Dzsingöbelsz, dzsingöbelsz! (Decemberi beköszöntő)

ffixer

Ha December, akkor tél. Ha tél, akkor (általában) hó. Ha hó, akkor karácsony. Ha karácsony, akkor Télapónak öltözött Yoda... Na jó, tudom hogy ez nem egy szokványos havi beköszöntős kép, de lusta voltam Rex-nek télapósapkát rajzolni, szóval inkább lekaptam egy képet a netről. Először akkor tisztázzuk, hogy a múlt hónapba mi volt a helyzet (CW ügyben), és hogy ebben a hónapban mire számíthatunk (megint csak CW ügyben). Szóval megélhettünk 3 Geonosisi epizódot. Ezek közül szerintem mindegyik szuper volt, főleg a Landing at Point Rain, ami szerintem (és még sok másik ember szerint is) az eddigi legjobb lett. Aztán jött egy szintén remek Weapons Factory, ami szereplők terén még jobb is volt az előzőnél, ám véleményem szerint azért nem ütött olyan nagyot. És akkor nem mehetünk el szó nélkül a Legacy of Terror mellett sem, ami talán mindenidők leg "vélemény-megosztóbb" része. Ugyanis zombik tényleg nincsenek túl gyakran a Clone Wars-ban. Nekem mondjuk bejött így egy rész erejéig. Az már más kérdés, hogy ez az alap téma a következő részben (Brain Invaders) is megállja-e a helyét, majd kiderül. Magyarán 1 rész még tuti lesz, ami folytatja a Senate Spy-nál elkezdett történetszálat (nem vagyok nagy jós, de szerintem ezentúl már sokkal több összefüggő epizód lesz, mint az első évadban). Amúgy érdekes, hogy még csak a hetedik résznél tartunk, de a második évad trailerében szereplő jeleneteknek már vagy a 80%-át láthattuk. szerepelni. Ami még tuti lesz az: 1., Obi-Wanék (és annak a "barátnője") egy űrállomáson, 2., Egy fenyőfákkal teli bolygó ahol majd fog szerepelni Rex, és lesz egy Obi-Wan vs. Grievous fénykardpárbaj is, 3., Lesz még valamilyen klón sisakos jedi-vadász is. Viszont még vissza van 15 rész a második évadból, szóval ennél még tuti, hogy több minden lesz.
Aztán érdemes azt is megemlíteni, hogy befejeztem az eddigi CW-s játékoknak az elemzését, szóval lehet, hogy lesz majd egy szavazás. Persze az tuti, hogy jönnek majd új játékok is, de azért addig csinálok majd egy szavazást.
Aztán lesz majd December karaktere szavazás is, még a hónap elején.
Emellett még arra is gondoltam, hogy csinálhatnánk egy versenyt. Az ötlet onnan jött, hogy az egyik látogatónk (Supergalaxys) írt néhány CW-s történetet kommentbe. Persze itt majd nem kommentbe kéne írni.
A bejegyzés végén láthattok is egy szavazatot. December 4.-ig (tudom, nincs rá sok idő) lehet szavazni. Ha többen vannak mellette, mint ellene, akkor majd kezdetét veszi a verseny, aminek a részleteiről majd a December 4.-én lesz (ha lesz, ugye...) majd egy bejegyzés.
Szóval boldog Decembert mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr581567092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.12.01. 20:20:42

De jó : ) Már kezdek is gondolkodni...

Ariza (törölt) 2009.12.02. 17:19:54

Fainul néz ki Yoda ebbe a szerkóba. Amugy ez a verseny ez jo ötlet sztem.

Omy 2009.12.02. 17:45:39

amiről a hármas pontban írsz, az szerintem valami mandalore-i lehet. (mint jango).

Ariza (törölt) 2009.12.02. 19:07:25

Hát lehet hogy én most hülyeséget mondok de az lehet hogy Boba Fett. Há válság van vinni kell tovább a családi vállalkozást:D

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.12.02. 19:34:17

@Ariza: Aha, Boba 10 évesen, már ilyen jól megtermett? Gratula =D

kriso08 2009.12.02. 20:24:26

Lesz december karaktere?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.03. 14:44:43

@kriso08: Naná, valószínűleg még ma kirakok egy szavazást.

barkó 2009.12.03. 16:06:24

Jézusom van aki szerint ne legyen verseny!? Tuti ffixer meg az életrekelt szabályok XD.
süti beállítások módosítása