3. évad 12. rész: Nightsisters - vélemény

SuperGalaxys

Hát, tegnapelőtt láttam azt a részt, de még mindig a hatása latt vagyok... Ah... Öhm... BAROMI JÓ! Merem megkockáztatni, hogy minden idők legjobb Clone Wars részéről beszélünk. (Na jó, talán addig nem kell elmenni, de a közelében van, ez a rész.) Szóval nekem nagyon tetszett! Az effektek nagyon jók, néhol talán már túl élethűek is (erről majd még később), és a történetre sem lehet semmi panasz. Nos, előre megmondom, hogy jól fogom értékelni ezt a részt, de kifejtem bővebben.

A rész első jelenete már elragadtatott engem, mert ahogy Ventress átrepül a köztársasági cirkáló két tornya között, és tüzel, és szállnak a repeszek, és van egy dinamikus robbanás... :D Szóval fantasztikus volt. Aztán mikor jött Anakin és Obi-wan, kicsit Dé Ja Vu érzésem volt, mert eléggé emlékeztetett a Sithek bosszújára :) Már csak ezért is kellemes volt, és utána még láthattunk egy remek fénykardpárbajt is. Itt jegyezném meg, hogy az arckifejezések is nagyon jók lettek, gondolok itt arra, mikor Ventressnek úgy összeszűkül a szemöldöke.

Dathomir kinézete is szép volt, és az éjnővéreket is jól megcsinálták. Apropó, éjnővérek. A sorozat ebbena  részben is tett egy kis kitérőt mitikus irányba, például elég furcsa volt a bugyborékoló, zöld, multifunkciós folyadék, és a láthatatlanná válás, de ez semmit nem ront a színvonalon. Örültem neki, hogy betekintést nyerhettünk Ventress gyermekkorába, és gonosszá válásába.

Tehát a történetre nincs panasz. Most akkor visszatérnék az effektekre. Még mindig csodálattal gondolok vissza annak a cirkálónak a felrobbanására, mert irtózatosan szépen néz ki! Hihetetlen milyen szép minden! Mint mondtam, talán már túlságosan is élethűek lettek az effektek, tehát nem illenek a Clone Wars animációs szintjéhez :/ De ez most mindegy, mert imádtam őket!

Összefoglalva, mától ez a kedvenc részem, és méltón érdemli meg az értékelésemet!

Szerintem: 97%
Szerintetek: 94%

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr682576869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danityu 2011.01.11. 16:34:51

Kiváló rész volt, nálam (eddig) ez a legjobb. Az űrcsata, a fénykardpárbajok, a Ventress-központúság, az éjnővérek...mind-mind szuper volt.
95%

Ruppi a medve 2011.01.11. 17:10:04

Hát jövök akkor én is :D
Szerintem sokan érezték azt az érzést, hogy ez a rész valamivel fajsúlyosabb témával foglalkozik mint a Bombad Jedi vagy a Lightsaber Lost.
Elvégre itt a Sithek közti leszámolás tanúi lehettünk.
A Galaxis sorsa múlhatott volna azon ha esetleg Dooku másképp dönt.
Kiváló rész volt tény, de nekem közel sem a kedvenc :P

Negatívumok:
-Ventress új kapucnis testresimulós (:D) ruhája
-a "tini" Ventress emós !?!?!? :D:D
-ez a láthatatlan massza a orgyilkosokon nem jött be :S
-és hát....Serennot, Dooku hírhedt tanyáját nehogy már ne védje egy szál szutykos szeparatista hajó se.
Legalább akkora flotta mint a Raxuson.Számomra ez nagy hiba.Sőt egy szál satnya őr sem volt, még a palotájánál sem.
-Rattatakon szívesen láttam volna őshonos rablókat :(
-összességében nekem nem jött be ez a misztikus feeling

Pozitívumok:
-Rattatak és az emlékképek, Narec lovag
-az űrcsata az elején csillagos 5 -ös
-Dathomir bolygója többé kevésbé
-kiválóak a fénykardpárbajok

