CW játékbemutató #4: Clone Wars - Republic Heroes demo

ffixer

Elárulom, hogy a Republic Heroes demója messze a legrosszabb, és leggagyibb játék a bemutató sorozatomban. Mindezt annak ellenére, hogy ez egy olyan játéknak a próbaváltozata, amit a későbbiekben pénzért fognak árulni... Persze egy sz@r demó nem feltétlenül jelenti azt, hogy a teljes verzió is sz@r, de azok alapján, amiket eddig láttam, szerintem igen is az! De, hogy miért is olyan kegyetlenül gáz ez a játék? Nos, haladjunk szépen sorban. Először is bejön a főmenü, ami egész jó. A főmenü egyike azon kevés dolgoknak, amelyeknem tényleg "CW-s" hangulata van. Igazából úgy terveztem, hogy majd alaposabban körülnézek a demó kipróbálása után, ám a végére annyira ki voltam akadva, hogy inkább kihagytam... Na szóval van itt 2 pálya. Egyik a "Clone Mission", a másik pedig a "Jedi Mission" menüpontban érhető el. Nos, kezdjük a Clone Mission-nel... Hmm... A környezet elmegy, viszont minden más annyira ronda, hogy az már nekem- mint CW rajongónak- fáj. Pl. Yoda, és a klónok feje, egyszerűen annyira ocsmány, hogy majdnem elhánytam magam... És akkor még nem is beszéltem az irányításról, és a kamerakezelésről. Most biztos sokatoknak beugrik a Lego Star Wars I-II, hisz a kamerakezelés ott se volt a top-on, viszont még mindig király volt ehhez képest. Itt konkrétan nem látom, hogy hol vagyok! És ezt most halál komolyan mondom! A kamera nem követ sehová, azt se tudom ki vagyok, csak úgy lövöm a droidokat, akiknek a kinézete szintén nagyon ocsmány... Egyedül az tetszett a klónok misszióban, hogy néha voltak ilyen "fejtörők"(egyszerűségük miatt azért nem törnek annyi fejet...), ahol ilyen "negyedköröket" kellett forgatni. Persze ez se volt ilyen nagy szám, de azért még mindig király volt a lövöldözéshez képest... A végén van egy ritka ronda átvezető (komolyan, látnátok azokat a robbanásokat...) Na de mindegy, nézzük meg a jedi küldetést, az már csak jobb lehet, nem? Hát nem sokkal... Ez konkrétan annyival jobb, hogy a fénykardnak hála látom Anakint, akivel vagyok. A környezet itt is szép, valamint a karakterek mozgásai is a kedvec sorozatunkra emlékeztetnek. Na kész, ennyi volt a pozitívumokból, jöjjenek újra a rossz dolgok! Először is mi értelme van annak, hogy jediként felugrunk egy droidra, beleszúrjuk a lézerkardunkat, és ezután átvehetjük felette az irányítást? Könyörgöm, ha ilyen lett volna a Star Warsban akárcsak egyszer, akkor aztmondanám, hogy jó, legyen. De így nem mondom azt... Ráadásul sokszor tovább sem engednek, amíg ezt a baromságot meg nem csináljuk. Viszont felháborodásomban akkor töröltem a demót, majd kapcsoltam ki az Xbox 360 játékkonzolomat, amikor a játék összeeresztett egy Keselyűdroiddal, másnéven egy Droid Harcásszal... Oké, ott van egy droid harcász, amit hiába vagdalok, egyszerűen nem akar felrobbanni.... Lehet, hogy csak én vagyok a béna, vagy van ennek valami speciális megoldása, de nem érdekel! A leírtak alapján talán azt mondanátok, hogy: Azért ez nem lehet olyan vészes, egy próbát megér... Nos, nem! Ez a Clone Wars sorozat meggyalázása, amivel jóérzésű Clone Wars rajongó nem játszik! Kerüljétek a demót! Pénzt meg nehogy fizessetek ezért a vacakért! Komolyan mondom, ez a mélypont....

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr981373417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2009.09.10. 18:36:17

Húúú... A leírás alapján tényleg ritka sz*r lehet... pedig én meg akartam venni, de akkor inkább várok a megjelenése után egy kis ideig és olvasgatom a kommenteket :D

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.09.10. 19:30:15

Ha jól tudom egyelőre csak xbox 360-on van demó. Bár biztos lesz PC-re is...

Zomb!eboy 2009.09.10. 21:10:05

Hát ez tényleg 1 rakás ... lehet, de várjuk ki a teljest ok?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.09.11. 18:09:35

Hát. én már nem nagyon hiszem, hogy ez jobb lesz. De ha gamespot.com-on 5.0-nál többet fognak rá adni, akkor beismerem, h csak nekem nem jött be...

Zomb!eboy 2009.10.04. 11:13:43

Még a PC Guru szerint is elég gagyi, de hát a játékos döntse el mi tetszik neki.

grievous 2010.01.09. 16:26:07

Nekem megvan a grafika rossz de a jatek nem rosz.
süti beállítások módosítása