CW játékbemutató sorozat #9: Force Jump Training

ffixer

Itt a van a Haloween, én pedig egy játékbemutatóval készülök nektek. Lehetett volna mára valami Haloween-os CW kép, vagy valami beköszöntő, de tekintettel arra, hogy a novemberi beköszöntőt tegnap írtam meg, inkább nem csinálok még egy ilyet. Szóval a játékbemutató sorozat 9. része. A játék címe Force Jump Training, de szerintem egyszerűbb megjegyezni, hogyha csak Obi-Jumping-nak hívjuk. A játék rendkívül egyszerű (sőt, primitív!). Az a cél, hogy adott idő alatt, adott számú élet elveszítése nélkül, lehetőleg minél pontosabban landoljunk egy hologrammos platformon. Ez az ugrás úgy néz ki, hogy van egy sárga diagram, ahol betudod állítani az ugrásod szögét, és erejét. Ez a kezdetekben még rendkívül egyszerű, ugyanis egy görbe mutatja, hogyha oda kattintasz a diagrammon, akkor hová fogsz landolni. Viszont meglehetősen hamar (az első pálya második felében) meg fog szűnni ez a görbe, és akkor már nekünk kell belőnünk "hogyha ide kattintunk, akkor hová fogunk landolni". Persze itt még nem állnak meg a dolgok, ugyanis vannak szemetebb platformok. Ezeknek zöld a színük, és néha-néha eltűnnek. Szóval jól kell időzíteni ahhoz, hogy ráérkezzél. Ráadásul még a pontosság is számít. A maximális pontszámot ugyanis akkor kapod, hogyha a platform közepére ugrasz. Ha a szélére, akkor kevesebb pontot. Emellett vannak még hologrammos droidok is, akik a STAP járgányukkal öszze-vissza mennek a pályán. Ezeket ugrás közben le lehet csapni a lézerkarddal. Igazából ezzel nincs semmi baj, csak épp értelme nincs. Vagy legalábbis ha van, akkor én nem tudom, hogy mi az. Aztán nézzük a hangokat/zenéket, amik úgy összességében jól sikerültek, leszámítva egy valamit, erre majd mindjárt kitérek. Szóval a főmenüben a klasszikus Clone Wars zene fogad minket, nem túl eredeti, de megteszi... Viszont ami a legjobbra sikerült az a játék közbeni csatazaj. Nekem ez először akkor tűnt fel, amikor egy pillanatra leálltam az ugrálással. Mert, hogy ez a csatazaj elég halk, mivel hallani, hogy valahonnan a távolból jön. Ez szerintem teljesen jó ötlet volt, ettől még nem lesz jó a játék, de ez akkor is jó ötlet volt... A fénykardcsapás, és a force jump hang is teljesen rendben van. Viszont nem rég említettem, hogy hangok terén is van egy furcsa dolog. Ez konkrétan Obi-Wan zuhanásakor figyelhető. Amikor a jedi mester eltéveszt egy ugrást, akkor 2 féle hang közül hallhatjuk az egyiket. Ezek közül az egyik egy ilyen kis nyögés, amit az ember kb. akkor ad ki, ha mondjuk véletlenül belerúg egy székbe. Viszont itt métereket zuhan, szóval meglehetősen érdekes a dolog. Aztán a másik pedig egy félbeszakított ordibálás, az is elég furcsa...
Igazából megmondom, hogy én a harmadik pálya elejéig jutottam csak, de nekem ennyi elég is volt. Azalatt a 3 pálya alatt semmi változás nem ment végbe. A háttér, a platformok, minden maradt ugyanolyan. Szóval nem hinném, hogy annyira változatos lenne. Mondjuk bevallom, játszottam már rosszabb CW játékkal is, de ez egy teljesen felesleges darab, amire az ég világon senkinek nincs szüksége. Persze ha nektek még is bejön, akkor itt (
KATT IDE), kipróbálhatjátok!
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr511488274

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:16

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása