Clone Wars történetíró verseny 2. rész: Aki Qymaen jai Sheelal néven született by GrievousTábornok

ffixer

Captain Korbel történetében az volt a jó, hogy szinte teljesen az általa kitalált dolgokból írt egy sztorit. Itt viszont egy olyan történetről írt nekünk GrievousTábornok, amihez valószínűleg használta a wookiepediát, viszont ez a történetének az értékéből mit sem von le. Hihetetlen, de a Lair of Grievous után még mindig van mit megtudnunk a tábornokról. Igazából az a legjobb, hogy itt nem a jedik, a klónok, hanem maga Grievous a főszereplő. Persze ez most nem azt jelenti, hogy nem szerepelnek benne jedik, és klónok... De itt GrievousTábornok elmeséli nekünk GrievousTábornok(:D) tragikus történetét, és így teljes mértékben ő vállik a főszereplővé. A sorozatban Grievoust legfeljebb csak úgy lehetett szeretni, mint "király gonosz", ám itt most megismerhetjük az életét, és rájöhetünk, hogy Grievous koránt sem csak szórakozásból öli a jediket. Ez egy remek bosszú-sztori, ahol mindenki együtt fog érezni Grievous-sal, és mindenki azért fog szorítani, hogy megbosszúlhassa azt, ami vele történt. Basszus itt szerintem mindenki át fogja érezni Grievous nem épp oknélküli haragját, és gyűlöletét a jedik iránt. A történet végére senki nem fogja holmi önbíráskodónak Grievous-t, itt most kiderül, miért is lett Grievous azzá, ami. Anakin sem azért változott Darth Vader-ré, "mer' az jó", neki is "oka" volt rá. Grievous-nél is hasonló a dolog. Igazából nem hittem volna, hogy ennyi mindent el lehet mondani Grievous-ról, ráadásul úgy, hogy nem úgy van leírva, mint mondjuk a wookiepediában, hanem itt most egy teljesen izgalmas, és végig követhető történetről van szó. Én nem vagyok nagy olvasó, de ezt, a képekben sem szegénykedő 13 oldalt mindenkinek megéri végigolvasni/végignézni. Le a kalappal GrieovusTábornok előtt, csak remélni tudom, hogy a következő rész, a Grievous Intrigue is legalább ennyire jó Grievous-ös rész lesz.
KATTINTS IDE A TÖRTÉNET LETÖLTÉSÉHEZ!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr441630197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2009.12.29. 12:54:57

Királyság! Bár van egy olyan érzésem, hogy vannak akik olvastak Clone Warsos könyveket! Én még képet is tudok adni a figuráról amin Grievous nem kiborg!
www.jawashop.hu/index.php?main/kepek/2121170percyborggrievous.jpg
vagy:
www.jawashop.hu/index.php?main/blog#teto
Itt csak egy jawashopos elemzést olvashattok néhány képpel kiegészítve! A nevét viszont megerősíthetem, tényleg így hívták régen, de mostani nevének jelentése: súlyos

barkó 2009.12.29. 12:56:03

Ja ennél:
www.jawashop.hu/index.php?main/blog#teto
Ha megnézitek lépjetek a Grievous Tábornok-ra!

barkó 2009.12.29. 12:58:08

Sőt aki olvasta ezeket a könyveket:- A gonosz útvesztője
-A sötét nagyúr
stb annak nagy szerencsélye volt!
Tralalla a Huk háborúk idején volt egy nagy hadúúúúr!

barkó 2009.12.29. 14:10:02

Utálom letölteni a cuccokat! ffixer vagy GrievousTábornok
Légy szíves valameikőtök küldje el nekem!

Ariza (törölt) 2009.12.29. 14:28:22

Grievoussel az a baj a CW-ban hogy oan balfasznak van beállítva hogy mindenki legyőzi meg mien lassu a mozgása mindig Anakinék győznek vele szemben. Nagy jedi vadász de eddig még amit mutattak nem tul sokat irtott ki. De én azt olvastam wookiepédián hogy Grievous azért irtja a jediket mert Dooku azt ültette be a tudatába hogy ők a felelősek az ellene irányuló támadásért (amitől kiborg lett). De sztem egy naon király szereplő, én is betettem a storymba.

barkó 2009.12.29. 14:30:27

ffixer ha az enyémet berakod akkor légy szíves innen rakd be a képet:
hu.kaminopedia.wikia.com/wiki/Rute_Gunnay

barkó 2009.12.29. 14:32:27

@Ariza: Ja egyébként azt én is néztem, hogy tényleg nagyon szar a történet szerint! Ezzel szemben Padmé pedig egy szuperhős lett, ahhoz képest, hogy a filmben iszonyatosan béna volt!

barkó 2009.12.29. 14:33:17

Bocsánat a sok kommentért mert minidg újak jutnak az eszembe! Grievousnak mindig a bal alsó kezét vágják le!

