Állapot: bekötözve!

ffixer

Nem, most nem arról akarok panaszkodni, hogy milyen nehéz úgy írni, hogy az ember jobb kézfejének a kisujja (a kép nem az én kézfejemről készült :D) be van kötözve (ráadásul a kötés miatt tök nehéz mozgatni a hüvelykujj, és a kisujj közötti részeket). És igazából nem is ez a legfőbb oka annak, hogy mostanába ennyire elhanyagolt az oldal. Először is itt van a gond az új videókkal (már beszéltem az oldal vezetőjével, csak most ő sem ér rá), és talán pont emiatt nem nagyon írok bejegyzéseket. Nem szeretek úgy haladni az oldallal, hogy közben más gondjai is vannak. Általában akkor szeretek vele haladni, ha minden más rendben van, csak hát emiatt most nem nagyon haladok. Bocsánat a hozzáállásomért, ez van. Meg aztán felvételit is kell majd írnom (ezt megint nem azért mondom, hogy sajnáljatok, csak azért, hogy értsétek miért van ez az éveleji pangás), szóval nem mostanában fog minden felpörögni. De ha vége ennek az időszaknak, és szépen lassan ismét rendbe jön minden, akkor majd ismét pöröghetünk! Remélem legalább is...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr71690850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Butterbean 2010.01.21. 19:52:21

Egyedül szerkeszted az oldalt?Amúgy jobbulást!

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.21. 19:53:57

THX, egyébként igen. Lehet igazából, hogy az lenne a tutibb, ha többen is lennénk, mert több lelkes CW fan többre megy együtt... Bár én mostanában - ahogy láthatjátok- nem mutatok túl nagy lelkesedést. Remélem majd elmúlik...

Butterbean 2010.01.21. 20:02:55

@ffixer: Majd ha jön új rész:)
Egy landing at Point Rain minőségű.:)

Gubb 2010.01.22. 01:20:12

Természetesen senki nem akarja, hogy a CW blog a félévzárás és a felvételi rovására menjen. Tudunk várni. Jobbulást.

Zomb!eboy 2010.01.22. 13:49:45

@ffixer: Hova akarsz menni továbbtanulni?

Ariza (törölt) 2010.01.22. 18:02:21

Hát tavaly én is átestem ezen a jeles eseményen ugyhogy sok sikert és jobbulást. Hát nekem lett v. 65% a felvételim azt ott fostam hogy most mi lesz aztán azt mondták hogy az mien jo, és végül fel is vettek. De az igaz hogy azóta se tanultam annyit mint akkoriban:D

Zomb!eboy 2010.01.23. 13:40:09

@Ariza: Nekem Kb. 62% lett, ez a matek... á, hagyjuk. Az irodalom 49 pontos lett , a matek meg 13 kb.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.01.23. 13:44:26

@Zomb!eboy: A matek szerintem is nehéz volt az magyarhoz képest. A magyarnál csak azt az alany-állítmányos részt szúrtam el, de ez már OFF téma, szóval ne ezt a bejegyzést OFFoljuk szét :)

barkó 2010.01.27. 19:00:53

@Ariza: Hova jársz iskolába? Én a 2. Rákóczi Ferenc Gimnáziumba és Csepelről járok be. A felvételim, hogy is volt: magyar 50/42
matek 50/36
ehhez képest matekból jobb sorrendben voltam mint magyarból.
@Gubb: Milyen igazad van! Bunkóság volt nem ezzel kezdeni! Tényleg ffixer: ne menjen a blog a felvételi rovására (amúgy jobbulást).

Ariza (törölt) 2010.01.27. 21:24:15

@barkó: Nyíregyházán a Kossuth Lajos Gimnáziumba járok. Amikor épp kedvem van.....:P
süti beállítások módosítása