Sokkoló előrejelzések!

ffixer

Még csak most fog jönni a Grievous Intrigue + The Deserter duplapremier, ám a "mindent tudó" wookiepedia már a 11. és a 12. részről irkál. Ezek elvileg a Lightsaber Lost (innen a kép), és a The Mandalore Plot. Utóbbiban a helyszín Mandalore lesz (valószínűleg itt tűnik fel az a mandalore-i jedi vadász), és itt fog majd feltűnni Obi-Wan "barátnője", Satine is. Szerintem ez egy kifejezetten várós rész lesz, egyedül az benne a sokkoló, hogy elvileg csak január 29.-én lesz bemutatva. Sajnos az eddigiek alapján viszont ezt nem tudnám elmondani a(z elvileg) január 22.-én bemutatandó 11.-ik részről, a Lightsaber Lost-ról. Egyrészt ugye már az, hogy újabb 21 napot kell majd várnunk az egyébként is nagy karácsonyi szünet után, de ráadásul maga az epizód sem tűnik valami jónak. Már rögtön itt a cím is "Eltűnt fénykard". Ráadásul itt van ez a kép, ami mint ha egy kissé alúlmúlná a rajzfilm grafikai színvonalát, bennem kicsit olyan Children of the Force feelinget kelt. Persze az is lehet, hogy csak a képminőség nem az igazi... És -én most tényleg nem poénkodni akarok, de- mit csinál Ashoka ezen a képen? Nekem az jött le, hogy Ashoka épp le akar esni egy felhőkarcolóról, miközben leejtett valamit a jobb kezéből (a fénykardját?), és azt nézi a szemével. Oké, a Grievous Intrigue-ből is egy kissé fura kép jött ki, azonban az a preveiw, meg a sztori alapján még is jónak tűnik. Itt viszont már a sztori se túl bíztató. "Amikor egy zsebtolvaj lenyúlja Ashoka fénykardját, egy ősi jedi segít neki visszaszerezni". Én őszintén remélem, hogy aki ezt írta, az vagy hülyéskedett, vagy csak szimplán hülye. Mert ennél még a - már sokat emlegetett- Children of the Force sztorija is jobb. Egy ilyen rész marhára nem illene bele a sorozatba. Tehát valószínűleg már előre tudjuk a januári felhozatalt. A 12. részből már láthattunk részletet a 2. évad trailerében, viszont erről a 11-esről még csak egy iszonyat pocsék/fura képet láthattunk. Persze én még nem akarok semmit előre leszólni, mert ha tényleg ez lesz a 11.-ik rész, akár még jó is lehet. Csak sajnos a sztori leírás nem épp erről tanúskodik... :(
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr941632360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2009.12.30. 12:20:19

Hát ez télleg érdekes lesz... Amúgy szerintem Ahsoka valami gyárban lehet, vagy pedig Coruscanton. Mindenesetre elég furcsán zuhan lefelé...

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.30. 12:31:01

@SuperGalaxys: Persze az is lehet, hogy ez Ashokának valamiféle álma. De ez az álmodozós dolog sem volt eddig a CW-ben, és én nem is tudom ezt úgy elképzelni, hogy jó legyen...

Ariza (törölt) 2009.12.30. 13:00:33

Amugy Anakin is ugrott egyszer egy basejumpot még a Klónok támadásába mikor Zam Wesselt üédözték a Couroscanton. Lehet Ahsoka is iet akart, csak ő seggest ugrott. Egyébként lehet hogy hülyeség de ez nem lehet a Nar Shaddaa????

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.30. 13:04:46

@Ariza: De lehet, bár én sosem láttam olyan nagy különbséget Coruscant, és Nar Shadaa között. Talán mint ha Nar Shadaa végig olyan lenne mint a Coruscanti alvilág, legalább szerintem... Bár mondjuk szerintem Nar Shadaa-n nem ilyen magasak az épületek. Legalább is a KotOR II-ben nem...

