Majd ha lesz az amcsiknál, akkor majd itt is lesz...

ffixer

Hiába volt egy nappal hosszabb a hétvége, nem volt időm az oldallal foglalkozni. Tudom, hogy többnyire most is csak a lustaság beszél belőlem, de majd akkor fogok Senate Murders részértékelést írni, ha már az amcsiknál is leadták.
Persze azért nem a lustaság az egyetlen magyarázat. Hiszen ha még nincs fent a rész "episode guide"-ja az sw.com-on, akkor egyébként is honnan szednék képeket? Na jó, tudnék, de már megszoktam ezt a jó öreg megoldást. Szóval ja, jó várakozást :)


A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr731842494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.03.16. 18:29:59

Eeeeeej, a lustaság nem szép dolog. XD

Mellesleg, nagyon bírom az oldalt. Nagyon jó. Sztem, nem utoljára vagyok itt.

Ariza (törölt) 2010.03.16. 19:39:43

A lustaság fél egészség, a kosz meg melegít!!! Amugy ffixer meg se nézted a 15. részt vagy csak részértékelést nem akarsz irni?

mpsith 2010.03.16. 19:54:41

Valaki tud feliratot a Senate Murdershez?

@Ariza: Amúgy csak poénból írtam az hogy ,,a lustaság nem szép dolog" ezt az is bizonyítja, h én vagyok a lustaság mintapéldánya. :)

Omy 2010.03.17. 19:28:50

tényleg, ffixer te már láttad?
am nekem egy felől tetszett, másfelől szar volt...

Hirnyo 2010.03.18. 16:44:02

Valkai tudna segíteni?
Leszedtem a Senate Murderst a Megauploadról.
Leszedtem a feliratot a hosszupuskasubról és kicsomagoltam Total Commanderrel.
Már csak össze kell rakni a feliratot a videóval. Ezt hogy kell?

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.03.18. 17:18:57

Csak nevezd át a feliratot a videó nevére vagy fordítva,teljesen mindegy,hogy melyiket csinálod.

Ariza (törölt) 2010.03.18. 18:43:06

@Hirnyo: Jaja, ugy kell. Ugyanaz legyen az srt. fáljnak meg az avi. nak is a neve + hogy egy könyvtárba legyenek. Azt együtt berakod a playerbe és már nézheted is, bár én ugy szoktam hogy ráteszem pendrivera azt megnézem dvd lejátszóval tv-n:)

Hirnyo 2010.03.18. 19:07:10

@Swmaster: @Ariza: Ezerszer kösz.

Egyébként a Hidden Enemy kiadása egy szenátusi formában.
Csak kevesebb benne az akció. Már tudom hány százalékot adok rá de azt majd ha lehet értékelni.
süti beállítások módosítása