2. évad 21. rész: R2 Come Home

ffixer

Már mondtam, így talán nem okoz meglepetést. A 21. rész videóértékelés, akár csak a 22. . Ez a videózgatás nem az én műfajom, helyenként kissé hadartam, meg félremondtam 1-2 dolgot, de talán nem lesz annyira zavaró. Az mondjuk tuti, hogy még így is sokkal jobb lett, mint a Hostage Crisis-nál. Értékelni persze továbbra is a megszokott módon lehet.

Szerintem: 72%
Szerintetek: 82%
Szinkronos Videó (KATT)


Get Your Own Quiz!, More Quizzes

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr351982349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.05.07. 20:06:25

Nem vagyok biztos benne, hogy a 22. értékelése meglesz holnap reggelre. Ezért most ezt publikáltam kárpótlás gyanánt.

Commander Fox 2010.05.07. 20:41:05

@ffixer: Mikor lesz fenn a magyar 2.évad 5. része?

mpsith 2010.05.07. 20:53:11

Hmmmmm... Ahogy már mondtam, ez sem az a rész amit a finálétól elvártam de akkor is rohadt jó. 92%

Ágki 2010.05.07. 21:01:16

Egyetértek mpsith-el,rohadt jó rész 92%

Commander Bly 2010.05.07. 22:42:59

Hát,hát...nekem egy kicsit monotoná vált hogy szinte egy helyen voltak az egész rész alatt(jó hát ilyen helyzetbe hova mennének máshova)de akkor is,de akkoris egész izgalmas volt,és azt birtam hogy Artoo csipogásai a Birodalom Visszavágjából a Dagobah-i résznél volt ez is jó pont.92% Amugy Dagobahrol jut eszembe jó lenne ott is lenne egy rész a cw-ben,el is lehetne képzelni a droidok félig a mocsárba belesülyednekXD

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.05.08. 11:13:37

@Commander Fox: Nem tudom, nem én szoktam feltölteni. De ha kint lesz, akkor talán kilinkelem az oldalra.
Egyébként meg bejegyzek mindenkit!

Ariza (törölt) 2010.05.08. 14:20:33

Nagyon jól indult, bár az nekem sem tetszett hogy ennyire R2-ra volt kihegyezve az egész. Sztem az is nagyon látványos volt amikor Bobáék üldözték R2-t. Mondjuk az ilyen egyhelyszínes történeteknél éppen az kéne hogy a szereplők jól mozgassák a történetet, de ez itt pont nem volt meg ezért "csak" 90%!!!!!

Commander Bly 2010.05.08. 15:23:52

A videó profi lett szerintem,ilyen jeleneteket frapsal fellehet venni?

grievous 2010.05.08. 16:05:10

30% nekem nem tetszet.(vagyis a resz)

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.05.08. 17:08:29

@Commander Bly: Én úgy tudom, hogy fraps-sal csak játékokból lehet felvenni, de aztán ne legyen igazam.
@grievous: Bejegyezlek!

Zomb!eboy 2010.05.08. 17:24:38

Nem volt ez rossz rész! 80% (És igen, visszatértem!)

Synn 2010.07.10. 02:41:19

Ami az értékelésben elhangzott anakin és windu beragadtak...
valahogy ezt el nem tudom képzelni...mindketten derékig roncsok alatt voltak egymás mellett?! oké ezt még el is hiszem de hogy windu (az akkori legerősebb jedi) nem tud kiszabadulni? és odatolja magát egy gunship még 2 jedivel meg cloneokkal és kiszabadítják?! na nee... ez nekem sok(k) volt. az meg hogy R2-re van bízva az egész "menekülj és hív segítséget" dolog teljesen kiborító. semmi kódolt csatorna, vagy hasonló?! igaz akkor nem lett volna ennyi akciójelenet de szerintem túl sok szereped adnak egy asztrodroidnak akkor is ha ez az egyetlen "valami" ami túlélte az összes Star Wars részt. Ami viszont tetszett az elözö részben (ebben kevésbé) hogy Bobáról is kapunk kis információt mint a bosszúállási vágy. Öszintén a kivitelezés jó, a történet addig hogy beszorulnak mind2 részben fantasztikus, utána (szerintem) finoman szólva elb****ák. én adnék rá egy 60%-ot, az elözöre 90%-ot. de mivel ez a 2 rész 1 történet, 75% :)

Synn 2010.07.10. 02:43:49

Sőt most hogy nézem 3 részes a Boba bosszújáról szóló történet, oda is kell egy kis komment:D hátha az javít az ebben a részben mutatott töketlenkedésen:)

barkó 2010.07.10. 11:40:55

@Synn: Gondolom azt akartad írni, hogy elbukták :)

kav12 2010.08.30. 09:07:32

Szerintem szinkronnal kétszer jobb, mint angolul. Castas hangja kiváló, a VILÁGON nem találtak volna jobbat, nemhogy még Magyarországon, meg jól hangsúlyoz... Bobának is tök király a hangja, és mindig jól nyomta, kivéve egyszer, amikor hangtalanul kijelentett valamit... R2 szereplése király :Đ Amikor azokat a dobozokat vitte, olyan vicceskedvében volt, legalábbis a pittyogásaiból ezt vettem le xP Bossk hangja kb olyan jó, mint az angol, tehát jó :Đ Más nem nagyon van... apropó, már fenn van a mesekaneten-en, én is ott szoktam nézni xO

kav12 2010.08.30. 09:18:33

Av eszekedések nagyon királyak :Đ főleg, amikor másznak föl azon a folyosón, vagy min... én turbólift aknájának nézem :P az a legkirályabb pár másodperc az egészben xĐ Elvégre ott jön R2 a vicces kedvével :P

Hirnyo 2010.10.04. 19:22:39

Én azért többet vártam volna a folytatástól :S 80%
süti beállítások módosítása