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 13:21:07

A Nar shadaa és a Telos között van lényegesebb különbség, vagy csak én nem figyeltem megint a játékra

Ez a kép, amin Ashoka sokatmondóan ül a levegőben lehet egy olyan helyzet is, mint a Starwars 5-nek a végén amikor Luke alatt nyílt meg a talaj miután Vader levágta a kezét és leugrott. (mármint Luke), leesett egy csőbe, az meg kinyílt alatta, ő meg zuhant egy pillanatig ugyanabban a helyzetben, mint ahogy az azt megelőző pillanatban feküdt

(van egy olyan érzésem, hogy senkinek nem a kedvenc karaktere Ashoka....)

Ágki 2009.12.30. 13:30:14

@pc.demo: DE,nekem,ja meg Anakin.

barkó 2009.12.30. 13:33:58

@pc.demo: Az apámnak is Ashoka a kedvence! @ffixer: Én azt hittem, hogy a mandalori jedi vadász a Gankoron (vagy hol) lesz: Azt hiszem így hívják a Gundarkos bolygót.
Ashoka valószínűleg nem ebben a részben hal meg de ha igen akkor lehet, hogy elrabolták, Corusantra vitték a GYÁRTELEPRE! Aki szokott olvasni Star Warsos könyveket annak ez a név ismerős lehet!

barkó 2009.12.30. 13:40:17

ffixer ha semmit nem akarsz előre leszólni azt tanácsolom, hogy törd el az ujjaidat és akkor tényleg nem fogod megtenni (a lényeg az, hogy akkor ne írj ilyeneket!)!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.30. 13:44:59

@barkó: Ha eltöröm az ujjaimat, még orral is tudok írni, bár lényegesen több időbe telne...
@pc.demo: A húgomnak is Ashoka a kedvence, szóval már 3-an is megcáfolták az állításodat :)

katona guy 2009.12.30. 14:28:37

Lehet ,hogy Ahsoka alatt üveg padló van.

Ágki 2009.12.30. 14:37:51

@katona guy: Szerintem nincs,és köszi hogy végre valaki úgy írta Ahsokát,hogy előbb h-t rakott és azután s-et, nem pedig fordítva.(sh).És Arizának is köszi,bocsi,ha valakit nem írtam ki!

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 15:56:54

@ffixer: Jé nekem is az egyik kedvencem, csak sok kritikát kap.

@Ágki: Én meg szarul írom, bocs.

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 15:59:11

@barkó: Szerintem van annyira szar helyzetben ahsoka, hogy ebben a részben szerezzen egy túl súlyos sérülést. Bár élt már túl anakinnal együtt nagy zuhanásokat

barkó 2009.12.30. 16:18:17

@ffixer: A fene! ffixer mond meg, hogy hol laksz betöröm az orrodat és levágom a lábaidat ! Na akkor már biztos, hogy nem írsz ilyeneket! @Ágki: Én mindig elfelejtem, hogy írják pedig benne van a ,,RAJONGÓI KÉZIKÖNYV"-emben!

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 17:36:03

@barkó: Már ezt az oldalt is elérik a sértegetések?
Mot komolyan: feltűnt már neked, hogy egy animációs sorozaton veszekedtek? hány éves vagy?
Biztosan sokan olvastak már olyanokat, ami nem tetszett az illetőknek, mégsem fenyegetik ffixert. vagy csak nem tudok róla.

barkó 2009.12.30. 17:58:14

@pc.demo: Ezt én hülyéskedés szempontjából csinálom! A koromhoz semmi közöd. ffixert pedig az fenyegeti aki akarja ahhoz sincs közöd! Én is ,,fenyegetem" ffixert de csak úgy poénból! Ha zavarja vagy megsértődött (esetleg öngyilkos lett) akkor majd szól! Mi vagy, te az ügyvédje?! Egyébként ha fenn lennél más oldalakon látnád mit szoktak csinálni!

barkó 2009.12.30. 18:01:21

@pc.demo: Ja egyébként nagyon ,,veszekedtünk"! Ha visszaolvasnál az előzményhez (megkönnyítem: poénkodtam és válaszolt) és nem csak a végkifejletet néznéd akkor talán járhatna a szád de így nem valószínű!
Én nem tudom; hülyéskedek ffixerrel erre elkezdesz kötözködni! Tiszta szégyen vagy! :()

Ariza (törölt) 2009.12.30. 18:10:02

@pc.demo: Sztem a Telos és a Nar Shaddaa között naon sok különbség van. A Nar Shaddaa egy városbolygó, az egész Telos meg 1 nagy pusztaság. Ahol a kotorba vagy az 1 ürállomás a bolygó felett.
@barkó: Az hogy más oldalakon miként szidják egymást az nem jelenti azt hogy itt is azt kell. Minek veszekedni amikor verekedni is lehet. Na jó nem csak csúnya nézés + rossz lehelet:P

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 18:30:45

@Ariza: Van az első pálya, egy űrállomás, utána egy bolygóra megyek, arra írja, hogy Telos. ott az a rész inkább városnak néz ki...

