Children of the Force - szinkronos benyomások.

ffixer

Csütörtökön sem időm, sem - érthető okokból- kedvem nem volt megnézni az általam minden idők eddigi legrosszab részének titulált Children of the Force szinkronos változatát. Szerintem aki olvasta a részértékelésemet, az tudja, hogy miért utálom (mit utálom, gyűlölöm) ezt a részt: összecsapott, logikátlan, átgondolatlan, unalmas, kínos, ráadásul még látványban is - helyenként- elég gagyi. Persze azért ez a dolog nem süllyed végig átlag alá, viszont Ródia, és Naboo (most számítsuk le az egész jól kinéző gungan települést) csúnyább, mint az első évadban.
Szóval kínosan rossz rész, na. Amikor nekiáltam ma délelőtt megnézni (a csütörtöki rész felvételéről néztem meg), az elvárásaimat jóval a minimum-pont alá helyeztem.
Lehet, hogy ez, lehet hogy más miatt, de így szinkronosan a Tv-be megnézve nem is volt ez olyan vészes.
Ebben a részben nincsenek nagyon új szereplők (leszámítva az erő-érzékeny pisiseket, és azoknak a szüleit), így új szinkronhangot se nagyon kapunk.
Ami először feltűnik, hogy Yularen továbbra is borzalmas. Van valami olyan mondata az elején, hogy "Még is mitörténhetett, amióta legutóbb találkoztunk?". Na, ez a mondat pl. valami katasztrófa. Azt már többször is megemlítettem, hogy mennyire de rohadtul nem illik hozzá ez a hang, de még hadar is, mint állat. Látszik, hogy Yularen esetében annyira nem foglalkoztak azzal, hogy a szöveg jól kijöjjön a szájmozgásra, így az lehetett, hogy nagyjából szószerint lefordították, és a magyarhangnak gyorsan le kellett darálnia a szöveget. Marha hülyén néz ki az egész jelenet. Pedig azt mondanom sem kell, hogy eredetiben az admirálisnak olyan jól hozzá illő hangot választottak, hogy jobbat még csak nem is tudtak volna.
Aztán itt van Palpatine is, akinek szerencsére meghagyták a hangját, Windu-é is tökéletes.
Aztán attól már előre féltem, hogy milyen szar lesz a Bane vs. Ashoka harc. Mármint főleg a vége. Nem arról van szó, az előző részben is volt kettőjük között egy harc, és ott is idegesítő volt Ashoka (főleg a szinkronhangja miatt), de ott legalább Bane móresre tanította, itt pedig fordul a kocka. Szóval minden idők egyik legkínosabb CW jelenetét most sikerült még kínosabbra megcsinálni.
Ami viszont a másik két nézhetetlenül kínos jelenetet illeti - a meditálás, és a közös elmetrükk- nem is volt annyira vészes. Ez mondjuk sokkal inkább az elvárásomnak, mint a szinkronhangnak köszönhető, de azért ez így akkor is egy kicsit jobb volt. Persze ettől még nem lesz jó, csak jobb. Ne értsetek félre!
Továbbra is azt mondom, hogy szinkronosan, tévéből nézve jobb, mint eredetiben a gépen. Végül is nem is az a baj ezzel a résszel, hogy az elejétől a végéig nézhetetlen, csak ha épp nem valami írtógagyi hülyeség történik, akkor általában unalmas - látsd: Ashoka és Anakin cirkáló-szerelése a hangárba-. De azért akad egy-két cool rész is. Például a Cad Bane-Sidious beszélgetés szerintem tök jó, még annak ellenére is, hogy mekkora hülyeségről beszélgetnek. Ez a jelenet jobb, mint eredetiben. És ez igaz az összes Sidious-os részre, még azokra is, amelyenkél a kancellár hologrammja mászkál a Mustafar-on.
Mindezek ellenére a Children of the Force továbbra is minden idők eddigi legsz@rabb része marad számomra, de egyszer így szinkronosan azért túl lehetett élni.
Ha most kéne értékelnem, akkor lehet, hogy kapna 2-3 plusz százalékot a mostani 3%-os értékelés, de hát mindannyian tudjuk, hogy az első benyomás itt a legfontosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr961947749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpsith 2010.04.24. 13:43:54

Én még mindig nemértem h mért pontoztad ilyen alacsonyra. Mellesleg, én most nézem meg.

Zomb!eboy 2010.04.24. 15:06:11

Na, én már a 16-7.dik percnél fel-alá sétáltam, a rész második fele UNALAS, az első fele meg hülyeség, többek között ezért kapott tőlem is kevés pontot, és még a szinkronos változatnál is ezt mondom.

Zomb!eboy 2010.04.24. 15:07:46

*UNALMAS
Hihetetlenül szar a billentyűzetem "m" gombja, nem lehet a jobb shift+m kombóval nagy "m" betűt írni, sz'al bocsánat a 2 kommentért.

kriso08 2010.04.24. 15:11:05

@ffixer: What a.................?Azt írtad,hogy nem nézetd meg csütörtökön.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.04.24. 19:42:17

@kriso08: Csütörtökön nem is néztem meg. De annyira unatkoztam most szombat reggel, hogy úgy döntöttem, hogy talán túlélem, és megnézem.

Gree parancsnok 2010.04.24. 20:12:23

szerintem szembe szállhat az első két résszel.nagyon jó,tetszett.és változatos is.

grievous 2010.04.24. 20:28:11

Valaki irna linket a 21 epiyodra.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.04.24. 20:42:13

@grievous: Én írnék, ha már kijött volna :P Vagy már kijött csak én nem tudok róla...

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.04.24. 21:03:24

Akkor csak én nem tudtam róla... ^^

pc.demo (törölt) 2010.04.24. 21:14:10

Két fontos kérdésem lenne:
Szinkronos részt hol lehet letölteni?
Videók mikor lesznek ide is felrakva?
süti beállítások módosítása