Konferencia

SuperGalaxys

A blog perpillanat kissé áll, és az utóbbi időben is ez volt a helyzet. Kisebb-nagyobb fellendülésektől eltekintve az utóbbi néhány hónapban a blog akadozva létezett csak. MOST azonban reméljük, hogy ez meg fog változni. Nekiláttam összehozni a szerkesztőket, és úgy tűnik, hogy szombaton megejtjük, az

I. Clone Wars blog szerkesztői konferenciát

, ahol minden szerkesztő jelen lesz, és megbeszéljük a további teendőket. Már csak ffixer visszajelzésére várunk, és ha minden jól megy, szombat délelőtt 11 körül meglesz az ülés. Megbeszélünk mindent az utóbbi időkkel kapcsolatban, kitaláljuk, hogy min kéne javítani, és hogy kéne megalkotni egy olyan szerkesztői rendszert, ami mindenkinek megfelel, teljesíthető, és egy folyamatosan magas színvonalat biztosít a blognak.

Természetesen az oldal legfőbb feladata a látogatók igényeinek kielégítése. Úgyhogy megkérdezlek titeket: 

Mi tartotok szükségesnek?

Mit tartotok fölöslegesnek?

Szerintetek mit kéne módosítanunk/kitárgyalnunk az ülésen?

Szombat délelőttig lehet írni, azokat a kommenteket vesszük figyelembe, amik a gyűlés idején már fenn vannak a blogon. Kérlek, írjátok meg mi a baj, mert azokon a problémákon nem tudunk javítani, amikről nem tudunk.

Köszöni a segítségeteket:

A Clone Wars blog szerkesztőcsapata

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr462668277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zilllosarkany 2011.02.17. 16:58:40

Szerintem:

Szükséges:
- a blog történetében nagyon jó volt a történetíró verseny, mindenkit megörvendeztetett, én ezen sajnos nem indultam, mert akkor még nem ismertem a blogot :{
- a részértékelések, a részek története szerintem jó dolog, főleg most, mivel még csak angolul megy az évad3... vki biztos fölösnek tartja, de az tbiztos angolul is trud... én nem...
- sztem jók a hónap karakterre szavazások... lehetnének gyakrabban is, mármint minden hónapba...
- a részekhez quizek... elütik az unalmat :))
Fölösleges:
ide nem nagyon írnék, sztem semmi nem fölösleges, itt csak hozzáadni kell, elvenni nem nagyon kell semmit

nagyjából ennyi, de a töriíró versenynek örülnék =)

Ruppi a medve 2011.02.17. 17:11:19

Szerintem sincs fölösleges dolog, viszont az episod guides-t lehet érdemes lenne közzétenni itt a blogon.
Sok érdekes információt tartalmaz, az adott résszel kapcsoltaban

_Bornholm_ 2011.02.17. 18:11:04

Szükséges:
-Aktivitás a szerkesztők részéről. Utalok itt az "Élek ám", és a "Még itt vagyok" típusú bejegyzések gyakoriságára az utóbbi időben. Fontos, mert én azért látogatom a blogokat, hogy ötleteket szedjek.
-A részekhez tartozó quizek tényleg jók, bár én inkább csak a rész megnézése nélkül töltöm ki őket.
-Hónap karaktere szavazás
-Történetíró verseny

Fölösleges:
-Leírni a részeket hosszú-hosszú bejegyzésekben. A sok, és tömény szöveg elveszi az ember kedvét. A könyvek ezért A5 -ös lapméretűek általában.
-Az "Élek ám" típusú bejegyzéseket beírni. Írj egy bejegyzést az egyik részről, és akkor is látszik, hogy néha foglalkozol a bloggal.
-Egyre több és több Admint, illetve szerkesztőt felvenni. Már itt van ffixer, mikor egyedül nem bírta jött SuperGalaxy, utána lenrok, és végül Boss. Ha egy ember nem viszi a blogot, akkor azt elkönyveljük "nehéz időszak"nak. Ha négy nem viszi, akkor pedig "Gáz blog"nak.
-Ígérgetés. Minden blogon találkozom vele. "Majd megírom holnap!" Másnap jön a következő "Holnap tényleg megírom..." Így tovább... Bár itt nincs ilyen előrehaladott stádiumban az ígérgetés, mert vagy megcsináljátok lelkiismeretesen, vagy le se sz***ok a blogot.
Ennyi.