Ez nekem csak 83 %

És fontos, hogy én külön szempontból nézem a politikai központú és az akciódús részeket.
A következő résztől többet várok :P

kav12 2011.01.11. 18:29:54

Öhm... hát...
@Ruppi a medve: szerintem védte hajó, de mivel egy guberáló hajóval mentek, biztos vhogy elintézték, hogy átengedjék.
Továbbá beszöktek jó helyen a templomba, és a szellőzőn mentek tovább :P És biztos voltak akadályok, de leküzdötték :P
Nekem tetszett NAGYON, és én is 97%-ot adok!!! És lassan grafikailag túllépik az eddigi szintet. :Đ De ez inkább pozitívum :P És a trailerben a szereplőkön kívül szinte minden szebb lett! :Đ

Ruppi a medve 2011.01.11. 18:52:48

@kav12: Nekem akkor is hiányoztak a szepi droidok és hajók legalább egy falat képkocka erejéig :D
A Defenders of Peace-féle belopózás kellet volna ide :DD

kav12 2011.01.11. 19:01:18

@Ruppi a medve: Az igaz :P De a hajók azért ott voltak ;)

zilllosarkany 2011.01.11. 19:40:08

@Ruppi a medve: elnézésedet kérem, de szerintem ez a legértelmesebb értékelési mód, amit te csinálsz, tehát ha neked nem gond mostantól én is így értékelnék(pozitív, negatív)
Nos akkor:

Pozitívumok:
-az az űrcsata, bár igen rövid, állati jó
-én láttam a GT féle CW- t, abban is volt "Ventress hajó", és ennek örültem, hogy beletették, mert sztem passzol Ventresshez
-Anakin és Obi- Wan beszólásai, jót röhögtem
-Dathomir, jól néz ki, főleg az Éjnővérek temploma(kívülről, belülről)
-Mother Talzin:mindene tökéletes, a stílusa, a beszéde, a mozgása, egy igazi falkavezér

Negatívumok:
-túl rövid volt!!!
-az Éjnővérek visszhangzó beszéde, jól hangzott, de minek?

Ez a rész nekem eddig a legjobban tetszett(3.évad).Akció, párbaj, folytás, rázás, szertartás, egyszóval minden, ami egy belevaló TCW részhez kell!!!
99%, a maradék 1- et Savage- ra

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2011.01.11. 19:44:00

Uhh.. most látom csak, hogy én is írhatnám már elrendezettebben a bejegyzéseket. Itt rögtön amikor rápillantottam mondtam magamban, hogy "itt valami nagyon szokatlan", aztán rájöttem, hogy ez azért van, mert itt vannak normális bekezdések :P

Egyébként ha nem haragszotok én is értékelem kommentelőként a részt, elvégre most nem én írtam a részértékelő bejegyzést.

Az számomra is feltűnt, hogy a hajók, a robbanások, a helyszínek és a szereplők sokkal jobban fel lettek turbózva kinézetileg. Igaz ez szerintem már a Heroes on Both Sides-ban is így volt, tehát ez azóta van, amióta az egyes szereplők kinézetét is felújították, csak hát ugye ott nem voltak nagy csaták, és fénykardpárbajok... Egyébként fénykardpárbajokban utolérhetetlen volt ez a rész, semmi eddigi nem fogható hozzá, sem a Lair of Grievous, sem a Grievous Intrigue... egyszerűen semmi. Dathomir pedig mindent visz, a vörös köd, a növényzet, az éjnővérek fegyverei és "bázisa"... Csak áradozni lehet erről a részről, bár szerintem egyedül a tempójával van a gond, időnként többet akart elérni a sztori, mint amennyit el tudott. Ilyen pl. Ventress életének a bemutatása, nem rossz ez, meg igyekszik bemutatni a lényegi dolgokat, de a tempója szerintem így is egy kicsit túlhajtott... Mindazonáltal 93%, ARC Troopers után számomra abszolút évad-első.

