Második évad érdekességek

ffixer

Egy kis kutatás után rengeteg érdekességet megtudtam a Clone Wars második évadáról. Először is körülnéztem a wikipédiában, ahol megtudtam azt, hogy a Holocron Heist, és a Cargo of Doom ugyanazon a napon lesznek bemutatva. Szóval mindenkinek megvan rá az oka, hogy kétszer annyira várja a második évadot ;). Először is olvashattok egy angol nyelvűinterjút- George Lucassal, és Dave Filonival. Emellett van még jópár videó is. Az első sneak peek videóban a CW részekben található tanulságokról beszélnek, a másodikban a klónok személyiségéről folyik a szó, a harmadikból pedig megtudhatjuk, hogy mennyire fejlődött az animáció. Na igen, ahhoz még én is hozzáfűznék 1-2 dolgot pluszban. A videó megtekintése után tényleg megvilágosodtam arról, hogy ez most még szebb, és még epikusabb lesz, mint az első évadban. A robbanások gyönyörűek/gyönyörűbbek, a tájak is sokkal szebbek, a klónok páncélja pedig rohadtul ki van dolgozva. Egyedül a főbb szereplőkön nem vettem észre túl nagy változást (azért egy kicsit ők is jobbak lettek). De akit eddig zavartak a karakterek sajátosságai, mint pl. Dooku hosszúkás feje, az ezúttal is csalódni fog. Viszont a többiek imádni fogják a második évadot, ezt már most garantálom!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr991423875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása