CW játékbemutató 8#: Soundboards

ffixer

A Soundboards elég sok szempontból nevezhető kivételnek a játékbemutató sorozatomban. Először is ott van a tény, hogy ez nem (csak) CW-s játék. Tulajdonképpen a játéknak az a lényege, hogy különböző Star Wars, és Clone Wars szereplők híres mondásait (pl: Darth Vader - I'm your father) beillesztheted az egyik hangsávba a kettő közül. Ezeket egymás elé-mögé-alá-fölé rakosgatva létre lehet hozni különböző párbeszédeket. Én pl. csináltam egy Ashoka-Darth Vader dialógust. Csak figyeljétek:

Ashoka: I'm Ashoka! (Ashoka vagyok!)
Darth Vader: What !? (Micsoda?!)
Ashoka: I'm the new padawan learner. (Én vagyok az új pdawan tanuló.)
Darth Vader: Good! (Jó!)
Ashoka: Master Yoda sent me. (Yoda mester küldött.)
Darth Vader: What !? (Micsoda?!)
Ashoka: Master Yoda sent me. (Yoda mester küldött.)
Darth Vader: No! (Nem!)
Ashoka: Okaaay... (Oké...)
Darth Vader: I'm your father! (Én vagyok az apád!)
Ashoka: No! (Nem!)
Darth Vader: Yes! (Igen!)
Ashoka: No! (Nem!)
Darth Vader: Yes! (Igen)
Ashoka: Being a padawan is harder than I thought. (Padawannak lenni nehezebb, mint gondoltam...)
Darth Vader: Join me, and together we can rule the galaxy as Father and Son! (Csatlakozz hozzám, és mi ketten uralhatjuk a galaxist, mint apa, és fia!)
Ashoka: My jedi training didn't prepare me for this! (A jedi gyakorlataim alatt nem készítettek fel ilyesmire!)

Tulajdonképpen ez a párbeszéd már elég is ahhoz, hogy rájöjjetek: ez egy nagyon beteg játék! Ajánlom mindenkinek, hajrá, ti is csináljatok ehhez hasonlóan beteg párbeszédeket. Komolyan, halálra tudja magát röhögni az ember, ha összehoz egy efféle baromságot! Nem mondanám, hogy az eddigi legjobb játék (sőt, ez nem is az a klasszikus értelemben vett játék), de az biztos, hogy a legviccesebb! Ráadásul sorra csatlakoznak az új szereplők a játékba(ha jól tudom, akkor Rex kb. egy hete csatlakozott)! Szóval aki évek óta arról álmodik, hogy betegesen hülye Star Wars-os, és Clone Wars-os párbeszédeket hoz létre, az mindenképp
próbálja ki a játékot! De a többiek is!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr71438387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása