Új társoldal! Star Wars Blog (PBCST)!

ffixer

Aki gyakran nézi mások kommentjeit is, azoknak talán ismerős lehet Ariza és barkó neve. Na most ők alapítottak egy Star Wars témájú oldalt, (remélem nem vagyok túlzottan egoista, hogyha elárulom, hogy magában a blog létrehozásában én is segédkeztem). Amikor ezt én írom, akkor az oldal még csak két napja létezik, de az igéreteket figyelembe véve elég szépreményű oldalnak igérkezik. Ahogy nálunk, úgy itt is nyomulnak az értékelések, ahol nem csak a blog írójának, de a látogatóknak is számít a véleménye. Csak még nálunk a részértékelések nyomulnak, addig nálunk az univerzum (nem csak CW, hanem SW is) elemei. Értsd: szereplők, bolygók, járművek, fegyverek..., de még ezen kívül is rengeteg dolog igérkezik.
Ráadásul bárki részese lehet az oldalnak a saját kitalált szereplőjével.
Aki szereti a Star Wars-ot, az biztos nem fogja megbánni, ha meglátogatja. Meg aztán ne feledjük, egy ilyen oldalnak,(ahol sokat számít a látogatók véleménye is) mint ez, vagy akár a mienk itt, szüksége van látogatókra. Már pedig egy ilyen oldalt ki ne akarna látogatni?
Látogassuk, és legyünk szemtanúi egy új oldal fejlődésének!

Katt ide a látogatáshoz!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr391941112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Butterbean 2010.04.21. 21:38:45

Vagy a link rossz,vagy törölték a blogot:(

Cody1991 2010.04.21. 23:00:16

Most őszintén... kit érdekel? Egyértelmű, hogy ezt a blogot akarják lekopizni. Kész szánalom....

Ariza (törölt) 2010.04.22. 14:20:39

@Inzume: Kössz. Egyébként nem törölték de itt van ez - starwarspbcst.blog.hu.....

grievous 2010.04.22. 14:42:24

A jedirend.net megszunt mostmar jedirend.com van ird majd at.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.04.22. 15:50:44

Link kijavítva. Ez is, meg a jedirend is.

barkó 2010.04.22. 18:40:39

@Cody1991: Mondjuk te vagy szánalom! Nem kell ennyire védeni ezt a blogot! Nem tom, ha ffixernek nincs baja vele akkor, nem tom neked mi van! Nem akarlak még próbaként elnyomni téged, de most komolyan! A saját véleményed! ffixer, nem kellett volna még ilyen hamar! Egy kicsit várhattál volna addig amíg egy kicsit előrébb jutunk!!! És van egy tuti tippem: mindenki aki kíváncsi valaki igazán nagypofájú gyerekre, az ismer engem!!!

barkó 2010.04.22. 18:46:14

@Cody1991: Ugye nem baj, hogy ilyet írtam. Természetesen igazad van kivéve az összes dolgot amit írtál... Jó komment VOLT. És te is jó látogató voltál. Remélem még sokat látogatod az oldalt!!! Addig is: csá

barkó 2010.04.22. 18:56:54

@Inzume: Csak a személy szerint ellenem és Ariza ellen irányuló rosszindulatáról van szó. Semmi többről. Fel se kell venni. Az előző kommentjeim ellenére nem nagyon vettem fel a kesztyűt, hogy úgy mondjam.

Cody1991 2010.04.22. 19:10:12

Nem tudom, miért kell mindenbe beleugatnod?! Ki szólt hozzád emberállat? Kb. annyit érsz, mint amennyi a képedből is látszik. Mellesleg te se lehet jobb alak Arizánál. Akinek bizonyíték kell, látogasson el a www.swsaga.hu fórumra és nézegesse meg miket írt ez az Ariza. Ezek után nem hiszem, hogy elítélendő a stílusom vele szemben!

Ariza (törölt) 2010.04.22. 19:58:51

@Cody1991: Nem tudom neked mi bajod van. Hozzád se szóltam életemben, és hozzáteszem ez az első és utolsó alkalom hogy ezt megteszem. Azt meg rendesen benézted, mert én nem is vagyok/voltam beregisztrálva arra az oldira. Ha ez az 1991 egyébként a születési dátumodra utal, ha nem akkor is, csak magadat minősíted a beszólásaiddal. És egyébként jól néz ki a koppintott képed, neved is.... Viszlát örökre testvér!!!!!!!!!!!!!!

barkó 2010.04.22. 20:02:19

@Cody1991: Mit kell nézni az swsagán???

