2. évad részlista

ffixer

Ha minden igaz, akkor ez a 2. évad részlistája. Az oldalon, ahol találtam, le voltak írva a cím, és a tartalom (na jó inkább csak egy kis bevezető), hogy miről is fog szólni az adott rész. Ott mindenki megtekintheti angolul. Én azért nem raktam ki, mert nem szeretném angolul kirakni egy magyar blogra, valamint lefordítani se szeretném, nehogy valamit félrefordítsak. Szóval itt vannak a címek:

1.rész: The Holocron Heist
2.rész: Cargo of Doom
3.rész: Prison Break
4.rész: Padme's
5.rész: Jedi Hunter
6.rész: Ambush in the Outer Rim
7.rész: Battle for Midnight Shadow
8.rész: Return to Vanqor
9.rész: Return to Florrum
10.rész: Twilight Crash
11.rész: Twilight Disater
12.rész: Clone Ambush
13.rész: Assault on the Lucrehulk pt.1
14.rész: Assault on the Lucrehulk pt.2
15.rész: Dead on Teth
16.rész: Circuits
17.rész: Prison of Hatred
18.rész: Sky Targets
19.rész: Day of the Living Force
20.rész: Celebration
21.rész: The Abadoned Struggle
22.rész: The Wrath of Dooku
Előre is elnézést kérek, ha elgépeltem valamit...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr521349154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi18god 2009.10.09. 13:23:39

Hali már régóta nézegetem az oldalt.Nagyon jó a mese és az oldalad is!Szeretnék valamit megkérdezni mert én ugy tudom hogy a Cargo of Doom után még két rész jön és csak utána jön a prison break.Mert elvileg a cargo of doom után jön a Children of the Force azután pedig a Senate Spy nevü rész és csak utána jön a prison break.www.tv.com/star-wars-the-clone-wars/children-of-the-force/episode/1294793/summary.html?tag=ep_guide;summary www.tv.com/star-wars-the-clone-wars/senate-spy/episode/1294794/summary.html?tag=ep_guide;summary

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.09. 13:27:02

Igen, mint kiderült ez egy összekutyult lista volt. De ez a bejegyzés akkor jelent meg, amikor még ezt nem lehetett tudni...

tomi18god 2009.10.09. 15:49:49

Jó nem azért mondtam csak mondtam

barkó 2009.12.05. 16:34:24

Át lehetne írni a listát.
Ja és ha valaki nem tudja a Lurchulk (eddig legalább is) a szeparatista vezérhajó széria mint a mozifilm (a valóságos nem az animációs) az első alapján láthattuk. Az a vacak aminek egy gömb van a közepén és félkör szerű
És akkor én azt hallottam hogy a 15.-részban (a második évadból) ventress hal meg és asszem ráesik egy Rancor de nem tudom biztosan ha valaki tud valamit erről az szóljon (vagy jelezzetek róla).
süti beállítások módosítása