolygó. Ja, és feltűnt a THX-1138 is ;)

Mindent összevetve: remek évadnyitás is, az eddigi legjobb!

Szerintem: 95%

Szerintetek: 90%
Feliratos rész letöltése (KATT)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr782308272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tensa 2010.09.20. 15:44:21

100% Shaak Ti miatt. Ő a Kedvenc női karakterem a csillagok háborújában. :D :D :D Mivel ő benne volt számomra jobban nem is kezdőthetett volna :D

Captain Korbel 2010.09.20. 16:17:51

97%
Amúgy 99, azért ilyen öreg, mert valami baki csúszott a genetikai kódjába. Másképp mondva ő egy selejtes másolat.

Plokoon · http://swww.gportal.hu 2010.09.20. 16:39:13

Ja. 98%. Mondjuk gondoltam, hogy 99 meghal, de nem gondoltam volna hogy így. Egyébként tök jól meg lett csinálva az egész

Rex Százados 2010.09.20. 16:54:13

megkérdezhetem hogy mikor van a tv-ben a clone wars 3. évadja és hogy melkyik csatornán??

Rex Százados 2010.09.20. 16:55:52

megkérdezhetem, hogy mikor van a clone wars 3. évadja és hogy melyik csatornán?? nagyon jól jönne az információ! xD

grievous 2010.09.20. 17:06:30

60% nagy adomany mert mindenki 90%- valamennyit irt es azert nem lenne szep 30%-ot adnom.Jo lett volna valami izgalmat is bele tenni mert igy halalra untam magam ,de reszben nekem is megvaltoztatta egy kicsit a klonokrol felfogott hitemet.Nem gondolom h igy kellet volna kezdeni az evadot ha kesobbre tettek volna talan tobb %-ot kapott volna igy csak ennyi:
60%

Ravasztigris 2010.09.20. 17:07:38

Nagyon jó rész volt, jó kis "eredetsztori", 97%

Captain Korbel 2010.09.20. 17:12:22

@Rex Százados: Hát nem hiszem, hogy sokra mész vele,de Amerikában a Cartoon Network adja minden pénteken ottani idő szerint este 9-kor (ez itt hajnali 3 óra.)

Tensa 2010.09.20. 17:22:43

@Rex Százados: egyszerűbb ha letöltöd meg a feliratot is aztán késsz.

barkó 2010.09.20. 17:46:17

Ez egy jó rész, ellentétben a következővel! Hát az a hihetetlen Kaminoi csata egy teljesen szarrá cseszett rész lett. Mondjuk erre adok egy... **% -ot, mert azért voltak benne unalmasabb és felesleges jelenetek.
Külön emelt rajta Bric a fejvadász. Nekem még a faja is szimpatikus (Pons Limbic miatt). A máasik fejvadász viszont rontott rajta. 99 javított ismét. Shaak Tii nem szorzott, de nem is osztott. Visszhang szintén javított. A szürke gyakorlódroidok is javítottak. A történet is elég jó volt, értékelés valahogy így:
Történet: 10/9 = 9%
Szereplők (összevetve a mínuszos és a plusszos szereplőkkel) 50/50 = 50%
Fegyverek: 10/10 = 10%
Egyéb effektusok és dolgok: 30/27 =27%
Összesen: 86% Azt hiszem így jó lesz...

barkó 2010.09.20. 17:47:06

86% Írtam egy extra hosszút, de úgy tűnik túl hosszú lett.

grievous 2010.09.20. 17:56:05

@barkó: az valojaban nem igazi kaminoi csatanak indult mert ugy terveztek megerkeznek gyorsan leszalnak megszerzik a klon DNS-t es mennek ,csak nem szamoltak azzal h lehalgattak oket arra sem h ott lent ennyi Jedi lesz mivel Grievous is csak 2 fenykardott vitt le es ha tudja h valahol van jedi akkor 4 kardott visz.)

Gree parancsnok 2010.09.20. 17:57:01

NEM ROSSZ- de nem túl izgalom dús. Én azt mondom: 89 %
99 szerintem az első két rész hőse. de tetszett. na de a 2. rész!... majd ott is elmondom a véleményem

GAbi 2010.09.20. 19:49:29

Ez a rész maga a tökély 100%

Ki-Adi-Mundi 2010.09.20. 21:19:25

Szerintem jó kezdés , bár az megint zavar hogy a szepik uralják a részt és a klónok az utolsó 5 percben megoldják . Ja és Shaak Ti sztem egész jó karakter nekem tetszik szokásos női jedi öltözetben(csak az arca és a csuklója nincs lefedve) 99 is szimpi nekem 95%

