CW játékbemutató sorozat #10: Clone v Droids

ffixer

A Clone Wars-ból körökre osztottott taktikai-stretégiai játékot készíteni meglehetősen merész ötlet, ám valaki(k) még is megcsinált(ák) a Clone v Droids névre hallgató, élő ellenfelek ellen is játszható játékot. Ez így nem is hangzik olyan rosszul: Klónok, droidok, taktikázás élő ellenfelek ellen... Igen ám, csak rengeteg a bökkenő. Először is hiába játszhatok élő ellenfelek ellen, ha egyszer nem kommunikálhatok velük. Ráadásul a kedves ellenfelek az esetek 60-70%-ában inkább úgy döntenek, hogy fogják magukat, és kilépnek a játszmából. Aztán az esetek 10-15%-ában valaki olyat sikerül kifognom, aki nem veszi komolyan az egészet, és ahelyett, hogy ellenem taktikázna, inkább szétlöveti a saját (3 főből álló) egységét. Szóval ennyit a hiper-szuper "Play with live opponents"-ről. A taktikázásról pedig annyit, hogy az gyakorlatilag nincs, vagy legalább is nem annyira bonyolult a dolog, hogy taktikázásnak lehessen hívni. Az egész egyszerű, mint a szeg: rákattintasz az egyik klón/droid katonádra, kiválasztod hogy hova lőjön, és hogy milyen erővel. Ezen kívül még mozgatni is tudod az iránygombokkal. Talán így olvasva úgy tűnik, hogy azért ezzel így el-el lehet taktikázgatni, gyakorlatban viszont egyáltalán nem így van. Mindegyik félnek 30 másodperce van arra, hogy kiválassza, hogy a katonái hová fognak lépni, és merre/kire fognak lőni. Ezek után pedig szemtanúi lehetünk a (khm...khm...) nagy (khm...khm...) összecsapásnak. Legfeljebb 10 körből állhat egy meccs, ha azután sincs eredmény, akkor (gondolom) az győz, akinek több, és jobb állapotban levő katonája maradt. Továbbá én abban is biztos vagyok, hogy a játékot SW-s figurák ihlették, ugyanis elég sokszor van, hogy egy klón vagy egy droid úgy hal meg, hogy szétesik darabokra. Mi ez?! Lego SW? És még mielőtt végleg befejezném, essen pár szó a helyszínekről is. Először is tudni kell a helyszínekről, hogy rohadt kevés van belőlük! Ezek a helyszínek 2 dologból állnak: háttér+tereptárgyak. A vicces azonban az, hogy 1-2 helyszínben összekeverik a tereptárgyakat a hátterekkel, így nem nehéz rálelni mondjuk arra a helyszínre, amikor a Coruscant-i háttér előtt jellegzetes Christophsisi köveket találunk. Szóval a Clone v Droids nem egy nagy játék, de lehetet volna az is. Például ha lehetőségünk van kommunikálni az ellenfelünkkel, lehetőségünk van mondjuk egy csomó bolygón harcolni, és lehetőségünk van több féle klón-droid, fegyver közül válogatni. Ráadásul ha még lettek volna mondjuk megnyitható; helyszínek, klónpáncélok, droidfajták, fegyverek, lett volna fejlődés... Szóval azért mennyi lehetőség volt a játékban? Rengeteg volt... És ennek a rengeteg lehetőségnek jó ha az 1%-át kihasználták. Kár érte. Mindenesetre volt már rosszabb is, egy próbát azért megér. (KATT)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr221523253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása