Le tudsz hagyni?

ffixer

Ezaz! Megcsináltam! Végre egy olyan hír aminek semmi köze sem a közelgő CW-s játékhoz, sem az Xbox-hoz! Cserébe mondjuk a Clone Wars-hoz se nagyon, csak a Star Wars-hoz. A videóban Darth Maul-al álltam neki klónokat kaszabolni (már látom, ahogy a sok klónrajongó mérges szemekkel néz rám), Coruscant-on, a Star Wars Battlefront 2 c. játékban. A 150 klónból én 117-et öltem meg, a maradék 34 pedig droidtársaim áldozatául esett. Ha jobb vagy nálam, és többet meg tudsz ölni, mint 117, akkor írj kommentet a jutyúbos videóm alá, ahol elküldöd a videód URL-jét. Szabályok:

- Csak Instant Action-ben lehet megdönteni a rekordomat.
- Csak Conquest játékmódban lehet megdönteni a rekordomat.
- Csak 150 vs. 150 meccsben lehet megdönteni a rekordomat.
- Használhatsz "hőst", de nem muszáj
- Kommentbe olyan videót küldj, ahol az egész játszma föl van véve, a végén pedig láthatóvá teszed a rekordodat (ahogy én is csináltam a videómban.)
- A videó címében lehetőleg (nem muszáj) szerepeljen az, hogy mennyit öltél meg.
- Ne feledd, nem a csillag, hanem a célkereszt mutatja az ölések számát.

Nah, akkor a videó:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr901346480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.06. 16:27:10

na gyors letöltöm a játékot azt megpróbálom megdönteni a rekordodat:D
süti beállítások módosítása