Indavideó - A Megváltás

ffixer

Ne higgyétek el, mennyire fel voltam dobva, amikor kiderült, hogy a clone wars részek flv formátumban felférnek az indavideóra. Ráadásul ez még csak nem is azt jelenti, hogy csúnya a minőségük. Szerintem a bejegyzés alá beágyazott videó magáért fog beszélni.
Egyébként az indától nem kell félni. Csupán azért nincs ott sok sorozat, mert elég sok olyan van, ami nem fér fel. Viszont ami meg igen, azt nem kenyerük lekapdosni. Szerencsre... Egyelőre csak az Ambush-t töltöttem fel, és át is raktam a megavideo-s helyére. De most megkiíméllek titeket a hosszas kattintgatás-áradattól...Íme a videó:

De természetesen még az olyan rendesekben sem szabad minden feltétel nélkül megbízni, mint az indavideo. Előfordulhat, hogy történik náluk is valami, ami folytán letörlődnek a részek. Ezért mindegyiket kirakom pendrive-ra. Kb. 90 mega egy rész .flv-ben, a pendrive-ra pedig 4 giga fér. Szóval 2 évad simán ráfér...

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr991993641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.05.12. 16:49:27

Nem rossz az Indavideo,de nekem akkor is jobban teszik a Megvideo és ha valakit érdekel az oldalom meg is nézheti így az egész első és a második évadot a 8.részig.Kiteszem,hogy a inket,tehát itt van az első évad:
swakademia.gportal.hu/gindex.php?pg=31713356
És itt a második:
swakademia.gportal.hu/gindex.php?pg=31720588
Ott van frissem tálalva,tehát ha kell nyugodtan viheted is őket.Viszont ha más szeretné elivinni előbb kérjen enegelyt!

Omy 2010.05.13. 14:42:41

hú eddig még nem néztem magyar részeket... de szerintem nem is maradtam le sokról..XD

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.05.13. 15:47:22

@Omy: Az első részek még tényleg kezdetlegesek egy kicsit, de utána már nem olyan rossz.
süti beállítások módosítása