Kérdőív

ffixer

Megváltozott a dolog. Mármint igen, meg kell csinálnod ezt a nevetségesen könnyű, 3 kérdésből álló kérdőívet, nem ez változott meg. Hanem az, hogy nem kell sz@rakodni az e-mailel, elég csak beírni a helyes megfejtést kommentben. Aki legelőször beírja a helyest, az írhatja meg a 22-ik részt.

#1
Hány részből áll a sorozat?
#2
Hány darab youtube-os videót linkeltem be a Clone Wars mozifilm bejegyzésemnél?
#3 Melyik rész kapott legalacsonyabb, és legmagasabb pontszámot eddig?
Szóval kommentben küldjétek, azt fogadom el!

A válaszokat így kell megírni:
#1: xy (válasz)
#2: xy (válasz)
#3: 
Legalacsonyabb pontszám: x,y (válasz)
Legmagasabb pontszám: x,y (válasz)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr301181031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2009.06.13. 10:23:10

1. 22(1 évad)
2. 8
3.
legalacsonyabb:blue shadow virus 28%
legmagasabb:lair of grievous 96%

Zomb!eboy 2009.06.13. 10:26:10

Most már ird meg helyettem, ez csak sablon volt, én nem írom meg, mit irjak én nem vok admin.
Ez jobb lett volna.1 mikor indult a blog
2 mikor jelent meg a mozifilm
a 3. jo

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.06.13. 13:49:37

A válaszaid jók voltak. Én úgy gondoltam, hogy megírhatnád pl a wordben, és akkor azt átküldöd e-mailben. De ha meg nagyon nem akarod megírni, akkor legalább majd válassz ki hozzá 2 képet a részből...

Zomb!eboy 2009.06.13. 14:15:04

Jó, ha tatálok, meg ha más nem ír ilyet.(már van 1)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.06.13. 14:45:16

Majd ha meglesz mind2, akkor küld át e-mailben.
süti beállítások módosítása