Évforduló-áradat!

ffixer

Azért az már eléggé durva, hogy két nap leforgása alatt két fontos évforduló is lesz!
Először is köszöntsük fel Lucas papát, aki a mai napon (május 14.) ünnepli a születésnapját.
Boldog szülinapot!
A holnapi (május 15.) eseményről már sokat hallhattatok, mert nagyon sok másik helyen be volt már harangozva, meg aztán többek között Filoni-ék is emiatt rakták bele Boba-t a CW-be.
Kéremszépen 30 éves lesz a Birodalom Visszavág!
Szerintem nincs mit róla nagyon írni, már mindenki látta. Szerintem toronymagasan a legjobb rész az eredeti epizódok közül (az Új Remény-nél épp hogy csak egy kicsivel, a Jedi Visszatér-nél pedig sokkalta jobb szerintem). Szóval 15.-én ha megnézni nem is, de jusson eszébe mindenkinek, hogy 30 éves lett minden idők egyik legjobb filmje!


Szerk.: Bocsánat, téves forrásokból értesültem! Mint kiderült, a Birodalom Visszavág május 21.-én lesz majd 30 éves!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr412003009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása