Star Wars forgatás magyarországon?

ffixer

Először teljesen megedöbbentem, amikor meghallottam ezt a hírt. Tényleg? Lehetséges? Igen, az! Nem 100% de igen nagy rá az esély. Itt elolvashatjátok az egész cikket! Hogy miért is pont magyarországon? Mert itt kedvező áron tudnának Lucasék stúdiót bérelni. Nagyon kemény lenne, ha így lenne. De az alkotásról csak annyit lehet tudni, hogy a "Csillagok háborúja televíziós változata". Vajon egy új Clone Wars, csak ezúttal most nem animációs, hanem élőszereplős? Vagy nem is Clone Wars? A netes cikkben nem írnak róla, de tegnap a hiradóban hallottam először a hírt, és ott azt mondták, hogy a hángérien SW fanok akár még ingyen is lennének statiszták. Király lenne SW-ben szerepelni, nem? Bár egyelőre úgy tudom, hogy főleg az olcsón kibérelhető, és teljesen jó stúdiók miatt jönne ide Lucas bácsi, szerintem az is elképzelhető, hogy magyarországon is forgat. Vajon milyen bolygó lennénk? Valamelyik rossz állapotban lévő xD? Ki tudja... Gondolom nem csak én vagyok kiváncsi arra, hogy mi lesz ez az alkotás, és hogy itt fogják-e forgatni. Amúgy remélem, hogy itt fogják! És ha majd lesz ez a sorozat (valószínűleg sokára lesz, mert Lucas azt mondta, hogy négy évre ad majd munkát a csapatnak, persze az is lehet, hogy több évados lesz...) akkor számíthattok arra, hogy a blogon ugyanúgy foglalkozunk vele, mint a CW-vel.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr31267615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.07.29. 21:48:18

www.youtube.com/watch?v=fp-ubUDwhRI csak az nézze meg, aki kibírja februárig anélkül hogy elkezdené sürgetni a Lucas Animation dolgozóit... Hát, nekem nehezen fog menni...

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.07.30. 22:10:46

Kösz az infót, már ki is raktam!

Mastigias · http://mastigias.blog.hu 2009.08.18. 06:41:23

Sziasztok! Most találtam ezt az oldalt, elismerésem! Az élő-szereplős sorozatról annyit, hogy már évek óta tervbe volt véve, és a története a III. és IV. epizód közti időszakot meséli majd el, persze nem a főszereplőkkel foglalkozik, hanem mellékszereplőkkel, pl. Boba Fett. És még vmi: ma este adják a Fanboys-t a Corvin Moziban! :D a blogomon olvashattok egy cikket róla :D na hajrá, csocsesz!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.08.21. 00:32:38

Kösz az infókat. Már sok jót hallottam a filmről, de sajnos nem vagyok pesti, és azért kiutazni nem éri meg...
süti beállítások módosítása