Zillo Beast előzetes!

ffixer

Szerintem már -hozzám hasonlóan - sokan látták a zillo bestia malastare-i akcióját, de abban is biztos vagyok, hogy páran még nem. Akár láttad, akár nem, azért a videót érdemes megnézni :) Részértékelés a hétvégén várható, a feliratos Cat and Mouse pedig hamarosan letölthető lesz az oldalról.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr271904999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkó 2010.04.09. 14:19:54

Olyan mintha egy Sando lenne.

grievous 2010.04.10. 18:31:45

@kriso08: en nem tudom hogy kel ezen valamit is letolteni valaki megmagyarazza vagy adjon megavideos linket...

mpsith 2010.04.10. 19:20:32

@grievous: Na szóval: kiadja azt a sz*rt, hogy Regular Download vagy Premium. A prémium pénzbe kerül, vagyis ajánlom a regulart. :) Ha arra rákattintasz, akkor kiad egy számlálót, ami ha lejár, akkor kiadja a letöltést.

grievous 2010.04.10. 21:36:25

nekem azt irja hogy.. Te most éppen letöltesz.

Ingyenes felhasználóknak maximum 1 letöltés engedélyezett..

mpsith 2010.04.10. 21:51:54

Ha éppen folyamatban van egy letöltésed onnan, akkort nem tudsz.

Mellesleg, szerintem király volt az új Zillo Beast Strikes back. Én már tudom milyen értékelést fogok rá adni.

grievous 2010.04.10. 22:03:46

adjon valaki egy megavideos linket...
süti beállítások módosítása