Február karaktere: eredményhirdetés!

ffixer

Bár késtem vele 1 napot, azért talán még nem késő lezárni a február karaktere szavazást. Szerintem akkor nézzük is:
Utolsó, azaz 5. helyezett lett Ione Marcy, aki 8 szavazónak nyerte el a tetszését. Hiába, úgy tűnik, hogy a rózsaszín bőrszín, és a vízszintesen összecsukódó szemek már(?) nem menőek...
Satine hercegnő sem az a "hű, de népszerű" fajta, legalább is erről árulkodik a 18 szavazata, ami önmagában nem rossz, csak hát ez az össz szavazatnak csupán az 5,31%-a. Végül is a 4. helyezés sem olyan vészes....
És ki lett a 3. helyezett? Csak nem a dínószerű nagypapi, Terra Sinube? Hát dehogynem... 22 szavazat azért már nem rossz tőle...
A Halálőrség vezetője, Vizsla kormányzó sem végzett olyan rossz helyen, elvégre azért az a 74 szavazat már egyáltalán nem semmi. Tehát 2. helyezett, gratulálunk :)
A győztes egy olyan szereplő lett, aki szerintem nyomába sem ér se Cad Bane-nek, se a második helyen bevégzett Vizslának, de ettől függetlenül igen is kijár a taps a 217(!) szavazatot szerzett Cassie Cryar-nak! A sitten ülve most biztos azokra gondol, akik reá szavaztak :D
Egyébként 11 nap alatt rekormennyiségű 339(!) szavazat gyűlt össze.
Azért ez már nagyon komoly :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr971749544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariza (törölt) 2010.02.11. 18:43:58

Hát én nem akarok ténleg megsérteni senkit, de nem igazán értem hogy hogy lehetett Cassie Cryar a hónap karaktere. Kissé jellegtelen szereplő volt, aztán meg annyit csinált hogy csak ott ugrált mint a csajok abba a tamponreklámba, mikor Ahsoka üldözte. És ráadásul abba az egy epizódba szerepelt ami hát amugy is "érdekes" volt. Előre is elnézést kérek minden Cassie Cryar fantol, de ez az én véleményem. CAD BANE FOR PRESIDENT!!!!!!!

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.02.11. 20:45:06

Csak mondom, hogy a szavazót ki lehet úgy játszani, hogy egymás után sokszor kattintasz a "Szavazok" linkre. Ilyenkor egyszerre 30 szavazatot is kreálhatsz... szóval ha valakire tényleg sokkal, de sokkal többen szavaznak, mint másokra, az lehet emiatt is.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.02.11. 21:00:50

@Wilwarin: Basszus igazad van.... Na mindegy, ami történt megtörtént, legközelebb már más fajta szavazót fogok használni... Eléggé elszomorít, de azért kösz hogy szóltál.

Ariza (törölt) 2010.02.12. 08:53:26

Csak én azt nem értem hogy most vki poénbol rányomott 80szor hogy mégis mien jo ötlet:S - hát a ráció az látszik rajta....

LordTitan (törölt) 2010.02.12. 14:40:38

Igen ezt én is észrevettem, hogy többször is lehet szavazni de nem éltem vele... de úgy látszik más igen...

Omy 2010.02.12. 16:03:58

am nem 24 óránként 1 a legális?

Zomb!eboy 2010.02.12. 17:14:03

@Omy: Ha ez igaz, remélem megbüntetik a gyereket XD
Én Tera Sinubera szavaztam, szal nem én voltam

Omy 2010.02.12. 18:43:49

am ffixer, lehet h ez off, de neked miért nincs liveod?

Ravasztigris 2010.02.12. 20:06:28

Ami engem illet, én Pre Vizsláért harcoltam. Kár, hogy nem ő nyert. ffixer, légyszi legyen benne a márciusi karakterek között is a kedvenc mandalorink!

barkó 2010.02.14. 18:05:55

Kinyírok valakit. Mindenki szimpibb volt a nyertesnél. Főleg Vizsla. Kíváncsi lennék ki nyerne egy: Cad Bane vs. Grievousban?! A Következőbe ffixer lécci vedd be Lok Durdot, mert meg akarom nézni mennyi szavazatot kapna.

Lok Durd 2010.02.14. 18:09:05

Természetesen nyernék. Na ki tudja kiről van szó a következő szavazásban szerintem a következő szereplők szerepeljenek: - Cad Bane
- Grievous
- TX - 20
- Aayla Secura
- Lok Durd
és igen, direkt szepiket mondok főként. Ki tudja megmondani ki TX -20? Fogas kérdés.

Lok Durd 2010.02.14. 18:11:21

Az általam elfogadhtónak ítélhető karakterek akiket a következő szavazásba ajánlok:
-Cad Bane
-Grievous
-TX-20
-Aayla Secura
-Lok Durd
Na ki tudja megmondani ki TX-20?

Lok Durd 2010.02.14. 18:11:48

Hopp mindkettőt elküldtem. Na mind1.

barkó 2010.02.14. 18:15:00

TX-20?! Nem az Innocents of Ryloth –ban szerplő parancsnoki droid? Az akinek a kedvenc mondata az, hogy : ,,Ez nem logikus!”.

Zomb!eboy 2010.02.14. 18:35:52

@barkó: Vagy az, vagy aki otthagyta Wat Tambort.

Captain Korbel 2010.02.14. 18:48:16

TX-20 az aki a 20-as részben szerepel és a végén szét szedik a twi'lekek.
süti beállítások módosítása