Ariza (törölt) 2009.12.30. 19:30:55

Maga a Telos az az ahová azzal az űrsiklóval lezuhansz. Füves dombok néhány fa, körülötted vadállatok mászkálnak - hát én ien városba még nem naon voltam. Jo van néhány épület is de az csak vmi katonai bázis.

Ariza (törölt) 2009.12.30. 19:33:23

Nah bocsánat hogy igy egymás után irok de megkerestem. Ez volna a Telos bolygó:
www.youtube.com/watch?v=B26k9HOrjQ0

pc.demo (törölt) 2009.12.30. 19:38:39

Akkor tényleg az űrállomás volt. az nézett ki úgy....

Ariza (törölt) 2009.12.30. 19:48:05

@barkó: Azt olvastam itt hogy szereted a SW könyveket. A Thrawn trilógiáról hallottál már? (ez amugy a SW 7. 8. 9. része) Amugy tom hogy ez kurvára nem kapcs. a bejegyzéshez ugyhogy bocs.

Aszlam 2009.12.30. 21:49:45

nekem ebbőlaz jön le hogy ahsokát lerugták 1 felhőkarcolóról és éppen zuhan eszméletlenül xD

Aszlam 2009.12.30. 21:50:54

de mondom vagy mester lessz vagy meghal előbb utóbb

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.30. 22:26:23

@Aszlam: Szerintem ha lerugták volna, akkor nem lenne ilyen nyugodt a tekintete. A képen elég jól látszik, hogy szándékosan lefelé néz.

Aszlam 2009.12.31. 00:15:08

majd a részből kiderül :D

Butterbean 2009.12.31. 03:45:05

Január 22.?! Minek annyit várni?

pc.demo (törölt) 2009.12.31. 16:10:40

Hol lehet megtalálni a SW 7...stb trilógiáját?

General Zavala 2010.01.02. 04:33:55

Nekem is Ahsoka a kedvenc karakterem a TCW-ből, az meg nem igazán érdekel, hogy mások kritizálják. Eddig egy épkézláb kritikát nem olvastam, hogy mi a baj vele, úgyhogy komolyan se veszem. Előbb talán meg kéne tanulni leírni a nevét, aztán kritizálni.
Ez pedig milyen már, hogy egy rögtönzött pillanatkép és 1-2 (nem hivatalos!) mondat alapján ítélik meg a még le sem vetített részt? Aki így ül neki, az ne is lepődjön meg, ha nem fog tetszeni neki. Csak sajnálni tudom őket, hogy megfosztják magukat az élménytől. Tudom, ízlések és pofonok...

Ariza (törölt) 2010.01.02. 09:59:17

@pc.demo: Az SW 7., SW 8, meg az SW 9. könyvbe jelent meg. Tervezték hogy megcsinálják filmbe de aztán nem lett belőle semmi.
7. rész: Birodalom örökösei
8. rész: Sötét erők ébredése
9. rész: Az utolsó parancs
@Darth Sky: Te mondtad ízlések és pofonok - na hát van akinek nem tetszik Ahsoka attól még nem kell beszólni.

General Zavala 2010.01.02. 10:01:23

@Ariza: Annak se kell beszólni, akinek nem tetszik...

Ariza (törölt) 2010.01.02. 10:20:22

Én nem is szóltam be neki. De ne ez legyen má itt a téma sztem. Ahsoka meg majd felhív holón ha kéri az ügyvédjét.

General Zavala 2010.01.02. 10:41:33

Hallod, ez akkora poén volt...
Szerintem neked nincs is kedvenc karaktered, ezért itt éled ki a komplexusaidat, de részemről vége az OFF-nak...

