2010!

ffixer

Hát igen, ezt is megéltük! Ha valaki esetleg nem tudná, a blog 2009. április 15.-én, este hét óra körül jött létre. Igazából nagyon szerettem a sorozatot, és kiváncsi voltam, hogy másoknak hogy tetszik, és ők hogyan értékelnék. Nagyjából emiatt akartam CW-s blogot csinálni. Eleinte volt egy kis lemaradásom a sorozattól (az első tíz epizódot úgy kellett bepótolni), ami az első részértékeléseken eléggé meg is látszik. Szerintem már nektek is feltűnt, hogy az első 9-10 részértékelés kicsit rövidebb, kapkodósabb, és összeszedetlenebb volt, mint az azt követőek. De úgy hagyom őket, szép emlékként :) Emlékszem először még nem nagyon voltak rendszeres látogatói az oldalamnak. Talán Zomb!eboy volt az első, aki nap, mint nap látogatta az oldalt. Aztán ahogy kezdtem beérni a sorozatot, csináltam szavazásokat, kiraktam híreket (stb...), egyre többen jöttek az oldalra, mint rendszeres látogatók. Aztán jött a nyár, július 5.-én véget ért a sorozat, és a blog elcsendesedett. Akkoriban csak a második évad hírei, és az akkortájt készülő - ám végeredményként mégis rettentően pocsék- Republic Heroes adott témát a blognak. Augusztusra már annyira elcsendesedett a dolog, hogy már csak 4 bejegyzés került ki. Aztán szeptemberben igyekeztem visszahívni a látogatókat a játékbemutatókkal, meg a közelgő második évad híreivel. Szerencsére sokan - látva, hogy újra él a blog- visszatértek. Azonban a látogatók száma még is akkor dúzatt a legnagyobbra, amikor megjelent a második évad, amit CSAK itt nézhettetek meg online, magyar felirattal. Mert hát hiába a hírek, meg az érdekességek, azért elsősorban mégis csak maga a sorozat érdekel minket, nem? Azóta is újabbnál újabb látogatók érkeznek az oldalra. Persze, ami azt illeti, decemberben kicsit csend volt a sorozat körül (gondolom az ünnepek miatt), de 2010 első napján jön a már sokat emlegetett duplapremier. Na de akkor rá is térnék a lényegre: Köszönöm nektek, hogy kitartottatok a blog mellett, én - ha nem történik világvége, vagy ilyesmi...- jövőre is itt leszek, és igyekszem csinálni a blogot, szóval ne tegyetek olyan újévi fogadalmat, hogy többé nem látogatjátok az oldalt ;). Mindenkinek Boldog, és Clone Wars-ban gazdag, Sikeres Új Évet (mit évet, Évtizedet) Kívánok!
                                                                                                      ffixer
Ui: 2009 utolsó bejegyzését láthatjátok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr51635560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszlam 2009.12.31. 17:30:58

UJÉVI FOGADALMAM TÖBBÉ NEM TELIK EL ÚGY NAP, HOGY NEM NÉZEM MEG EZT AZ OLDALT!
Kivéve ha nem akad más dolgom! :P

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2009.12.31. 17:42:50

@Aszlam: Én is mindig így álok hozzá, hogy foglalkozzak-e az oldallal, vagy sem. Csak hát általában mindig akad más dolga az embernek :D

katona guy 2009.12.31. 17:47:03

Én eddig is minden nap néztem az oldalt,nyáron,télen,és szerintem még jövő nyáron is fogom.

Zomb!eboy 2009.12.31. 19:14:04

Hát, igen, akkortájt nem volt jobb dolgom, de 2010-ben sem lesz. :D

Ariza (törölt) 2009.12.31. 19:37:28

Hát én oan nyár vége fele jöttem az oldalra (nyugi most nem fogom tollbamondani az élettörténetemet. Hát ffixer én annyit mondanék hogy ez az egyetlen oldal az NBA.com, a Myspace, az iwiw, meg talán a Youtube mellett amit minden nap megnézek, nagyon fasza az egész oldal - ezeket a bókokat majd vedd figyelembe a történetíró versenynél:P (nem csak vicc volt). Tehát annyi hogy naon fain gyerek vagy kívánom hogy még csináld ezt az oldalt sokáig. Nem hiszed el de tegnap is ezt az oldalt néztem mikor elment az áram. De 3szor egymás után, mondom mégegyszer elmegy én tökönszúrom magam, hát most már nincs meg a balherém ugyhogy már megyek is. Menni kell petárdázni. Majd hnap (mit hnap jövőre) 1,2 ora felé felnézek hátha én irom 2010 első kommentjét. BÚÉK
Részeg vagyok mint az állat
tele hánytam már a kádat
klozet mélyén négykézláb okádok
de pezsgő pukkanásra felállok
s nektek Boldog Új Évet Kívánok!! Viszlát 2010ben

barkó 2009.12.31. 23:01:22

B.U.É.K., ZS.O.K.É.!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.01. 00:52:16

CWGUÉK - Clone Warsban Gazdag Új Évet Kívánok

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.01.01. 01:11:57

Boldog (és CW-ban gazdag) új évet :)

barkó 2010.01.01. 01:18:42

Valaki lenne olyan kedves és átküldené nekem a második történetet a történetíró versenyből?
e-mail: babkop@gmail.com
ja ffixer készülj, hogy ezentúl történetekkel foglak bombázni mert megfogadtam, hogy ha jó az ötlet megírom! Egyébként most csinálom épp az új történetet, nem lehetne kicserélni?

barkó 2010.01.01. 01:19:59

ZS.O.K.É.

ZSében, Orgazmusban, Kéjben, Élvezetben gazdag új évet kívánok!

Omy 2010.01.01. 03:43:01

na búék mindenkinek...

kriso08 2010.01.01. 07:57:05

B.U.É.k mindenkinek 2010!!!!!

De a legjobb január 1.én(ma) új rész

Ariza (törölt) 2010.01.01. 11:55:05

B.Ú.É.K. és ma akk jöhet a duplarész:D

grievous 2010.01.01. 13:51:25

Hany orrakor lesz a dupla rész?

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.01. 13:55:56

amcsinknál hétkor, mi valszeg már csak holnap tudjuk megnézni. Azért remélem, h addig legalább kijön egy The Deserter preview...

grievous 2010.01.01. 14:01:42

En is mindig szombaton szoktam megnezni csak ugy gondoltam hogy fenmaradok este es megnezem de szerintem a deserterrol mar nem adnak ki trailert

Captain Korbel 2010.01.01. 14:10:05

www.youtube.com/watch?v=wYfJIJb5qVM
ez ugyan nem egy prewiev de az utolsó pár máspdpercben van eg ykis rész a The Deserterből

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.01. 14:18:35

@Captain Korbel: Végül is már ez is valami, de azért én még reménykedem, hogy ma még kijön valami preview...

Petyu 2010.01.01. 15:21:48

Hát Ffixer sajnálom, de csak 2011-től lesz új évtized.
Járj utána ha nem hiszel nekem, mivel nem vót 0-dik év ezért 10. év az utolsó az évtizedekben. 2000 sem az új évezred vót, hanem 2001.
Bocs.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.01.01. 17:09:18

Na, én sem akarok kimaradni : ) BÚÉK mindenkinek!
süti beállítások módosítása