Holnap Jön!

ffixer

 Ha ezt a bejegyzést a Mystery of Thousand Moons c. rész előtt olvassátok, akkor én nagy valószínűséggel Velencében vagyok. Ez egy csütörtökön megírt bejegyzés, amit szombatra időzítettem. Szóval nem vagyok itt! Épp ezért (ahogy már mondtam) késni fog a részértékelés, viszont ez nem gátol meg benneteket abban, hogy információt gyűjtsetek, és elolvassátok a másikét. Igen ez egy kicsit rendhagyó infógyűjtő lesz, ugyanis most ti gyüjtitek össze az adatokat. Általában a magyar preview olyan péntek-szombat tájában szokott kijönni a www.rtlklub.hu-n.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr531163576

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Poker Ace 2019.02.23. 07:44:54

Deutsch Tamásnál nagyobb hülyét senki nem tud csinálni magából - B1 BLOGCSALÁD

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2009.06.06. 17:08:49

- A segéddroid felrobbant 1 bombát, ami megfertőzi Ashoka-t és a klónokat.
- Valószínűleg happy end lesz
süti beállítások módosítása