Ariza (törölt) 2010.01.02. 11:06:38

ÁÁá ezt most így mellreszívni öreg. Nem hallottam még itt hogy Ahsokát annyira kurvára szidta volna vki. Erre te bepofázol itt nekem. Én annyit mondok ha beszóltam neked akkor bocsánat. Amugy meg van kedvenc karakterem. CW-ben : Cad Bane, az egész SW-be meg :Thrawn főadmirális + Jango Fett. Kedvenc jedim meg A. Skywalker......

grievous 2010.01.02. 11:53:09

Hol lehet megnezni a grievous intriguet?

grievous 2010.01.02. 12:04:54

akkor mikor lehet megnezni Holnap?

grievous 2010.01.02. 12:05:33

Emigy meglehet nezni kepekbe a www.starwars.com oldalon

General Zavala 2010.01.02. 12:38:57

@Ariza:
Nem erről az oldalról beszéltem konkrétan, úgyhogy megtanulhatnál olvasni a sorok között. Amíg pedig normálisan beszélek (írok) neked, addig mellőzhetnéd az ilyen önminősítő hsz-eket, mert engem amúgy sem izgat, hogy káromkodsz. Én normális hangvételben társalgok, ha neked ez fáj, akkor sajnálom.
A kedvenc karaktereidről meg annyit, hogy elfogadom az ízlésed, de 2 közülök EU-s szereplő, míg a TCW-s összesen 3 részben szerepelt. Akkor most mi alapján is ítélsz?

Ariza (törölt) 2010.01.02. 14:13:26

Na hát akkor kezdjük ott hogy már az előzőbe is de most is elnézést kérek ha beszóltam neked az előbb, ténleg bocs. Az igaz hogy Ahsoka kell ebbe a sorozatba mer ő az egyik főszereplő nem is utálom, csak én nem raktam volna bele. Nem csak azér mer sokszor idegesítően viselkedik (jójó Jar Jar is ien de neki elnézzük mer ő egyszerüen ien), hanem mert sztem egyáltalán nem illik bele abba a képbe ami Anakinról kéne hogy kialakuljon - hogy hogyan válik gonosszá - Anakin se naon siratja az SW 3. -ban ugyhogy sztem ki lehetett volna hagyni, de ez az én véleményem. Azt meg hogyha te most emiatt lenézel leszarom.

General Zavala 2010.01.02. 15:56:32

Ahogy már írtam, a te véleményed is más, úgyhogy nem igazán tud érdekelni, hogy mi nem tetszik...

Omy 2010.01.02. 16:03:26

( Cad Bane 4 részben szerepel )
komolyan össze tudtok ugrani egymás ízlésén?

barkó 2010.01.02. 16:55:12

@Ariza: Király! Kedveled Thrawn-t?! Végre más is olvas könyvet! (vagy nem!)

barkó 2010.01.02. 16:59:04

És Cad Bane is egy rohadt jó karakter! Ja ez petyunak fog szólni csak nem találtam meg a bejegyzést:
A történetben pl:. úgy volt, hogy (második mozifilm)
Plo Koon is elkíséri Kenobit Kaminora és ott Jango megöli! Az ilyen filmekben sok a változtatás! És nem hiszem, hogy Lucasnál jobban tudnád!

barkó 2010.01.02. 17:00:41

@Ariza: Persze, hogy olvastam! Meg is van mind a három! A harmadik már nem olyan nagy szám és C'both sem túl szimpi! (thrawn trilógia)

barkó 2010.01.02. 17:13:14

@Darth Sky: Szerintem nem kell ennyire védeni egy kitalált karaktert! Ha ariza szókimondó ez ellen nem kell felszólalni! Amellett olyan stílusban beszél ahogy akar! A te kioktató hangnemed sokkal sértőbb mint amit ő ír!

