Hétvégi program!

ffixer

Ti is biztosan tudjátok, hogy ezen a hétvégén Clone Wars epizód nélkül maradunk. Ez egy rossz hír, viszont azért van egy előnye. Általában a szombat úgy telik CW ügyben, hogy letöltöm a friss részt, majd (természetesen) megnézem. Ezek után felmegyek MSN-re, és szegény Kither Deckel-től percenként megkérdezem, hogy mikor lesz kész a felirat. Miután kész a felirat, én azzal együtt újra megnézem a részt, és az alapján megírom a részértékelést.
Ilyenkor esély sincs rá, hogy én kvízekkel, megy egyéb bejegyzésekkel foglalkozzak. Vasárnap pedig már tanulni kell, nincs annyi időm a blogon tevékenykedni.
Szóval most szombaton nem kell majd a részértékeléssel foglalkozni, így jut időm megírni a régóta igérgetett, és sokat halsztgatott extra-mega-hiper-szuper bejegyzést, ami a második évad eddigi részeinek furcsaságával/érdekességeivel/bakijaival foglalkozik.
Szerencsére e-mailbe is kaptam nem egy észrevételt, szóval egy tartalmasnak mondható cikk jön majd szombaton. Ezen kívül folytatni fogom a kvízeket is, amit legutoljára a Hidden Enemy-nél abbahagytam.
De hogy addig
se unatkozzatok, próbáljatok találni egy érdekességet, és egy furcsaságot a bejegyzés elején látható képen.
Kiváncsi vagyok, sikerül-e megfejtenetek, még mielőtt szombaton kirakom.
Update: A kép talán egy kicsi ahhoz, hogy alaposan meg tudjátok tekinteni, ezért felnyomtam az indafotóra is [
KATT A KÉP MEGTEKINTÉSÉHEZ!]
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr431554846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iProphex 2009.11.26. 23:32:43

Nekem elsőre ami feltűnik az az, hogy látszólag jól el van mindenki de nem fogyaszt senki semmit. De te biztos masra gondoltál :).

Apropó azon felül, hogy megnézitek a filmeket és abból a világból merítve amiben éltek ("valóság") véleményt alkottok róluk, miért nem írtok gyakrabban úgy hogy a Star Wars világába képzelitek magatokat? (Nem olvastam vegig az osszes postot de az ilyen témájú bejegyzések elenyészőnek tűntek). Teszem azt az új részben sokak által bírált zombi geonidák agy kontrollal való irányítása vajon miért keltette fel annyira Obivan figyelmét? De számtalan ilyen téma lenne amin el lehetne töprengeni. Természetesen nem tudnank meg sosem az alkotók szándékát de érdekes lehetne ha néhány elmélet később beigazolódna.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.27. 17:39:51

@hawk37: Nem, nem erre gondoltam. Amúgy érdekes ötlet, egyszer majd talán tudunk erre nagyobb figyelmet szentelni. De addig is találgathattok még!

NeSsoN 2009.11.27. 17:50:06

ott van a háttérben Jar-Jar :D

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.11.27. 17:51:22

@NeSsoN: Nem csak ő, hanem egy Pandorai is. Meg C-3PO is beszélget valami rózsaszín élőlénnyel : )

NeSsoN 2009.11.27. 17:59:48

@SuperGalaxys: "Az a rózsaszínű élőlény" az Coruscanton sok helyen van a rádióba is ő van meg ő a pincér is:D de még azt is észrevettem én ugyan nem nagyon figyeltem oda a Senate Spy c. részre de szerintem az is egy baki hogy mit visza a pincér Padmééknek ,de mondom ha nem az a baki akkor sry azt nem figyeltem:D ez csak egy tipp

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.27. 18:06:10

@NeSsoN: Oké, az érdekességet megtaláltátok!
@SuperGalaxys: Tulajdonképpen te meg megtaláltad a furcsaságot. Az az C-3PO csajozik :P

NeSsoN 2009.11.27. 18:07:24

@ffixer: nem mondod hogy ez volt az?:D azt azé nem mondtam mert csak nem mert majd kiszurja a szemem, hogy ott van C-3PO:D

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.11.27. 18:09:36

@NeSsoN: Nem az a furcsaság, hogy ott van C-3PO, hanem az, hogy csajozik :P Azért azt még se szokott túl gyakran...

NeSsoN 2009.11.27. 18:10:06

@ffixer: hogy lehet átirni a már meglévő kommentünket? mert láttam irtad a szabályokba de nem sikerül sehogy sem:S amugy a címből most látom hogy ki lehetett volna találni:D "3pocsjozik":D

Omy 2009.11.27. 19:31:13

na ez már a 200 éves emberre hajaz...

NeSsoN 2009.11.27. 19:56:41

kkicsoda micsoda?:D

barkó 2009.12.04. 14:12:34

Csak a részben lehet látni de nekem úgy tűnik hogy két olyan fehér ruhás szenátor van.
süti beállítások módosítása