Ariza (törölt) 2010.09.20. 21:48:32

Hát igencsak bajban vagyok itt a 3. évadnál az értékelésekkel. Mert ami itt 90% fölötti az az előző két évadban maximum 80-at érne meg. Tehát igencsak felment a színvonal. Ment itt a nagy média-hyp, de csak igazuk lett mert tényleg egy szinte tökéletes évadot raktak le elénk az eddigi két részben. Ez a rész nekem azért tetszett mer egy kicsit a klónokat ismerhettük meg jobban. Mivel hogy ők nem droidok, nem csak abból áll az életük hogy harcolnak, hanem vannak érzelmeik vágyaik stb., 99 jó karakter de azért nem a legjobb azok közül akiket láthattunk(tehát nem ő dobott igazán nagyot a részen). Shaak Ti-t is jó volt látni végre a sorozatba, és a cw-s megvalósítása is sztem teljesen korrekt. 95% az értékelésem és sztem naon jó évadunk lesz:)))

Ki-Adi-Mundi 2010.09.20. 22:03:50

Ez a sorozat sztem már kezd elfajulni ugyanis mikor Obi.Wan meglátogatja a kaminói klónozókat azt mondják neki hogy nincsenek önálló érzéseik és nagyon engedelmesek és inteligensek úgyhogy én nemvárom el továbra se hogy a klónókok érzelmeikről szóljon a fele rész mondjuk anélkül télleg sivár harc lenne az egyész hát nemtom... az a szerencse hogy nem én írom.

kav12 2010.09.20. 23:01:01

Szerintem 96% :) Remek rész volt :) Most nem részletezném :Đ De tetszett benne mindenki, az egyik kedvencem itt 99 :Đ Meg Bric xĐ Shaak Ti kinézete remek, a történet, és a 3 harc is király :P Tehát 96% :) Évadkezdésnek 100% :Đ Ezért 96%-ot értékelek :)

vegzetur0327 2010.09.21. 16:00:38

Nekem egyáltalán nem jött be ez a rész.talán majd szinkronnal jobb lesz
értékelésben olyan 65%körül van

Tensa 2010.09.21. 17:30:03

@Ki-Adi-Mundi: Hogy érted hogy Shaak ti-nek nincs lefedve az arca és a csuklója? Szerintem jól megcsinálták egy bakival, hogy a kimlinkje a bal karján egy ruhaujjon van, és elvielg ott nem éne olyan ruhaujjnak lennie mivel Shaak ti-nek nem olyan a ruhája, csak a jedi köpeny takarja el. A képemen látszik hogy a köpeny alatt nem olyan a ruhája.

kyler 2010.09.21. 17:44:43

Szerintem 96%:P
különösen tetszett benne 99.Hát véleményem szerint Bric-et meglehetett volna jobban is csinálni de nem rossz. Shaak Ti sem volt annyira rossz, hasonlít filmbeli alakjára...

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.21. 19:18:05

Na végre én is ráértem, hogy megnézzem.

Az átlag CW epizódhoz képest kicsit lassabb a tempója, viszont kibontakoztatja a karaktereket, és a jellemfejlődéseiket is nagyon jól bemutatta. Az meg aztán a pláne, hogy a Dominó osztag tagjai a Rookies főszereplő klónjai. Tetszett ez az előzmény-ötlet, így viszont az ember mégjobban sajnálhatja, hogy Nehéz, és Vagdalt később meghal, hiszen így még szimpatikusabbak lettek számomra.
Kamino kinézete remek volt, a kiképzőterem nagyon ötletes, a szereplők pedig mind teljesen egyediek, és még jellemfejlődés is van, szóval tényleg egy remek rész.
Persze csak annak, aki szereti a klónokat, és nem zavarja a kissé lassabb tempó, nálam 86%

Ki-Adi-Mundi 2010.09.21. 20:52:44

nem úgy értettem hanem hogy szokásos női jedi rühába ban van

Captain Korbel 2010.09.22. 16:56:06

Amúgy meg van az 5 és 6 rész címe valamint időpontja.
Az 5-ös rész címe Corruption amelyet a Sphee of Influence című epizóddal együtt adnak le Október 1.-jén.
A 6. rész a The Academy címet viseli és egy hétre az 5-ösre fog megjelenni.
források:
starwars.wikia.com/wiki/The_Clone_Wars:_Season_Three
starwarsblog.starwars.com/index.php/calendar/?month=oct&yr=2010

Captain Korbel 2010.09.22. 20:40:58

Rajtam kívül feltűnt valakinek, hogy vannak benne kommandós droid gyakorló droidoként, pedig a Rookies címúű részben Rex azt mondja, hogy új fajta kommandós droid és az az epizód ezután játszódik.

kav12 2010.09.22. 20:45:30

@Captain Korbel: Épp most akartam írni xĐ De amúgy lehet egy régi típusú is, csak mi úgy látjuk... bár elég hasonló...

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.09.22. 20:45:44

@Captain Korbel: Persze újfajta, de az nem azt jelenti, hogy azelőtt még soha nem létezett ilyen, meg azért gondolom nincs olyan nagy különbség a Clone Cadets és a Rookies között időben.

kav12 2010.09.22. 20:51:30

@ffixer: de azért, hogyha Rexék nem láttak később, mert még biztosra sem tudnak menni (pedig ők aztán rengeteget harcolnak), akkor itt hogy lehet xĐ?

