Senate Murders - Szinkronos Benyomások

ffixer

Remélem nem fog haragudni Supergalaxys, hogy ezúttal egy páratlan rész szinkronos benyomásait én írom meg, de egy ideje nem hallottam a szerkesztő kolléga felől, - valószínűleg nyaral, ami ilyenkor nem meglepő -, úgyhogy most akkor én írnám meg a 15.ik rész benyomásait. Kezdjük a legfontosabbal: Palpatine hangja visszatért! A 14. résznél azt hittem, hogy mostmár marad az új, de szerencsére nem így történt! Szóval ez pozitív meglepetés volt. Egyébként erről a részről szinkron ügyileg elég sokat lehet írni, hiszen ez az évad egyik legtöbb új szereplőt számláló része. Deechi, Burtoni, Lolo, Mon Mothma, Divo hadnagy... Szóval vannak itt páran.
A már látott szereplőkről még legyen elég annyi, hogy Padmé nem volt olyan vészes, mint az előző részben - persze ugyanaz a szinkronhangja-, Onaconda Farr hangja olyan mintha 20 évet öregedett volna az első évad nyolcadik része óta (ettől függetlenül nem rossz, illik hozzá), Organa-jé pedig...nem mernék megesküdni rá, hogy ugyanaz volt, mint a Sithek Bosszújában, de ettől függetlenül hasonlít rá, és teljesen jó. Na de akkor nézzük csak az új szereplőket:
Talán Lolo az, akinek a legkevésbé sikerült eltalálni a hozzá illő szinkronhangot. Vagyis elnézve magát a ródiai figurát, és hallva ezt a hangot, áhh...valahogy baromira nem illik össze. Sokkal jobb volt az eredeti.
Burtoni szenátoré - a kaminoi- sem olyan jó mint az eredeti, bár illik a karakteréhez, szerintem kicsit ripacskodós lett, de mondom még ezzel együtt is illik hozzá.
Mon Mothma hangja teljesen átlagos, egész jól passzol hozzá, nem kiemelkedő.
Mothma itt egy átlagos, nem annyira kiemelkedő szereplő, és végül is ugyanez mondható el a hangjáról is.
És akkor beszéljünk a két legnagyobb meglepetésről - az új hangok tekintetében-, Divo-ról, és Deechi-ről. A hangjuknak köszönhetően mindkettő sokkal szerethetőbb szereplővé vált. Divo-ra mondtam én anno, hogy kibírhatatlanul idegesítő, meg minden, aztán rájöttem, hogy ez a teljesen túljátszott, három másodperc alatt agyhalált okozó hangja miatt volt. A magyar hangjával együtt inkább egy kissé túljátszott, de ettől függetlenül vicces figura.
Deechi pedig abszolút király. Simán ő volt a rész legkirályabb szereplője, hála a hozzá 100%-ban passzoló hangjának. Nem azt mondom, az eredeti sem volt rossz, de ez abszolút csúcs. Nézzétek csak meg akármelyik jelenetet amelyikben szerepel - oké, a halott jelenetében nem beszél-, zseniális!

Bár mint epizód, ez nem volt anynira jó mint az előző, azonban a szinkron tekintetében fényévekkel jobb volt. Ha Lolo-nak keresnek egy jobb hangot, akkor semmi fennakadás nem lett volna. Szinkronosan szerintem sokkal jobb, mint eredetiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr182161035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.07.19. 14:50:24

Organa hangja Dolmány Attila volt,ugyanaz mint Merrik szenátoré.

Ariza (törölt) 2010.07.19. 17:43:56

@DJnorbi2: Jaja. Az a csávó egyébként a South Parkba(Kyle) és a Family Guyba(Stewie) is szinkronizál. Valamint az én kedvenc sorozatomba a 24-be is volt már szinkronszínész;)

Nabopolasszar 2010.07.19. 20:10:13

Amúgy az Divo és nem Devo

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.19. 21:14:12

@DJnorbi2: Hasonló is volt a hanglejtése, de a hangmagassága nem annyira. Mondjuk a hang magasságát simán át lehet állítani. De szerintem Merrik-hez anno akkor sem passzolt az a hang, amit kapott.
@Nabopolasszar: Kijavítottam.

naboo13 2010.07.20. 10:48:35

Nem nagyon ide tartozik de ma lesz a live?
süti beállítások módosítása