Ki-Adi-Mundi 2011.02.17. 21:13:55

Történet író verseny.
Később még írok

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.02.18. 07:45:35

szerintem csinálhatnátok egy beosztást, hogy mikor ki foglalkozik az oldallal, tehát a legjobban én is a szerkesztői aktivitást hiányolom... fölösleges dolgot nem nagyon tudnék mondani...

_Bornholm_ 2011.02.18. 15:23:38

@Wilde: Pedig csak fantázia kérdése.
Én kapásból összeszedtem négyet.

Ki-Adi-Mundi 2011.02.18. 16:15:43

ffixer Szólni kéne hogy ha elutazol .De rajtad kívül van 3 szerkeztő ők is elutaznak amikor te ? mert ez már megtörtént hogy ffixer elutazott és seni nem volt szerkeztő.Nem bántani akarlak titeket meg király a blog és ez a kedvenc oldalam.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2011.02.18. 18:00:14

Azért ez a blog se olyan már mint régen,egy idő után megunja az ember,és az ilyen blogok nem sokkal tartanak tovább 1 évnél,de azért sok sikert. :D

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.02.18. 18:39:31

RPCJS is leállt, nehogy ti is abbahagyjátok, remélem eredményes lesz ez a konferencia...

Razool91 2011.02.18. 23:40:04

Remélem, nem gond, ha ide írom, de én szívesen lennék társ-szerkesztő. Időm engedi (hétköznapokon is), illetve bejárásom van oldalakra, ahol a legfrissebb infókat teszik közzé. (hamarabb, mint a jedirend-en vagy a starwars.com-on) Nem okozna gondot ezt megosztani ennek a blognak a látogatóival is.
Ha bevesztek, írjatok...mint írtam, szívesen segítenék életet lehelni a blogba. ;)

_Bornholm_ 2011.02.19. 19:42:06

@Razool91: Már a négy szerkesztő (3 admin 1 szerkesztő) is sok, nem kell még egy ötödik. Esetleg az összes látogató kaphatna szerkesztői rangot, és akkor menne a blog.

Razool91 2011.02.19. 21:34:32

@_Bornholm_: Ha olyan sok az a 4 szerkesztő, miért áll sokszor napokig a blog?

Delta Three - Eight "Boss" 2011.02.20. 10:26:10

@Razool91: Tudod Razool91, minden szerkesztőnek megvannak a maga gondjai,mert vannak olyanok,akinek nincs annyi szabadidejük,mint neked......
Azt nem fogom most részletezni,hogy ki milyen ok(ok)ból szokott távol lenni,mert azt majd megtesszük egy közös bejegyzés keretében, de mindenkinek megvannak a maga gondjai, mi is emberek vagyunk, ezért néha egyikünk sem tud itt lenni.....ezt majd vagy megérted akkor,amikor megírjuk a bejegyzést, vagy nem....
Egyenlőre még van pár dolog,amit a konferencia keretében nem tudtunk eldönteni,mert volt egy társunk,aki nem tudott eljönni, így még vele is meg kell beszélnünk a dolgokat.

Boss

_Bornholm_ 2011.02.21. 11:00:05

@Razool91: Ezt kérdezd a nagyra értékelt szerkesztőktől. A véleményem az, hogy már unják a blogot csinálni, és ezt nem merik bevallani.
@Delta Three - Eight "Boss": Szóval ffixer nem ment el?

Delta Three - Eight "Boss" 2011.02.21. 15:30:04

@_Bornholm_: Azt senki sem mondta,hogy ki nem jött el,és ez így is fog maradni......amik a konferencián eddig elhangzottak,azt amíg egyhangúlag úgy nem döntünk, nem hozzuk nyilvánosságra.

A másik dolog meg az,hogy nem, nem unjuk csinálni a blogot, csak vannak egyéb dolgaink is. De ezt nem veled fogom megvitatni, mert erre tartjuk a konferenciákat. Idővel mindent ti is megfogtok tudni, addig is a türelmeteket kérjük.

Boss

_Bornholm_ 2011.02.21. 16:15:28

@Delta Three - Eight "Boss": Na látod, ez az első, amit elhiszek: Hogy a türelmünket kéritek... Persze meg is kapjátok...

Gree parancsnok 2011.02.21. 18:50:59

@_Bornholm_: @Delta Three - Eight "Boss": igazad van bornholm. és sem hiszem, hogy egyiktőtök sem tud heteken (akár hónapokon) át feljönni. legalább írtataok volna, hogy pl. az oldal leáll 2 hétre. mindegyikőtök ugyanabban az időpontban nem ér rá? ne hiszem...

