Tölthető a Death Trap!

ffixer

Végre itt van, megérkezett az első Boba Fett-es Clone Wars rész! Aki kiváncsi arra, hogy Boba miként próbál meg a testvérei között "Lucky" álnévvel elvegyülve merényletet elkövetni az apja, Jango Fett gyilkosa, Mace Windu ellen, annak a rész letöltése, és megnézés erősen ajánlott. Most kivételesen én is hamar megnéztem, bár részértékelés formájában valószínűleg majd csak hétvégén láthatjátok a véleményemet.
Az mindenesetre biztos, hogy Boba Fett-et még nem láthattuk Clone Wars-ban eddig (most számítsuk le a trailereket), úgyhogy tényleg érdemes letölteni.
Nem is húzom tovább a szót.
KATT A LETÖLTÉSHEZ!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr501935597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omy 2010.04.20. 17:53:41

nekem ez a rész, hogy is mondjam...enyhén fura volt

Xefim 2010.04.20. 18:07:17

Hát nem tudom... Nem volt rossz, de annyira nagyon jó sem. Valahogy többet vártam. Először is Boba lehetett volna kissé tökösebb nem pedig ez a "nem akarok senkit sem bántani, csak Windout akarom megölni, merthogy ő is megölte az apámat, stb." Ha hidegvérrel megölt volna pár klónt az jobb lett volna.
Másodszor meg mi a francnak kellett ebbe a részbe is betenni Anakint?! Semmi jelentősége nincs, csak egyszerűen ott van azért hogy ott legyen. Már a Malasztari csatában sem volt túl lényeges, pótólhatatlan szereplő. Azt a részt elviehette volna a hátán egyedül (Mace Windou nélkül) Adi Gallia vagy Ki-Adi Mundi. Ebbe meg csak Windou kellett volna Már elegem van Anakinból! Annyira elcsépelik...

De amúgy meg izigs, élvezhető rész, jók benne a gyerekek, meg Aurra Sing is.

kriso08 2010.04.20. 19:11:57

Szomorú vagyok.Mert vége lesz a 2.évadnak,a következő dupla rész.Ffixter ha lehet,majd amikor vége lesz,akkor prewiew-et a 3.évadról.

Gree parancsnok 2010.04.20. 19:57:01

sokkal jobb,amit vártam! bár bobának szerintem idősebbnek kéne lennie

Nabopolasszar 2010.04.20. 20:35:31

@Gree parancsnok: Kb. pár hónappal(talán egy évvel) kell idősebbnek lennie mint amilyen az ep2-ben volt.
Szerintem okés.
süti beállítások módosítása