Megkésve bár...

ffixer

Na szóval eredetileg úgy volt, hogy júniusban a sztoriíró verseny győztese lesz a hónap karaktere. Csak, hogy az eredményhirdetés a Live-on lesz, ami pedig valamikor június végén kerül majd megrendezésre. Június utolsó napjaiban pedig már nagy hülyeség lenne megválasztani az adott hónap karakterét. Most sem járunk már épp a hónap leges legelején, de talán ez annyira még nem vészes.
Most olyan karaktereket választottam bele, akik az elmúlt 1-2-3 szinkronos epizódban szerepeltek. Közülük sokan már szerepeltek hónap szavazásában, de most próbáljatok meg szinkronhang alapján is mérlegelni, hogy az adottak közül szerintetek melyik a legjobb.
A határidő (a késői kezdés miatt) csak 5 nap lesz, magyarán 16.-án lesz a zárás.
Jó szavazást, győzzön a jobb szinkronhangú!

A szavazás lezárult 2010 június 16.-án 13:27-kor.



A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr342074427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csongor242 2010.06.13. 21:52:35

Na mi van ráizdultatok Barriss-re?

Gree parancsnok 2010.06.14. 11:05:39

én eeth kothra szavaztam.akire én szavazok,az mindig az utolsók között végzi

barkó 2010.06.16. 13:12:16

@Gree parancsnok: Egy Új Remény :D Én is rá szavaztam...
süti beállítások módosítása