Tölthető a feliratos Mandalore trilógia!

ffixer

Hosszas várakozás után most már tölthető a teljes Mandalore trilógia (The Mandalore Plot, Voyage of Temptation, és a Duchess of Mandalore ugyebár) magyar felirattal együtt. Sokkal többet nem is szeretnék hozzá tenni. Jó töltést, majd jó szórakozást mindháromhoz!
THE MANDALORE PLOT LETÖLTÉSE! 
VOYAGE OF TEMPTATION LETÖLTÉSE!
DUCHESS OF MANDALORE LETÖLTÉSE!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr201790742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ariza (törölt) 2010.02.26. 19:30:45

Hát ez naon jo ténleg, csak inkább a komplett első évadhoz nem tudna vki egy torrentet adni, Mert ffixer hála neked mindig csinálsz uj részek előtt egy oan bejegyzést hogy tölthető a .... - rész. Akkor mindenki leszedheti (már szombat délelőttönként) utánna pár órával később keres hozzá egy feliratot azt annyi. Persze én is volt hogy szar feliratot szedtem le, vagy ienek, de nem egy nagy tudomány. Ugyhogy első évadot pls!!!!

Hirnyo 2010.02.26. 21:24:36

A Dutchess of Mandalore-t nem szedi le a Duckload.

Ferencius 2010.03.02. 15:17:48

Ez mind szép és jó, de nem lehetne egy olyan nyamvadt link, ami még működik is, mert a kibaszott duckload nem enged letötleni nekem.

Ferencius 2010.03.02. 15:48:41

nekem a duckload nem neged letölteni, valamiért, mikor rámegyek a letötlés gombra, full fehér lesz a képernyő.

grievous 2010.03.02. 15:54:59

Nekem is de varjatok egy kicsit es probalkozatok ujra nekem letoltotte mind3--at

Hirnyo 2010.03.02. 16:17:18

@Ferencius: Ja, nekem is a Dutchess of Mandalore-t (ha jól számoltam) 21-edik próbálkozásra szedte le.
süti beállítások módosítása