Ruppi a medve 2011.01.11. 19:59:43

@zilllosarkany: Nyugodtan, örülök ha tetszik ez a módszer :)

DarkTerritory 2011.01.11. 20:59:12

94% de nálam még mindig a Landing at Point Rain a number 1. :D

danityu 2011.01.12. 12:51:37

Aki olvasott spoilereket, annak ez nem újdonság: www.starwars.com/video/view/001205.html

Delta Three - Eight "Boss" 2011.01.12. 16:01:10

Nos, egy pár struktúrális észrevételt szeretnék veletek megosztani. Ebben a részben feltűnt nekem, hogy mostmár semmi más esemény előzménye volt, és nem is párhuzamosan fut a többi történetszállal, hanem ez színtisztán egy következményepizód. Az űrcsatához csak annyit fűznék hozzá a felturbózott effekteken és a több hajón kívül, hogy végre láthattunk egy tényleg co-operatívan dolgozó konzerv társadalmat, mert nem mint a hülyék repkedtek össze meg vissza, hanem együtt mentek, és nem,nem csak a Ventress hajója körüliekre gondoltam. A Ventresst kisérő hajókon, amikor Anakin menekült előlük,látszott hogy fejlesztették a repülési képességüket,mert nem ész nélkül rohantak bele mindenbe,ami előttük volt. Nos, az űrcsatáról ennyit. A Dathomir. Dathomiron feltűnt nekem sajnos elég hamar az a tény, hogy a palota belsejét kicsit az eredetihez képest megmásították, és persze,belül ez a természetes szín,de kicsit több zöld volt a kelleténél. Aztán itt van szintén egy másik épület,ami meg nagyon hasonlított egy másik helyre. Dooku fészkének felépítése kísértetiesen hasonlít Darth Traya templomára, ami az egykori Malachor V.-ön volt,de a bolygó felrobbant,így a templom is pusztult.

Már maga az a puszta tény,(amiben igaza van Ruppinak) hogy egyetlen egy rozsdás fémnek tűnő kartondobozból kivágott droid sem volt, még akár egy kikapcsolt sem,vagy őrjáratozó,az már eléggé durva. És az, hogy egy guberátorszekérrel érkeztek,még feltűnhetett volna az állítólagos konzerveknek,akik sztem nemvoltak,hogy mi a frászt keres egy ilyen hajó a Sith mester palotájának közelében.

Ha az én szemszögömből vesszük a részt (tehát nagyonapró részleteket figyelve,mint már írtam) akkor ez nekem csak 95%
Ha ezeket leszámítjuk, akkor 98%

Windu 2011.01.12. 17:24:25

95 %

Szerintem jobban el lehetett volna nyújtani, akár 2 részben is, egy politikai rész kárára.
Az évad egyik legjobb része.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.01.12. 17:25:27

hatalmas rész volt, jó indítása egy trilógiának... savage várunk!!! nem sokszor szoktam 90% felett értékelni, de ez most 94%:D:D:D

Gree parancsnok 2011.01.12. 21:29:40

Pozitívumok:
- az űrcsata a legjobb a sorozatban
- jók az új hajók, és a zereplők

Negatívumok:
- ganakht hajója
-serrano

de 99 %

grievous 2011.01.12. 21:50:09

@Gree parancsnok: Egy az nem ganakht hajoja szerintem a galaxisba talalhato meg tobb szaz ilyen hajo is.Ketto SERENNO nekem a legnagyobb pozitivum mivel itt annyira ki van dolgozva a fak,levelei hogy a sorozatba meg nem volt ilyenre pelda.

grievous 2011.01.12. 22:01:31

Bocsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gree parancsnok 2011.01.14. 16:31:55

ja, és az emlékek is feltolják az értéket. ventress egész helyes jed volt.
süti beállítások módosítása