Élek ám még

ffixer

Egyrészt a videó válság elleni tehetetlenség, másrészt pedig a 3 héti Clone Wars nélküliség miatt nincsenek bejegyzések. Már nem emlékszem, hogy igértem-e, vagy csak magamban gondoltam, de igérek majd egy extra cikket így az őszi szünetre. Itt természetesen még nem állnak meg a dolgok: Először is csinálok egy "Eddigi részértékelések" menüpontot, aminek segítségével majd gyorsabban meg lehet nézni egy epizódot, és nem kell 2-t kattintani (éljen a kényelem!). Emellett a második évad részeit is feltöltögetem majd a megavideo-ra (a Senate Spy már megnézhető!). Ezen kívül pedig bele húzok a kvízekbe is, meg talán folytatom a hánytatott sorsú játékbemutató sorozatomat is, de az még egyáltalán nem biztos. Hogy higgyetek a szavaimnak, belinkelem a Cloak of Darkness kvízt, amit 5 perce készítettem el, és a Senate Spy megavideo-s változatát, ami már a részértékelés alatt is megnézhető!
Ja, és ha minden jól megy ma még jön pár kvíz! Bár gondolom megszoktátok már, hogy amikor én azt mondom "Minden jól meg", az azt jelenti, hogy hmm... van rá 1%-2% esély... Na most komolyan gondoltam, most már adhattok rá 3% esélyt!

Get Your Own Quiz!, More Quizzes

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr381476042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása