Brutálisan nagy CW szünet!

ffixer

Bár nem mondom, hogy egyáltalán nem zavar, azért eddig még sikerült elfogadnom, hogy néha-néha szünetet tartanak. Na de a legújabb epizód előtt is volt egy hét, szóval már csak azért sem kéne MOST szüneteltetni. Vagy ha még is, akkor legalább nehogy már majdnem egy hónapig. Szóval ja, 2009 utolsó epizódja nem volt más, mint az agyturkászos epizód. Persze reménykedni még lehetne, de az a helyzet, hogy a wookiepediának eddig mindig igaza volt, és valószínűleg -sajnos - most is igaza van. Viszont azért vannak jó hírek is. Először is itt a meglehetősen sokatmondó cím: Grievous Intrigue (magyarul kb: Grievous Cselszövése), azaz -gondolom én naivan - ismét láthatjuk a clone wars blog szerkesztőjének kedvenc gonoszát, Grievous tábornokot, akit már az első évad tizedik része óta nem láthattunk a TV-inken/monitorainkon. A másik jó hír pedig pont ebből a hosszú szünetből fakad. Azaz sokkal több idő lesz a történetíró versenyre (mármint nem egy újabb határidő hosszabbításról van szó, hanem nekem lesz több időm a versennyel foglalkozni), és a kvízek elkészítésére. Jó tudom, már mióta igérgetem hogy folytatom, de eddig valahogy mindig találtam kifogást (:D), de most unalmamban kénytelen leszek megcsinálni. Szóval ja, egyik szemünk sír, a másik röhög...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr371586838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2009.12.10. 09:43:29

Hazugság. Tudom, hogy tudod, hogy Grievous szerepelt a Hostage Crisisnek az elején a bemutatóban. Ha ha ha nekem volt igazam!!!

GrievousTábornok 2009.12.10. 11:36:25

Az a poén hogy én pont GrievousTábornok-rol irtam és azis majdnem mehet ne Grievous cselszövése szimmel.
Remélem Lucas nem támad be érte XD

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.10. 17:48:20

@GrievousTábornok: Ki tudja, lehet hogy ők nyúlták le a te sztoridat. Csak most éppen fordítják, és csinálják belőle az epizódot, azért van ilyen nagy szünet :P
@barkó: Jó, ennyi erővel Grievous a Landing at Point Rain-ben is szerepelt...

Captain Korbel 2009.12.11. 18:42:56

amúgy majd két részt fognak adni január 1-én mert a lesz The Deserter című epizód is
süti beállítások módosítása