Késik a Live?

ffixer

Na nem kell félni, nem tervezem annyira eltolni a szülinapi(hehe...) Live-ot, csak most épp elvagyok foglalva a videókkal. Ha minden igaz meg lehet oldani, hogy le tudjak tölteni a megavideóról. Azt tervezem, hogy letöltöm az összeset, kirakom pendrive-ra/dvd-re, és akkor később sem lesz gáz belőle, ha mondjuk leszedik a megavideóról. Egyébként említettem már, hogy az összes eddigi szinkronos részt feltöltöttem arra a bizonyos oldalra? Nem kell mást tenni, csak a bal menüsorban rá kell kattintani az adott részre (S01E01-S02E05 eddig), a részértékelés aljában van egy link, arra rá kell kattintani, és már lehet is nézni a videót. Igazából be is ágyazhattam volna a részértékeléshez, csak 1. lusta vagyok, 2. ha egy hosszas bejegyzés alján van a videó, akkor előfordulhat, hogy tovább tölt (bár ez inkább már csak mentegetőzés az első pont ellen). Szóval nyugodtan lehet Clone Wars-ot nézni.
Én is ezt fogom majd tenni, de előbb igyekszem letölteni, és elraktározni az összeset, addig nem nyugszom!

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr671993351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2010.05.11. 20:41:21

Hát az eltolás nálam azt eredményezi, hogy lemaradok róla(Bernecebaráti táborba megyek), ha viszont csak 24-e után lesz, akkor meg tudom hallgatni/nézni élőben.
süti beállítások módosítása