Ariza (törölt) 2010.01.02. 17:18:21

@barkó: Hát igen 3. dikat jobban is megcsinálhatták volna. Meg C'baoth-al az van hogy oan legyőzhetetlennek állítják be, meg hogy erősebb mint Sidious azért az egy kicsit fura. De én naon örülnék ha egyszer megcsinálnák ezeket filmbe. Thrawnba meg az tetszett hogy mindig kitalálta az ellenfél lépéseit, hát meg ugy magyarázott Peleonnak mint vmi hülyegyereknek:D, de azér voltak néha oan következtetései amik kicsit érdekesek. Amugy meg az a jo a Thrawn trilógiába hogy bele tudtak szőni új szereplőket anélkül hogy a fő storyt(a filmek történetét) megbolygatták volna. A másik kedvencem ebből a trilógiából meg Karrde volt, ő is sztem egy naon fasza karakter. Csak az a baj az SW könyvekkel hogy kevés jelenik meg magyar nyelven. A jenkiknél sokkal több van mint nálunk. Jah és kösz barkó. De egyébként eredetileg egy rossz szót nem szóltam Ahsokára, utánna meg mondtam a pulyának hogy jóbarát bocs ha beszóltam neked, ennél többet én már nem tok tenni nem fogom feleségül venni Ahsokát.

General Zavala 2010.01.02. 17:28:41

@barkó:
Ha a szókimondó azt jelenti, hogy pulyka vagyok stb., akkor legyen, bár ez már a második, hogy én nem, míg ő sértegetett. Sajnálom, ha kioktatónak tűnik a hangnemem, de direkt úgy kezdtem, hogy elfogadom más véleményét, ennek ellenére mintha bűn lenne, hogy kedvelem ezt a szereplőt.

barkó 2010.01.02. 17:29:30

@Ariza: Hát az nem vitás, hogy Karrde is jó karakter!
Olvastad az utána történő könyveket?: kirajzás stb.
Abban szerepel Thrawn igazi neve valami: Mit'Hraw'Nuruodo innen jön a ,,magnév":Thrawn!
A harmadikban az a kedvencem amikor Karrde-ék az erődben vannak (csempészek) és ott veszekednek a Wild Karrde ebédlőjében!

barkó 2010.01.02. 17:33:34

@Darth Sky: Olvasni tudni kéne: pulya. És nem csak kioktató a hangnemed hanem kifejezetten sértő! Moderálni kéne magadat! A szereplővel semmi baj én is kedvelem! Ha ennyire fanatikus vagy akkor azt ajánlom vedd feleségül! És abba nem gondoltál bele, hogy a stílusod miatt sértegetnek?! A humorérzékedről nem beszélgetek mert azt tényleg te határozod meg, hogy mit írsz!

barkó 2010.01.02. 17:35:31

@Darth Sky: Egyébként akinek szimpatikus Anakin azt én is lekezdhetném sértegetni mert speckó én utálom!
Mondjuk én Égben járó Jediket sem szeretem (Skywalker)

barkó 2010.01.02. 17:37:59

Mindjárt jövök kb egy óra múlva!

barkó 2010.01.02. 17:39:51

Adok időt Darth Sky-nak arra, hogy sértegessen egy kicsit és Arizának meg, hogy válaszoljon!

General Zavala 2010.01.02. 17:40:54

@barkó:
Látom, sosem lesz igazam, mert első számú közellenség lettem, úgyhogy hagyjuk... igazatok van! Ha ezt akarjátok olvasni!... Istenem. Pedig normális fórumnak tűnt.

barkó 2010.01.02. 17:43:57

@Darth Sky: A fórummal nincs semmi baj csak a Darth Sky nevű kommentelővel! És nem veled van a baj, lehet, hogy tök normális vagy, de azért nem kell rögtön belekötni valakibe! Ez az ember ráadásul kétszer is bocsánatot kért! Talán el kéne fogadni!

barkó 2010.01.02. 17:44:42

Na tényleg megyek, egy óra múlva jövök, bocsi a sok kommentért!

General Zavala 2010.01.02. 17:47:54

@barkó:
Igen, igazad van! Elfogadom a bocsánatkérést, sőt én kérek bocsánatot mélyen tisztelt Ariza-tól, hogy egy ilyen alak, mint én, idetévedt a fórumra. Remélem meg tudsz bocsátani?... így megfelel a hangnemem? Komolyan mondom....:S

barkó 2010.01.02. 18:21:07

@Darth Sky: Aha a hangnemeddel az a baj, hogy rohadt szarkasztikus! Most már ráadásul sértegeted Arizát! Cinikusságod sértőbb mint amit ő mondott a kedvenc karakteredre!

