Duchess of Mandalore - szinkronos benyomások

ffixer

Amikor ezt a részt eredetiben láttam, azt mondtam, hogy ez a Mandalore trilógia második legjobb darabja a Mandalore Plot után. Ez szerintem továbbra is így van, viszont ha a szinkront nézzük, akkor ez a rész sajnos alulmúlja a 12.-ik, és a 13.-ik részt is. Nem arról van szó, hogy kifejezetten rossz lett a szinkron, de az átlagos színvonal alatt van. 
Szerencsére Dooku hangja maradt a régi, azaz tökéletes, Vizsláé még mindig teljesen jó, bár itt most sokkal inkább feltűnt számomra, hogy a hangja tényleg az mint Rex-é, de végül is ha Rex-hez is, és hozzá is illik, akkor nincs is itt semmi baj.
A páncélos kém (aki az epizód elején távcsővel figyeli Vizsláékat) is teljesen korrekt ebből a szempontból, egy valami viszont hamar feltűnhet a nézőnek, feltéve ha látta  a 12. részt.
Hát Almec miniszterelnök úr, csak nem megváltozott az ön hangja? Na és miért lett a múltkori teljesen jóból egy ilyen sokkal magasabb, és önhöz sokkal kevésbé illő hang? Mert hogy ez az igazság, fel nem tudom fogni miért de egy olyan szereplőnek változott meg a hangja, aki két résszel előzőleg is szerepelt. Azt én még megértem, ha egyes szereplőknek lecserélik a szinkronszinészeit két évad között, de ez...
Vagy az előző szinkronszínész csak is egy szerepre vállalkozott?
Ha már a cseréknél vagyunk, akkor lenne Palpatine-hoz is néhány kérdésem. Mi a fenének kellett már lecserélni őt? Ráadásul a Children of the Agyhalálban még a régi jól megszokott hangja volt, és ugyebár az a rész is a második évadhoz tartozott.
Satine és Obi-Wan legalább hozta a formáját, és Jerec meg Davu sem volt rossz.
Viszont Padmé itt valahogy nem volt jó. Én azt mondtam a 4. résznél, hogy Padmé új hangja annyira nem illik hozzá, viszont ennek ellenére mintha jobban beleélné magát a szerepbe, mint a korábbi hangja. Na most a szenátornőben is csalódni kellett, ugyanis itt most egyáltalán nem így volt. Pedig a Senate Spy-ban tényleg egész jó volt szerintem.
A szinkronhangok tekintetében most már csak 2 szereplő maradt hátra, a Halálőrség likvidátora, illetve Mas Amedda.
Ami a likvidátort illeti, nos...nem túl jó a hangja, ellenben alig beszél, úgyhogy nem is olyan vészes...
Ms Amedda pedig...hát sajnos Palpatine mellett ő a másik mélypont. Hihetetlen, hogy ennyire rossz hangot választottak hozzá. Inkább Merrick szenátornak kellett volna adni ezt a hangot, hozzá sokkal jobban illett volna.
A fordításról még annyit, hogy szerintem teljesen jó, leszámítva egy eléggé feltűnő hibát. Satine-nak van egy ilyen mondata, hogy:
"Igen furcsa ezt egy olyan ember szájából hallani, aki naphosszat fel-alá rohangál, és úgy kaszabol le mindenkit a fénykardjával, mintha keresztes háborút vívna."
Értitek, keresztes háborút. Szóval ezekszerint a Star Wars világában is voltak keresztes hadjáratok? Hmmm.... Na jó, ez csak figyelmetlenség, de szerintem azért eléggé feltűnő.
Hát ja, szóval ami a szinkront illeti, ez a rész eléggé nagy csalódás. Reméljük a következő majd jobb lesz ebből a szempontból...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr452144982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zomb!eboy 2010.07.12. 18:06:50

Nem tudom padmével mi a bajod, itt alig beszélt, nem úgy mint a Senate spyban(ami persze érthető), és ott a végén már szétbasztam volna a kurva gépet annyira baszta a fülemet, hiába éli bele magát, SZAR, a fejvadász hangjával megint nem értem mi a bajod, illet hozzá, Palpatine és Almec hangja tényleg szar, de nyár van, mi van akkor ha az eredeti hangjaik nyaraltak, a sok szemét mi(?), merricknek meg tökéletes volt Dolmány Attila, és Amedda hangja hozzá sem illett volna.

barkó 2010.07.12. 18:12:52

Hát szar volt. Rossz volt:
-Padme, Palpatine és Mass Amedda hangja is.

Ariza (törölt) 2010.07.12. 18:55:18

Eredetibe(felirattal) se nagyon tetszett ez a rész, a szinkron se dobott rajta ugyhogy nem volt egy nagy szám. De igazából nekem amugy se jött be ez az epizód.

Gree parancsnok 2010.07.12. 18:59:42

palpatine új hangja nem volt olyan rossz.amedda-áé tetszett.nekem csak almec nem jön be(meg padmé)

Nabopolasszar 2010.07.13. 12:17:09

Grúber Hugó megbetegedett ezért változott Palpatine hangja

GrievousTábornok 2010.07.14. 21:35:46

Szerintem Palpatin hangja szar volt. Vizslá és sem olyan mint angolul. Az durvább. Öszintén az összes szinkron nem nagyon let rendesen kidolgozva. Már bocs akinek tetszet...

Nabopolasszar 2010.07.15. 12:50:50

@Zomb!eboy: A nyaralásos gondolatod azért hülyeség mert ezt még tavasszal szinkronizálták

Zomb!eboy 2010.07.15. 13:37:14

@Nabopolasszar: Na látod ezt nem tudtam, de a betegségre gondoltam először, csak nem írtam le, amúgy meg egyértelműen közbejöhet valami, ezekre gondolni kell.
süti beállítások módosítása