Tölthető Zillo coruscanti zúzása!

ffixer

Tudom, még az előző Zillo-s részt sem értékeltem, és hétvégén már nem is fogom.
De hétköznap majd megpróbálom. Na, mindegy, aki már kicsit előrébb jár cw ügyben mint én, az nyugodtan megnézheti zillo következő akcióját. Én még nem láttam (csak pár képet), így elnézést, ha most valami hülyeséget írnék erről a részről. Na mind1, nem is húzom tovább a húznivalót, töltse le aki akarja.
Letöltés.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr581911834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.04.11. 13:54:24

én tegnap néztem meg és és király volt.

Ariza (törölt) 2010.04.11. 14:17:22

Naon fasza rész. A második legjobb sztem ebből az évadból.
süti beállítások módosítása