Ariza (törölt) 2009.12.29. 19:38:30

Hát :D:D:D az igaz hogy ténleg feljavitották Padmét. Mer az SW 3. ba csak ott sír mint a fürdőskurvák, hát még C3PO is keményebb nála - ezzel szemben a Klónok támadásába meg ott a végén a geonosisi arénába meg már nagyon hero. Ahogy lerugja benne ott azt vadállatot LOL. Lehet hogy egy kis Lara Croftot akarnak csinálni itt a CW-be a csajból. Amugy Asajj Ventressel meg pont az volt hogy az elején mindent elkúrt (ahogy Gyurcsány mondaná) aztán meg gyorsan kiszabadította Gunrayt hogy ne legyen oan szar. Hát hogy van ez??? Dooku gróf szeme fénye:P

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.29. 20:29:03

@Ariza: GrievousTábornok sztorijának a végén kiderül, hogy ez így is van. Grievousnak hajóbalesete volt, és Dooku azt "ültette" az elméjébe, hogy a jedik ölték meg a párját.
@barkó: Azért ha kérhetem, próbáld már meg egy kicsit összeszedni a gondolataidat, és ne a komment megírása után 1 perccel jusson eszedbe mindenféle új dolog. Próbáld meg egyszer teljesen összeszedni a gondolataidat/véleményidet, és azt leírni, ha lehet.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.12.29. 20:48:18

@Ariza: A 3-ban Padmé terhes volt, gondolom ezért nem aktivizálta magát túlságosan :)

Ariza (törölt) 2009.12.29. 21:41:23

Igen terhes volt. Én nem azt mondom hogy most gyilkoljon le mindenkit maga körül, de oan kis béna volt meg mindenen elsirta magát, már lehet hogy folyása volt vagy nem tudom:D. Jah és ffixer én még nem olvastam el a storyt csak a bejegyzésbe vmi olyasmit irtál hogy "nem épp oknélküli haragját" - lehet hogy én most félreértettem vmit, de akkor igazából ok nélküli a harag mer dooku a hibás nem pedig a jedik vagy nem????

GrievousTábornok 2009.12.30. 09:49:09

@Ariza: Erre a történetem végén ráis jön Grievous és elindul Dooku ért. Csak nem tudtam befelyezni a történetet.
Na majd többen is érdekesnek találják vagy legközelebb is lesz ilyen akkor megirom a folytatását, és beküldöm. Hátha kitaszik :D
Ott megprobálom helyrehozni a történetben azt a zagyva szálat hogy mért viselkedik ugy Grievous mintha elöször találkozna Obi-Wan-ékal. És kitérek majd arra is hogy mért vesziti el az erejét és gyülöletét a Jedik ellen, amitöl gyengébb lessz.

Ezt a történetet én ugy irtam mintha már napokra lenénk a Coruscant-i csatátol.

Ariza (törölt) 2009.12.30. 10:48:47

Jaja okés. Én még nem olvastam el, csak itt az értékelést értettem félre. Én csak annyit tudtam Grievousről hogy egy Kaleesh harcos volt akiből Dooku csinált kiborgot hogy végképp őt szolgálja. Meg hogy a geonosison kiirtott egy csomó jedit, mer utánna nem nagyon apritott:D - vagy legalább is amit a filmben meg a sorozatban láttunk.

GrievousTábornok 2009.12.30. 10:57:41

Volt egy másik cw történetek. Mesébe. Ott elég keményen apritotta öket a Hypori csatában. Aki kiváncsi rá kerese meg Youtuvon. Ha beirjátok szerintem egyböl kiadja.

barkó 2010.01.20. 18:27:12

@GrievousTábornok: Az utolsó képre amit a történetedben olvastam azt mondom csak:
Szeparatista Krízis
süti beállítások módosítása