"Hadd gratuláljak magamnak!"

ffixer

ffixer: 319x425.aspxNa szóval az a helyzet, hogy a Duchess of Mandalore feliratosan nagyon tetszett, így érthető módon már nagyon vártam a szinkronosat. Ráadásul ez egy páros rész, úgyhogy én is fogok róla írni szinkronos benyomást.
Mondhatni egész héten vártam a csütörtököt - mondjuk nem mintha eddig nem így lett volna-, aztán mi volt csütörtökön? Elfelejtettem. Pedig mondom, egész héten ezt vártam. Hadd gratuláljak magamnak!
És, hogy mikor jöttem rá? Másnap délután egykor. Azaz egy háromnegyed órája.
Szóval a feledékenységem miatt - szerintetek a nyár nem-pörgés okozza?- majd csak akkor lesz benyomás-értékelés, amikor a Mesék A Neten-re kikerül a rész.
Addig kommentbe egyébként elmondhatjátok, hogy nektek hogy tetszett, feltéve ha ti nem hagytátok ki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr722140916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2010.07.09. 14:09:34

Hát előtte a chowder vagy mi a fene nem magyar volt, gondoltam hogy megint az lesz mint multkór volt, de nem, magyarul adták, és Palpatine meg Mas Amedda(vagy ki?) hangja pocsék volt, idegesített, de a többi új szereplő hangja korrekt volt, a fejvadásznak is klón hangot adtak mellékesen.

grievous 2010.07.09. 14:26:44

a chowder magyar volt csak megcsereltek a magyar es a roman nyelvet csak at kellet volna allitani roman nyelvre es magyar lett volna

Gree parancsnok 2010.07.09. 14:58:18

@Zomb!eboy: amedda hangja nem is pocsék.palpatine-é sem volt rossz,bár a régi jobb volt.de amlmec rossz volt

kriso08 2010.07.09. 20:31:03

kb.13 percet néztem,mivel eljátszottam az időt.De nálam nagy csalódás,hogy Palpatine másik szinkronszínész szinkronizálta,aki látta a Transformers 2-öt Optimus hangja.
süti beállítások módosítása