Ariza (törölt) 2010.01.02. 18:24:16

Nah sztem hagyjuk ezt az egész témát. Inkább foglalkozzunk a 2 uj résszel mer mind2 naon jóra sikeredett. Mongyuk amikor Rexet majnem egyenesen szivenlövik azt utánna túléli az kicsit érdekes számomra.

General Zavala 2010.01.02. 18:39:30

@barkó: Te pedig kicsit sokat foglalkozol mások hibáival, tudod öreg? Szarkasztika? Az előbb a humorérzékemmel volt a baj. Na most akkor döntsd már el . Tudod mit... nem akarok én magyarázkodni se előtted, se más előtt. Van jobb dolgom is, mint neked megfelelni. Nem is ismerlek.
Inkább foglalkozzunk tényleg az új részekkel, hátha akkor meg tudsz felejtkezni a kritizálásról. ;)

Ariza (törölt) 2010.01.02. 18:43:50

@barkó: A kirajzást még nem olvastam. Annyit tok róla hogy Luke + Mara(nem tom hogy itt a felesége-e már) mennek vmi bolygóra ahol mintha az az űrhajó lenne amivel a jedik mentek a kirajzás tervben. Amugy ez már ien újabb kiadásu nem? Mer a Thrawn trilógia vmikor 90es évek elején jelent meg. Maj legközelebb az OFF-ba irok neked mer ez a beszélgetés igazából oda való:D

General Zavala 2010.01.02. 18:47:41

@Ariza: Az a "Túlélők keresése", amelyikben Luke és Mara a rocsok fedélzetére indul.
A "Kirajzás"-ban C'baoth és 6 Jedi-mester vezetésével elindulnak, hogy új világokat fedezzenek fel a Galaxisban. Az a furcsa, hogy előbb jelent meg "TK", aztán az előzmény...

Gree parancsnok 2010.01.02. 19:24:29

c'aboth most jedi akkor?nekem van ebből képregényem,és ott thraw-nál van a hajóján

barkó 2010.01.02. 19:48:00

@Darth Sky:Leszállok a témáról, Bocsi! Kicsit elragadott a hév! @Ariza:A kirajzás az egy másik trilógia!@Gree parancsnok: C'baoth egy Jedi aki meghalt, de legyártottak belőle egy tök selejt idegbeteg klónt! Akit érdekelnek Star Wars bábúk a témából annak ajánlom ezeket:
www.jawashop.hu/index.php?main/kepek/38515thrawn.jpg
www.jawashop.hu/index.php?main/kepek/38815marajade.jpg
www.jawashop.hu/index.php?main/kepek/14915spacetrooper.jpg

General Zavala 2010.01.02. 23:59:38

@barkó: Kirajzás trilógia? Nem csak egy könyvből áll? A "folytatása" pedig a Túlélők keresése.
Az őrült klón (aki már a Sötét Oldalra állt C'baoth klónja) Joruus, míg a Jedi Jorus C'baoth. A túlélők keresését még nem tudtam beszerezni, a Kirajzás viszont nagyon jó.

barkó 2010.01.03. 09:52:47

@Darth Sky: Aha kirajzás trilógia! Hihetetlenül ritka! A túlélők Keresését is olvastam az is nagyon jó! A chissek mis szimpiik főleg a tábornokuk! Ja meg a négy rohamosztagos és a parancsnokuk!

Ariza (törölt) 2010.01.03. 11:15:52

Amugy nekem az jutott eszembe hogy Mon Mothma szerepel az egyik könyvben (biztos ti is olvastátok), a Gonosz Útvesztőjében ami az SW 3. előtt játszódik. Namármost Obi-Wan az SW 4.-ben már elég öregnek tűnik vagy legalább is számomra. Viszont Mon Mothmát az SW 6.-ba én oan max 45 évesnek mondanám (bár nem tom hány éves). Na hát akkor az SW 3. előtt még elég kislány lehetett, akk hogy lehetett szenátor? Padmével meg B. Organával meg mék más szenátorokkal van benne vmi politika csoportba(vagy iesmibe) ha jol tudom.

