Legacy of Terror: szinkronos benyomások

SuperGalaxys

Ti sehogysem tudjátok elképzelni, hogy mennyire szégyenlem magam. Megnéztem ezt a részt, és ugyan a zombikkal teljesen továbbra sem békültem ki, ez egy JÓ rész volt! Az internetes videóban valamiért nem fogott meg, de most belátom, hogy tényleg jó volt! Ha így tévén, szinkronosan látom először, mindenféle beharangozás nélkül, hogy itt zombik lesznek, talán hétszer annyi százalékot is adok rá, mint most! És ezek után, hogy ilyen ahtalmasat csalódtam kellemesen, pozitívabban állok hozzá aBrain Invadershez is. Szóval, most, így kapna tőlem egy 86%-ot. De akkor a szinkronok.

Sajnos az előző részről lemaradtam, és még online nem néztem meg. Ahsoka hangja a már jól megszokott volt, és szerintem igenis illik hozzá! Bariss egy mondatából is kiszűrtem, hogy megfelelő szinkronhangot kapott. Anakiné, Obi-wané, Rexé, Codyé, és a többi klóné jó volt. De Luminara... Hát, hogy is mondjam, szerintem nem illett hozzá. Túl magas volt, és valahogy úgy... áh, mindegy. Szóval nem illett hozzá. Az első évados hangja szerintem sokkal jobb volt, de ez ízlés kérdése... Kullancs hangja az volt, mint Rexé a Holocron Heist-ban, klón hang, de szerintem nyugodtan hagyhatták volna a standard klón hangot. A droidok hangja mintha kicsit más lett volna, de ugyanaza  hülye gépes stílusa maradt, szóval illik hozzájuk.

Aztán Karina királynőt egy külön kategóriába sorolnám. Olyan.. furcsa volt a hangja. Mondjuk egy geonosishoz minden emberi hang furcsa, szóval ezért nem vagyok olyan mérges, nem is tudom, hogy lehetett volna jól szinkronizálni... A fordítással szerintem nem volt gond, mindenhol megfelelt. Összességében ez egy jó rész lett így szinkronosan, TV-ben, és pozitívabban fogok állni a Brain Invadershez is. ;)

Szerk: És Kullancs nevét Buzz-nak mondták, ahogy a LaPR-ben Boiloztak meg Waxeroztak.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr852018930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriso08 2010.05.20. 20:10:04

BUZZ......Kullancs helyett Buzz.Emberek rájöttem,hogy angol neveket használtak(mint pl.Waxer,Boil és Trapper).Elfogyott az ötlet,ezért angolosítják a neveket.LUSTA AZ AGYUK.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.05.21. 05:30:54

@kriso08: Ja igen, ezt elfelejtettem megemlíteni xD

DarkTerritory 2010.05.21. 16:13:19

hát luminara hangja télleg nem illett de karina királynőnek is rossz volt a hangja meg gyorsan is beszélt és nyújtották a mondatotak hogy jó legyen a képhez. fixxer töbszöris említette hogy TV-ben szinkronosan jobb hát szerintem pont hogy roszabb de ez megint ízlés kérdése.
süti beállítások módosítása