Pótértékelések

SuperGalaxys

Nos, a konferencia sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Ennek egyik legfőbb oka, hogy ffixer nem tudott megjelenni. Azóta megtudtam, hogy beteg volt, és ezért megbocsátok neki.

Csakhogy...

Tudom, ez a legkisebb mértékig sem mentség a konferencia utáni inaktivitásunkra. Attól, hogy ffixer megjelent, még hoztunk pár döntést, melyeket érvényesíteni kéne.

Csakhogy...

Egyszerűen úgy éreztem, mintha falba ütköztem volna a bloggal kapcsolatban. Nem értettem, mi az, ami megakadályoz abban, hogy tudjam szerkeszteni. Ma azonban belegondoltam a problémába, és rájöttem: az zavar, hogy hiányzik két részértékelés. Mivel a blognak egyik fő különlegessége ezekben a bejegyzésekben rejlik, most egy ideiglenes megoldást vezettem be: megcsináltam a részek adatlapját. Ott ugyanúgy tudtok értékelni, mint bárhol máskor, elmondhatjátok véleményeteket, stb. Az egyetlen különbség, hogy nincs ott maga az értékelés szövege, de amint ffixer jelet ad, vele megbeszéljük ki ír mit.

Perpillanat épp a Citadelt töltöm, mivel kedves tetű netkapcsolatom most adta a legnagyobb sávszélességet.

Szóval, ez a helyzet. De ne feledjétek, ha felszín alatt is, de már a feltámadás célegyenesében járunk! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr52707769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkTerritory 2011.03.03. 18:08:53

jó oké h beteg de hol van? én ha beteg vagyok is fél órára feljövök ha mást nem megnézni 1-2 dolgot szal nem hiszem el h a saját blogja érdekében nem tud feljönni fél ha mástnem 1 órára...

zilllosarkany 2011.03.03. 20:29:01

@DJnorbi2: jah, idézek: "Türelemmel kell lennünk."
nem tom honnan, de eszembe jutott...
asszem yoda ...talán ;)

zilllosarkany 2011.03.05. 14:18:33

és counter attack kártyák!!!
starwars.com/theclonewars/
irtó király rész volt, naon jó, talán még az előzőnél is jobb :D
spoiler
ha nekem meghal Ötös, nem tom mit csinálok... remélem kihozzák élve, ne hulljon ki az egész domino osztag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zilllosarkany 2011.03.05. 14:20:01

úúúh, Citadel Rescue prewiew:
www.youtube.com/watch?v=3FXWugy5C2A
állati jó ez a triológia!!! ilyenre várok mióta!!! XD XD XD

petitrooper 2011.03.05. 15:05:31

@zilllosarkany: Húú rohadt jó!Eddig az egész clone warsból a counter attack a kedvenc részem

DarkTerritory 2011.03.05. 15:56:40

felirat nins még hozzá?

kriso08 2011.03.06. 07:09:45

@zilllosarkany: Igazad van.Lehet hogy gonosz vagyok,de ez a triólógia lesöpri az összes részt.Counter Attack kell kapcsolatban,az nem tetszett hogy Echo meghalt.

zilllosarkany 2011.03.06. 08:48:46

@kriso08: ugyanígy vaok én is vele, de visszhangot naon sajnálom, mondjuk a wookiepedia még nem írta ki hogy meghalt, szóval még bármi lehet, remélem...
irtó király ez a triológia, a kövi részben az állatkák is tök jók, biztos éheztetve vannak, mint az innocents of rylothban...

Ruppi a medve 2011.03.06. 10:33:08

A Wookie írja, hogy meghalt.

kav12 2011.03.06. 11:43:34

@zilllosarkany: Most nem kell mindent csakis rájuk bírni, mivel láttuk, hogy meghalt, tehát anélkül is tudjuk, hogy meghalt, hogy a wookie írná. Most már írja, de ha nem írná, akkor is meghalt volna, mivel a saját szemünknek kéne hinni, nem mindig segítségért rohangálni.
Bocsánat, nem durva hangnemben van ez, de egy csomó fórumon olvasom, hogy nem biztos, hogy meghalt, meg minden :) Márpedig SAJNOS :(:(:(:( egyértelmű :(
Ha meg nem lesz igazam, annak csak örülhettek :)

zilllosarkany 2011.03.06. 11:53:05

@Ruppi a medve: @kav12: amikor néztem, akk még nem írta....
am én is láttam, hogy meghalt, de akkor is...
a children of the forceban még is kihozták élve banet, itt mérne lehetne vhogy???
és azér néztem a vukit, hogy hátha nem halt meg...

kav12 2011.03.06. 19:24:59

@zilllosarkany: Igazad van. nem igazság, hogy meghalt :( Lehetséges, hogy visszahozzák, most nem lenne olyan negatív hozzáállása senkinek sem szerintem :Đ
süti beállítások módosítása