Az új szerkesztőtől

SuperGalaxys

Sziasztok! Szerintem nem kell bemutatkoznom, olvashattátok a kommentjeimet, ugyanis rendszeres látogatója vagyok a blognak, már közel a megnyitása óta. Nos, néhány hete megkerestem ffixert egy e-mailben (akkor, amikor eltört az ujja), hogy nekem lenne kedvem segíteni a szerkesztésben, mivel időm is, kedvem is van hozzá. És most, hogy újra akadozik a szerkesztés, megkért, hogy segítsek. Én természetesen elvállaltam, úgyhogy most néhány hétig én vezetem a blogot. Remélem, tudom tartani a színvonalat, addig is, míg ffixer nem lesz. Holnap pl. szokás szerint megírom a szinkronos benyomások bejegyzést, még ha azok nem is ffixer benyomásai lesznek: P

Addig is sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr32016371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.05.19. 20:44:33

Már várjuk,sok sikert a blog vezetéséhez,én biztos nem tudnám megcsinálni,szóval hajrá!

Zomb!eboy 2010.05.19. 21:01:45

Sok szerencsét a blogvezetéshez, én nekem is meg kéne tanulnom hogy kell.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.05.20. 15:16:10

Szerintem menni fog.
Sok szerencsét!
süti beállítások módosítása