Már fél éve

ffixer

Azt a mindenit... Már fél éve, hogy elindítottam a blogot? És ráadásul még mindig áll, sőt nem rég dőlt meg a látogatási rekord! Igazából majd az első évfordulónál lesz nagy felhajtás, viszont most csak egy megemlítést érdemel... Lényeg az, hogy örülök annak, hogy még fél év után is üzemel a blogom. Remélem, hogy még sok szép félévet meg fog élni :D Nem mondom, hogy ez egy olyan hú de nagy szám, de azért jó így belegondolni, hogy már fél éve a startnak. Azóta írtam kemény 113 bejegyzést (ez lesz a 114-ik), szóval nem is olyan rossz... 0,6 bejegyzés / nap :D Szóval remélem, hogy továbbra is ki fog tartani a blog, és addig is gyakran fogjátok látogatni! Az igazán nagy bulira pedig már csak fél évet kell várnunk :D

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr41452603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NeSsoN 2009.10.15. 20:19:30

én is remélem hogy marad a blog ez nagyon jó blog de még jobb hogy van:D szerintem marha jól csináltad és én mindig is fogom nézni csak maximum nem irok olyan sokat :D:D

barkó 2009.10.16. 08:50:39

Hát remélem még sokáig megy a blog és én mindig őszinte tisztelője leszek és gyakran látogatom.

katona guy 2009.10.16. 13:59:19

Én is naponta legalább 3-szor feljövök és remélem még sokáig lesz a blog

kkakszni 2009.10.16. 15:05:07

ffixer akkor felőlem lehet a kaksznihonlapja.mlap.hu/ és a clonewars.blog.hu/ társoldal ha neked megfelel

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.10.16. 15:55:29

Ok, majd küldj e-mailt! Mostantól létezik a clonewarsblog@citromail.hu, ha lehet, akkor oda írj!
süti beállítások módosítása