Mi van?!

ffixer

Na jó, most teljesen össze vagyok zavarodva... Összezavarodásom oka szorosan kapcsolódik a Hostage Crisis c. epizódhoz, ami ugye utolsó lesz az évadban. Bekapcsoltam a Cartoon Network-öt, mert láttam, hogy CW megy rajta. És melyik rész? A Hostage Crisis... Csak azért furcsa, mert a Cartoon Network-ön (amúgy az is furcsa nekem, hogy CN helyett TV volt a csatorna logojában...) pénteken szokott menni az a rész, ami az RTL-en ment múlt héten vasárnap... Szóval a Liberty on Ryloth-ot elvileg még le se adták volna, nem hogy a Hostage Crisist... Na mindegy, csak a végét láttam, az értékelésig pedig megvárom az RTL-es premiert. Ja, tényleg, amúgy már magyar preview is van...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr761219589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2009.07.01. 12:16:47

WTF?! Legalább jó a vége? XD

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.07.01. 14:20:01

Amit láttam, az nem volt rossz. De tényleg eléggé WTF...

Duyse 2009.07.01. 19:39:32

egyébként hétfőn láttátok hogy 7 kor az ötödik rész ment?

Zomb!eboy 2009.07.01. 20:20:35

Most nemrég meg a hetedik rész ment, akkor most (?)ezmiez(?) CartoonNetwork?
süti beállítások módosítása