CW játékbemutató sorozat #11: Lego Star Wars: The Quest for R2-D2

ffixer

Rólam tudni kell, hogy negyedikes-ötödikes koromban imádtam a lego star warst. Az ismerőseim között többen is voltak (barátok, meg az unokaöcsém) akik szintén odavoltak érte. Aztán jött a Lego Indiana Jones, amit az unokaöcsémmel toltam végig. Az már valahogy nem fogott meg annyira, ráadásul iszonyatosan zavaró volt a kamerakezelése is, néhol már-már úgy éreztem, hogy megőrülök tőle. Aztán jött a Lego Batman, és én ott éreztem először azt, hogy ez már valahogy nem az én világom. És nem azért, mert Batman (bár igaz, hogy nem vagyok rajongó, de a Kezdődik, és a Sötét Lovag filmeket attól még szeretem). A baj persze valószínüleg bennem van, talán kinőttem a legóból... Na mindegy, itt egy új lego SW, attól még, hogy nem nekem szánták, még kipróbálhatom, nem? De... A plugin betöltése után bele is vághatok a kalandba. A játékban Anakint irányíthatom, ugrálhatok a Z-vel, kardozhatok az X-szel. Valamint ha a két gombot kombinálom, akkor bevethetem az abszolút haszontalan erő-lökést. A játék egyáltalán nem lenne olyan rossz, hogyha 1. változatosabbak lennének az ellenfelek 2. itt is szét lehetne benne zúzni mindent 3. lenne benne kooperatív mód 4. maradt volna benne az lego játékokra jellemző bárgyú humor. Oké tudom, az első talán nem olyan nagy probléma, hisz ez a kicsiket úgy se nagyon érdekli, viszont a másik három dolog hiánya azért egy kicsit zavaró. Akad még 1-2 ugrálós rész is a játékban, amik pontosan ugyanolyan bénék, és idegesítőek, mint az többi lego játékban. Igazából többet nem is igazán tudok elmondani, ez egy meglehetősen szimpla játék, viszont tekintve azt, hogy ez a kissebbeknek készült, talán nem is olyan nagy probléma. Kipróbálni itt lehet (KATT)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr381529989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omy 2009.11.17. 18:54:08

kipróbáltam én is. szar, h nem lehet lőni.
és miért r2-d2 a neve?
(csak 1 pálya van?)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.17. 20:06:50

Jó kérdés, elvileg van több, de ez nem elérhető ebben a verzióban.

katona guy 2009.11.17. 20:38:50

Az melyk amelykben Ventress is benne van az is valami hasonló.

Omy 2009.11.17. 22:07:12

valaki végigtolta?

Omy 2009.11.18. 17:32:57

B1 es és parancsnoki droidon kívül van más?
nekem kicsit egyhangú volt. (még nem vittem végig)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.18. 17:36:18

Nem egy hosszú játék, amúgy csak az a 2 van...

Omy 2009.11.18. 17:46:43

jó lenne Anakin helyett Rex, Bly, akármelyik klón parancsnok.... (toom Rex az kapitány)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.18. 18:12:37

Talán jó lenne. Bár szerintem a lövöldözést kicsit bénán oldották meg az eddigi lego sw-kben is...

kriso08 2009.12.02. 07:03:27

www.starwars.com-on,de tudom hol tudtok több pályán játszani.www.lego.com-on.Ott csak meg kell találni a star wars-ot,képzeljétek nem csak Anakinnal lehettek hanem Ventrssel is.De más karaktereket is lehetett,mert ha megcsínálsz karakterrel minden pályát akkor kapsz egy karaktert.Ja,egy bíbi van az egészben,nem menti el.Szóval azt tanácsolom nektek nézétek meg.
süti beállítások módosítása