Captain Korbel 2010.09.22. 22:47:51

Ja és ez a rész szintén egy ilyen előzmény rész lesz. Ezúttal az Ambush és a Ryloth trilógia részeinek tudhatjuk meg az előzményét.

Tensa 2010.09.23. 19:30:15

Amúgy valaki nézte a részek után lévő kis előzetest a következő részből? Abban volt egy kis pillanat amikor Ashoka fejberúg a levegőben valakit. :) Az a rész nem lesz túl rossz sztem :)

Ki-Adi-Mundi 2010.09.23. 20:58:57

a kövi rész értékelő lapja mikor lessz?

GAbi 2010.09.23. 21:46:12

Mikor lesz feliratos videó

Varbaro 2010.09.23. 23:51:22

ÁÁ nagyon jó lett.
Nekem 99 nagyon tetszett, (és igaz ez a topic csak az első részről szól nem a 2esről) de mikor meghal, az eszméletlen jól van megcsinálva, szinte bőgtem xD.

Amúgymeg Ventress baromi sexy mint mindig :D mikor beszól grivusnak az vmi atom :D.

argu fisto 2010.09.24. 07:10:48

Valaki mondja már meg hol lehet feliratosan megnézni !!!!!!!!! Nem akarom letölteni , csak megnézni

Delta Three - Eight "Boss" 2010.09.24. 15:03:57

Van egy jó hírem azok számára, akik már játszottak a Star Wars Republic Commando-val............lesz egy olyan rész a 3. évadban, amiben ők is benne lesznek. Itt egy link: www.youtube.com/watch?v=BOtWrX68ZOk (a Republic Commando az a játék,amiben a képemen látható klón is van)

Delta Three - Eight "Boss" 2010.09.24. 15:08:29

A videón látható klónok: Delto Oh-Seven "Sev" , Delta Six-Two "Scorch" és Delta Three-Eight "Boss".

Sajnos az oldalunk szerkesztőjének (ffixer) klónja lemaradt, aki egyébként Delta Four-Oh "Fixer" lenne, zöld festésű klónpáncélban.

Delta Three - Eight "Boss" 2010.09.24. 15:13:38

Előreláthatólag valamiféle Dameron nevezetű bolygóról térnek majd vissza,ahol mindenki meghalt.....lefordítva az angol szöveget valami ilyesmit mond Boss (a narancssárga) : Senki sem élte túl Dameronon. Mindenkit megöltek. És egy Jedi is meghalt. (az utolsó mondatban nem vagyok biztos,de valami jediről van szó,és valószínűleg egy jedi van a koporsóban). Emlegetik ezenkívül Dooku-t is és még a Sullustot is....asszem utalnak Ventressre is mint Dooku's assasin......

Ariza (törölt) 2010.09.24. 15:46:04

@argu fisto: előző hétvégén már megpróbáltam megcsinálni, de akk nem sikerült. Most megpróbálom egy másik progival és ha meg tudom csinálni akkor az oldalunkon meg lehet nézni majd a részeket felirattal együtt letöltés nélkül:)

Ki-Adi-Mundi 2010.09.24. 17:21:22

nekem nem működik a felirat lehet én csinálom rosszul de nem tom valaki elmondani hogy kell kösz előre is

Ravasztigris 2010.09.24. 19:14:06

@Delta Three - Eight "Boss": Most, hogy végignéztem, van egy tippem, miről beszélnek.
Valószínű lesz egy sollusti csata, amelynek során Ventress meghal (illetve csak hiszik, hogy meghal), ezután lesz ez a Dameron (szerintem Devaron) - i ütközet, amelyben mindenki meghal, beleértve a jedit is. Így aztán töprenghetnek, hogy hogyhogy meghalt jedi, mikor Ventress halott. (Gondolom fénykarddal ölik meg, vagy valami.)

argu fisto 2010.09.24. 19:28:24

De melyik Jedi van a koporsóban ?

Delta Three - Eight "Boss" 2010.09.24. 21:12:36

@grievous: Én nem tudtam,csak ezért írtam be............

Delta Three - Eight "Boss" 2010.09.24. 21:14:16

Azt nemtudom kivenni a szövegből, mert ha mondják is a nevét, akkoris nagyon az orruk alatt mormogva,mert nemérteni......de lehet hogy egy női jediről van szó,,mert amikor feltehetőleg bemondják a halott nevét,akkor ugy folytatják,hogy "She...."..........tehát gondolom nő lesz az illető................

Appoclone1119 2010.10.02. 21:51:12

szer.93% de tényleg tök jó volt.Azért öcsém mért pont így haltmeg 99 sajnáltam

petitrooper 2010.10.24. 09:56:45

@Hirnyo: Igazad van szerintem is 92%
süti beállítások módosítása