Egy megkésett nevező.

ffixer

Fenébe már ezekkel a levelezőrendszerekkel. Veletek is fordult már elő, hogy elküldtetek valamit, de az nem érkezett meg a másikhoz? Velem már fordul elő ilyen, és úgytűnik, hogy a sztoriíró versenybe is becsúszott egy baki, ugyanis tegnap ezt a levelet kaptam a citromail-emre:

KATT IDE AZ ÜZENET MEGTEKINTSÉHEZ

A levelet Duyse küldte nekem, aki anno tényleg indult a versenyen, és a levelében azt írja, hogy még decemberben elküldte a sztoriját, pedig én Istenbizony nem kaptam meg. Néha szoktam takarítást végezni a felesleges hírdetőlevelek között, de ilyenkor mindig nagyon óvatos szoktam lenni, kizártnak tartom hogy véletlenül kitöröltem volna a sztorit. Amik hozzám megérkeztek, azokat mind elolvastam, és készítettem róluk írást.
A legutolsó értékelésnél azt írtam, hogy ez volt az utolsó sztori, több nem érkezett.
Jelen állás szerint a live-ban lesz majd az eredményhirdetés, ami - ha sikerül megoldanunk az akadályként felfogható technikai problémákat- majd június utolsó hetében lesz valamikor megtartva.
Ezt azért tartom fontosnak megjegyezni, mert azt szeretném, ha ti döntenétek el, hogy akkor beleszámítsam most-e ezt a később indult sztorit, ami elvileg már egyszer el lett küldve. Már nincs sok idő a live-ig (meg hát én is elég lassan szoktam rászánni magamat az olvasásra), így összesen 3 napig szavazhattok.

A szavazás lezárva! Összesen 135 szavazat érkezett, ebből 88% a "kerüljön"-re, és 12% a "ne kerüljön"-re érkezett. Tehát Duyse sztorija bekerült a versenybe.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr682086182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkTerritory 2010.06.16. 21:09:54

nem ertem kik szavaznak arra h ne kerüljön be

NeSsoN 2010.06.16. 21:20:00

ezaz! nem mindegy? kérdem én hadd kerüljön be szerencsétlen azt kész

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.06.16. 22:28:18

Egyetértek. Különben is, minél többen vannak a versenyzők, annál jobb :D

DarkTerritory 2010.06.17. 01:13:15

no meg minek ehez 3 nap? :D az elejétől fogva el volt dőlve bekerül és kész :D

Duyse 2010.06.17. 08:19:46

Thx, hogy akarjátok hogy az enyém is benn legyen:)

NeSsoN 2010.06.17. 09:54:48

ffixerből kinézem hogy a nemre szavaz mert neki még el kell olvasni értékelni, de biztos vagyok benne hogy a kerüljönre szavaz, a többi meg..

Lok Durd 2010.06.17. 11:23:15

Hm... nekem mindegy tehát nem szavaztam. Én épp máshova írok történetet!
süti beállítások módosítása