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.02.22. 18:30:36

@_Bornholm_: Ha nem tetszik a blog, akkor kérlek ne járj fel csak azért, hogy leszólj minket. Van nélküled is épp elég lelkiismeret-furdalásunk, (legalábbis nekem) amiért nem tudom úgy fejleszteni a blogot, ahogy szívem szerint tenném. Jó volna, ha lenne rá elég időm, és igen, kimondom, mert fölösleges köntörfalazni: néha igenis LUSTA vagyok a bloggal foglalkozni. És valóban, LUSTA voltam lépni, mert ha eléggé akarok, akkor valóban tudtam volna szorítani helyet a blognak. Tessék, kimondtam. Viszem a blogot HOBBISZINTEN úgy, ahogy tudom, és szerintem minden szerkesztőtárs így van ezzel. Nekem is fontos a blog, és szerintem nem nektek, látogatóknak, hanem nekünk, szerkesztőknek fáj jobban, ha nem megy. És ráadásul még az is kellemetlen számunkra, hogy nyomja a lelkünket az, hogy ez a hely itt áll. Nem vagyunk még felnőttek, és az azzá válás során elkövetünk hibákat. Ezt nem tagadom. A MI hibánk, hogy nem működik a blog, mert lusták vagyunk olykor. Azt viszont te sem tagadhatod, és ezt nem győzzük elégszer hangsúlyozni, ezt a blogot HOBBIBÓL írjuk! Nem ez a munkánk, és ugyan felelősséggel tartozunk érte, kedvtelésből szerkesztjük. Ha rám kényszerítik, hogy csináljam, akkor az már nem hobbi, és én nem tudok valamit úgy csinálni, hogy csak azért, hogy legyen. Azzal csak csökkenne a színvonal, és akkor meg az lenne a bajod. És igazából eddig nincs is gond, és most télleg igazat kell adnom neked, mert igazad van. Erre vannak a többiek, ezért vagyunk többen! Ez volt a konferencia egyik lényege, hogy megpróbáljuk beosztani az időt, de mivel ffixer nem volt ott, ezért ez is kudarcba fulladt. Én megpróbáltam összehozni rendesen ezt a konferenciát, össze is jött félig-meddig, megtettem, amit tudtam, hogy feltámasszam a blogot. De ehhez szükség lenne akarásra, és arra, hogy végre elvessük a lustaságunkat. Nem unjuk szerkeszteni a blogot, csak előfordul, hogy nem hozzuk a várt színvonalt. Leállni nem fogunk, és szeretnék majd konzultálni ffixerrel is (ez sajnos nem fog menni ameddig inaktív). De amint beszélni tudok vele, megpróbáljuk megoldani a problémát.
Neked, Bronholm meg csak azt szeretném mondani, ha nem tetszik a blog, nem kell itt lenned, csak azért, hogy sértegesd, egyrészt tudjuk, mi a gond, másrészt tudsz találni másik oldalakat is, ha ez nem elégíti ki az elvárásaidat. Üdvözlettel:
SuperGalaxy

_Bornholm_ 2011.02.22. 19:36:38

@SuperGalaxys: Ez az! Végre kimondta valaki úgy, hogy nem ál-jópofizott vele! Én csak hobbiból nézem az összes blogot. Egy olyan blog van, amire nem csak hobbiból megyek fel, hanem tömény hülyeségből is, és ez a sajátom.
Nem azért szólom le, hogy sértselek titeket, bár lehet, hogy úgy hangzott.
A lényeg a lényeg, nem ismétlem magamat, mert e bejegyzésen belül már többen is megtették, azért szólom le a blogot, mert szeretném, ha továbbmenne. Nem tudom, hogy miért, de szeretném...

Duyse 2011.02.23. 15:27:58

Ez@SuperGalaxys: Talán csak a hétvégén fogsz tudni ffixer-rel tárgyalni mivel éppen beteg és nem nagyon netezik

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.02.23. 17:04:02

@_Bornholm_: Rendben, most, hogy látom a hátterét az egésznek, eltekintek az előbbiektől :) Ha végre tudok tárgyalni ffixerrel, akkor meg fogom tenni, amit meg tudok.
@Duyse: Rendben, ha találkozol vele, akkor jobbulást neki! :)

zilllosarkany 2011.02.26. 13:33:44

úúh, kifelejtettem vmit... bár remélem, h nélkülem is tervbe vettétek... sztem naon király lenne, ha, ugy mindjárt vége a harmadik évadnak, megint lennének CWBA díjak... XD XD XD... látogatók véleménye szerint...
süti beállítások módosítása