Február, éljeeen!!!

ffixer

Ahhoz képest, hogy januárra már előre tudtuk, hogy milyen részek lesznek, és mikor, február eléggé homályos.
Az egyszer már biztos, hogy a múltkori résznek a két folytatása, a "Voyage of Temptation", és a "Duchess of Mandalore" még februárban lesznek. Először február 5.-ik duplapremiernek volt bejegyezve a dolog, de most azt írják, hogy lesz egy hét a két rész között. Aztán van itt még egy "Senate Murders", amit még nem jegyeztek be a részek közé, és csak egy alsó linkről érhető el. Ez gondolom azt jelenti, hogy az epizód létezése, vagy valamilyen bejegyzett adata még egyáltalán nem biztos. Mindenesetre a Senate Murders-hez az van kiírva, hogy március 5.-én lesz. A mostani csúsztatás-maraton után ezen egyáltalán nem lepődnék meg, de azért várjuk ki, amíg legalább kirakják a többi részhez a wookiepedián. Szóval ami a közelgő részeket illeti, még van egy kis homály, de ettől függetlenül - remélem beszélhetek mindenki nevében- nagyon várjuk őket!
De ha már szóba jött a nagy homály, akkor tudja valaki, hogy mikor jön a szinkronos második évad? Mert hát most februárban kéne jönnie, mert hát tavaly is akkor kezdődött, a baj csak az, hogy én még egy hivatalos írást nem olvastam, ami azt igazolná, hogy akkor most tényleg jön februárban. Meg aztán az is lehet, hogy a Cartoon Networkön reklámozzák már, de hát én már egy jó ideje nem nézek CN-öt. Egyébként is az RTL klubon néztem régebben is, hisz ott előbb adták le a részeket. Na mindegy, majd kiderül...
A blog alapítása óta valami hihetetlenül gyorsan telik az idő, így nem szabad megfeledkezni arról, hogy hamarosan (2010. 4. 15) lesz a blog egyéves szülinapja.
Ez éppenséggel egy csütörtöki napra esik, úgyhogy az nap majd nem kell túl nagy ünneplésre számítani, valszeg csak lesz egy "1 éves lett a blog" bejegyzés, vagy nemtom... Az viszont biztos, hogy vagy az előtte levő, vagy az utána levő szombaton lesz majd egy nagy szülinapi ünneplés. Van is már egy remek öteletem, amit majd április elején, olyan 1-2 héttel a szülinap előtt fogok elárulni. Tudom, kicsit hülyeség egy olyan dolog időpontjára szavazni, amiről még azt sem tudod, hogy mi lesz, de a bejegyzés végében még is látható egy szavazás. Kiváncsi lennék, hogy ki mit szeretne: Az elő-szülinapot tartsunk, vagy utó-szülinapot majd, amikor lesz a már említett ünnep. Mert vagy április 10.-én, vagy 17.-én lesz az időpont, csak azon múlik, hogy ti melyikre szavaztok. Ja, és a határidő február 10.
Remélhetőleg izgalmas hónap elé nézünk, jó februárt mindenkinek!
A szavazás lezárult, a szülinapi ünnepség határideje 2010. 4. 10!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr901719242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2010.02.08. 18:37:54

Február 13 este 7 óra. Önállósaágot istenem. Most néztem utána.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.02.08. 19:28:45

Most olvastam egy blogon,hogy csak április 8.-ától kezdődik a 2. évad magyarországon.

Ariza (törölt) 2010.02.09. 07:59:14

Hát elvilen a CN-ön az volt irva hogy cw start szombat este 7. Bár az is lehet hogy ez az első évadra vonatkozik, de sztem nem mert akk nem irták volna igy ki.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.02.09. 14:36:44

Az még az 1. évadra vonatkozik,és a cn-en 13. péntek este 7-vantavaly óta nem frissítették,amúgyis,idén 12. lesz péntek,és nem 13.-a.

Ariza (törölt) 2010.02.09. 17:28:55

@DJnorbi2: Most direkt megnéztem. És ott egyböl az oldalon ott van hogy feb.13-tól minden pénteken csak hogy az szombat. Csak én amiatt gondoltam hogy s02 lesz mer megnéztem minden nap küldik vagy 2szer a cw-t ugyhogy gondoltam ha már igy kiirják külön akk má ez az uj évad lesz....
süti beállítások módosítása