CW játékbemutató sorozat #12: Clone Weapons Training

ffixer

Aki esetleg még nem játszott a játékkal, annak az agyában két kérdés fogalmazódhat meg a bejegyzés elején látható képpel kapcsolatban. Első: Mi az a piros karika a képen? Második: Miért pont Ryloth-on tartanak céllövészetet a klónok? Nos, az elsőre az a válaszom, hogy majd később elmondom, a másodikra pedig az, hogy fogalmam sincs. Már csak azért is nagyon hülye ötlet, mert 1, a klónok köztudottan Kamino-n gyakorolnak (erre szerintem elég jó bizonyíték a Sharpshooter nevű, az oldalon már bemutatott netes játék, valamint a Republic Commando) 2, a rylothi városokban nem szabad kárt tenni a sorozat szerint, ezért is érdekes, hogy pont itt lövöldözünk rakétavetőkket, és dobálunk hődetonátorokat (ha ezt Cody megtudná, hát akkor bizony jajj lenne az általunk irányított katonának). Na mindegy, tegyük is túl magunkat ezeken a kérdéseken, vágjunk bele a játékba. Van itt nekünk egy - előbb már említett- helyszínünk, 4 fegyverünk (hődetonátor, droid-gránát, rakétavető, sugárvető), és 3 fajta ellenségünk (rohamdroid, szuperharci, droideka). A feladat rendkívül egyszerű: pusztítsuk el a hologramm ellenfeleket úgy, hogy ne fogyjon el a muníció. De ezeket az ellenfeleket helyenként valamilyen akadály is védi. Ezeket az akadályokat mindig 1 megadott fegyver tudja megsemmisíteni. Mondjuk ennek ellenére sem lesz a játék összetett, vagy bonyolult... Eddig teljesen oké minden. Hmm... negyedik pálya... mi a?! Na, és most jön a válasz arra, hogy miért van a képen az a piros karika. Hát kérem szépen én ezzel azt jelöltem, hogy miért nem lehet (vagy csak én miért nem tudok...) továbbjutni a játékban. Szóval ott van egy holo-droideka, amit bármilyen fegyverrel ki tudok nyírni. Eddig oké, elvégre simán  be tudnék dobni oda egy detonátort, vagy egy droid gránátot. Csak, hogy ezzel egy a bökkenő: a droidekát védi egy sugárpajzs, ami csak sugárvetővel semmisíthető meg, azzal pedig nem lehet olyan szögbe lőni, hogy eltaláljam. Tényleg, próbálkoztam azzal is, hogy több gránátot is dobok oda, de semmitől sem szűnt meg az a rohadt pajzs! Szóval, inkább hagytam is az egészet. Nem mondanám, hogy unatkoztam volna azon a 4 pályán, de hosszú távon elég unalmassá válhat. Ráadásul már volt egy ehhez hasonló játék, a Sharpshooter, ami viszont nem volt rossz. Szóval már csak amiatt a játék miatt is felesleges volt ezt megcsinálni. Legközelebb inkább visszamegyek Obi-Jumpingolni. Bár ki tudja, lehet hogy nektek tetszeni fog, meg ti talán tovább is fogtok jutni. [KATT]
Update: Omy nevű kommentelőnk rájött a megoldásra: rá kell lőni a vaskeretes objektumra, és onnan a lövedék visszapattan a sugárpajzsra! Szép volt, Omy :)

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr821534813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omy 2009.11.18. 18:51:49

na nekem sikerült: rá kell lőni arra a vaskeretesre, az visszaveri (a pajzsra)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.18. 19:14:47

Ja, kösz. Na mondtam, ti talán tovább is tudtok jutni ;)

Omy 2009.11.18. 19:16:38

kövit viszont már feladtam. rohadt kevés az ammo.
süti beállítások módosítása