Cody1991 2010.04.22. 20:09:21

Már bannoltak egy Ariza nevű felhasználót, és törölték az összes hozzászólását annak pocsék stílusa és szóhasználata miatt. Nyugodtan kérdezzetek meg bárkit az oldalon, hogy mit tudnak egy Ariza nevű tagról.
Ezek után letagadni a regisztrációt pedig szerintem a leggerinctelenebb dolog a világon...legalább vállalná fel magát.
Egyébként te és én soha nem leszünk testvérek, hála az égnek...

Cody1991 2010.04.22. 20:59:31

Akkor meg tudod erősíteni, amit írtam.

grievous 2010.04.23. 16:10:45

VAlaki adna egy linket hogy leszedjem a children of the force-t magyarul.

barkó 2010.04.23. 16:17:48

@Cody1991: Nem tudom. Sok embert hívhatnak Arizának (nicknév szempontjából). Magyarországon is. Ez nem bizonyít semmit. Az sem ha DJnorbi2 azt írja ismert ott egy Arizát. Gondolom te is fenn vagy/voltál az swsagán ha már törölték. Én speciel nem hiszem ezt ÍGY el, ehhez kicsit több kellene. De különben is mi a baj van azzal HA ő nem tudom milyeneket írt ott. Te milyeneket írsz ITT? Na szóval ennyi. Ennyit akartam mondani. Ja és még annyit: ne mondj mindenféle hülyeséget komoly bizonyíték nélkül. Nem az előző témára vonatkozik, olvass vissza. (ügyelj a helyesírásra.)

Zomb!eboy 2010.04.23. 17:36:23

@Cody1991: Barkónak igaza van, mást is hívhatnak Arizának, meg ez a kopizás dolog, DEDÓS, amúgy amíg ffixert nem zavarja szerintem csináljátok srácok a blogot, ffixer támogat titeket (vesz nektek vattacukrot).

Zomb!eboy 2010.04.23. 17:38:46

Na, én se tudok fogalmazni, na szóval mindenre kijelenteni hogy kopizás DEDÓS dolog, és ffixer inkább támogatja őket, mint hogy háborúzna velük(bár az aliasa Slick, sz'al még bármi kisülhet, XD már megint kezdem).

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.04.23. 17:44:30

Na jó, figyeljetek, szerintem aki csinált már blogot, az tudja, hogy elkezdeni a legnehezebb, már csak azért is, mert ha csak kicsiben is hasonlít valamire, akkor a többiek jönnek, hogy kopizás így, meg kopizás úgy. Pl. sok játékbemutatóst is lehúztak, hogy csak freddyD-t akarja másolni, aztán amikor még is elkezdték támogatni, akkor kifejlődött az egyénisége. Ezért kell támogatni ezeket az oldalakat is.
Különben is egy olyan oldalról mondjátok most mindezt, ami még csak pár napja létezik. Azért ennyire ne hamarkodjunk el semmit.

Cody1991 2010.04.23. 18:19:40

@barkó: Érdekes, én sw-fanok(?) köreiben ezidáig egyetlen Arizával találkoztam, akinek a stílusa ugyanolyan ékes szavú volt a swsagán, mint ezen a blogon többször is.
Szerintem tudnod kéne milyeneket írt, ott, aztán meglátod, az én kezdeti heves felindultságom eltörpül mellette. Ha meg bizonyíték kell, vegyél Old Spice-t! ;)

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.04.24. 09:43:23

Igaza van ffixernek. Egy blogot elkezdeni tényleg nehéz, és mikor elkezdi az ember, fél, hogy nem tetszik majd senkinek az ötlet, de ahogy megkapja a biztató kommenteket belendül, s egy idő után lesz egyénisége, és már a létrehozója is úgy érzi, hogy volt értelme megcsinálni.

barkó 2010.04.24. 17:54:05

@Cody1991: És mi van akkor, hogy OTT olyanokat ÍRT. Az a lényeg, hogy ITT nem írt borzalmas és trágár dolgokat (az egész tényállás akkor lenne igaz, ha tényleg elhinném, de tegyük fel.). És különben tényleg, mi a baj vele, HA OTT olyanokat írt??? Erre válaszolj! Kedélyállapotom: :I

barkó 2010.04.24. 17:54:46

@Zomb!eboy: Amikor ffixert zavarja akkor mi lesz??? :XD

Zomb!eboy 2010.04.24. 19:19:22

@barkó: Akkor nem kaptok vattacukrot. XD
süti beállítások módosítása