Tölthető a Monster!

SuperGalaxys

Az utóbbi pár napban (ahogy ez lenni szokott), minden az új rész körül forog. Mikor ezeket a sorokat írom, még nem láttam a részt, most töltöm :) Tehát a linkek:

Letöltés - Felirat

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr812585285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petitrooper 2011.01.15. 12:32:40

Szerintem nagyon állat jó rész volt!

kav12 2011.01.15. 19:30:21

'Az utóbbi pár napban (ahogy ez lenni szokott), minden az új rész körül forog. Mikor ezeket a sorokat írom, még nem láttam a részt, most töltöm :) '
Bizonyíték:
Utolsó öt bejegyzés a részről szól :P

Sargent 2011.01.16. 10:21:45

Szerintem ez az eddigi legjobb rész!
99%

kav12 2011.01.16. 13:05:09

SPOILER alább
Fogadunk, hogy a következő rész bemondója azzal ér véget, hogy a Delta kommandó viszi a hullát a Jediknek? Mivel van ez a kis nyitószöveg minden Star Wars film elején, és a Dathomir-trilógia minden egyes részének elején, ami ahhoz vezet, hogy minden epizódnak űrben kell kezdődnie. Eddig sikerül, mivel űrcsatával kezdődött, a Monster pedig Dooku hajójával, aki a Dathomirra ment. Ez pedig a Delta Kommandóval fog kezdődni :P Ja, és a Monster végére szerintem azért raktak be Jediket, és klónokat, mert egy epizód sem lehet köztársasági valakik nélkül, pl az előző részben az űrcsatában voltak, itt a Devaronon, a következőben meg szerintem a Toydaria-n futnak össze Opress-szel Anakinék, hogy azért ne nélkülözzék a Köztársaságot, és csak azután lesz Ventress bosszúja. Ja, és Dooku biztos fogja mondani Opressnek, hogy előző tanítványa baltázta el a Toydarián a dolgokat :P :Đ
süti beállítások módosítása