andras_a 2010.01.03. 15:33:33

Hello
@barkó: A kirajzás trilógia? sztem valamit naon benéztél..:D A kirajzás egy könyve, melnyek folytatása a tűlélők keresése, ami kb 50-60 évvel jáccódik a kirajzás után. Sztem amire te gondolsz, az a thrawn keze duológia a Múlt kísértése és a jövő látomása. Az külön sztori. Van még Zahnnak ezen kívül egy különállő története, az Allegience, aminek 2010 vagy 2011-re várhatő a folytatása.....Egyébként én is olvasok könyveket, magyarul, angolul, németül, vegyesen..:D

barkó 2010.01.03. 17:29:59

@Ariza: Padmé még fiatalabb amikor bekerült írja is! Azt hiszem, hogy a Lojalista Bizottságra gondolsz!
@andras_a: Hát én elég sok könyvet olvasok - magyarul! És a könyv hátuljára van ráírva szép nagy betűkkel: Kirajzás trilógia! A thrawn keze az amikor valaki ejátszotta a Thrawnt? Valami őrnagy van benne meg Bothavui!

andras_a 2010.01.03. 18:37:29

@barkó: Nem tudom, h mien kiadásod van, de az enyémre ez nincs ráírva... de ha ez trilófia, akk mi a 2. és a 3. rész?

andras_a 2010.01.03. 18:44:45

trilófia=trilógia....bocs

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.03. 18:52:25

Látom eléggé szét lett offolva a bejegyzés.Ha kérhetem ezt próbáljátok meg az OFF!-ban folytatni ;)

barkó 2010.01.03. 19:15:32

@Ariza: A gonosz útvesztőlye szerintem viszont nem olyan jó mnit a sötét nagyúr!

andras_a 2010.01.03. 20:09:26

@barkó: Utánanéztem, és találtam még 1-2 bizonyítékot... Először: az angol könyveknél van egy timeline, amibe leírják a sorozatok és egyedülálló könyvek időrendjét... és képzeld, a kirajzást egyedül írták....
Egyébként télleg nem oan jó, jó clone warsos könyvet akarsz, olvasd el a republic commandot...:D

Ariza (törölt) 2010.01.04. 20:14:29

@barkó: Hát a Gonosz Útvesztőjébe az a szar hogy mikor már a Gyártelepen nyomoznak és már naon közel vannak Palpatinehez akk már várod hogy mi lesz, de ugy is tod hogy nem fedezik fel hogy kicsoda valójában mer csak az SW 3.-ba derül ki:D. A Sötét Nagyúrba meg Kashyyyk ostroma tetszett naon. Amugy le tudnád nekem írni mien újabb kiadású SW könyvek jelentek meg mostanság??? Mer én a legújabb amit olvastam az a Sötét Nagyúr.
@ffixer: Bocs legközelebb az off-ba irom:P

andras_a 2010.01.04. 21:09:47

@Ariza: Tűlélők keresése, kirajzás... azóta nem jelent meg semmi új. Talán jövőre

barkó 2010.01.05. 15:37:50

@Ariza: Én ismerek kettôt: -a külsô ûr
-és az amelyik az animációs filmrôl íródott!
@andras_a: Nem tom melyik könyvön volt rsjta a kirajzás trilógia mert könyvtárból hozam!

Ariza (törölt) 2010.01.06. 15:44:42

@barkó, @andras_a: kösz mind2őt. De én azt hittem hogy ezek 2008as megjelenésüek. Amugy azt meg tudná irni valamelyikőtök hogy ezeken kívül mien SW könyvek(régi, új) vannak még amiket mondjuk ti is olvastatok? (magyarul)
Én ezeket olvastam: Thrawn trilógia, Különbéke, volt egy amiben a Dathomiron voltak (Luke, Han, Leia...)- a címére már nem emlékszem, SW 1,2,3,4 könyvváltozat, Az álmok bolygója, Fekete flotta fenyegetése trilógia(bár nekem ez annyira nem tetszett, Gonosz Útvesztője, Sötét Nagyúr, + voltak olyanok is amibe Obi-wan és Qui-Gon akciózott együtt ien kisseb regények.
süti beállítások módosítása