A live-ról!

ffixer

Amikor ezt írom még csak pár perce ért véget a Live. Háromnegyed órával tovább tartott a tervezettnél, de szerencsére a hangulat kitartott, bár sokan először furcsának találták a duplaablak megoldást - lehet hogy legközelebb már csak eggyel is beérjük ;)-, végül is azt mondhatom, hogy azért egész szép számban voltunk jelen. Sajnos sem NeSsoN, sem SuperGalaxys nem tudott, de azért itt voltam én, Eszter a Jedirend-ről (aki velem együtt szintén zsűrije volt a történetíró versenynek), illetve Kither "feliratos" Deckel. Mindkettőjükkel interjú is készült. De ne szaladjunk ennyire előre, nézzük meg, hogy mi lett a kvíz végeredménye.

Ami a kvízt illeti, sajnos elég sok panasz jött arra nézve, hogy nem mindenki kapja meg egyszerre a kérdéseket. Csak a harmadik forduló közepén jöttünk rá - pontosabban a látogatók-, hogy sokkal jobb lenne ha inkább a lenti chatbox-ba írnám a kérdéseket. Szerencsére az egy sokkal működőképesebb megoldás volt. Ha majd legközelebb is lesz Live, azt valószínűleg már csak egy ablakban fogjuk tartani, mert az is simán elég. Szerencsére ti nézők is normálisak voltatok, és nem flood-oltátok szét a chatbox-ot, persze interjúk közben jól elvoltatok, de hát én olyat soha nem is mondtam, hogy beszélgetni tilos lenne :)
Egyébként kvízt sokan játszottak, de nem mindenkinek sikerült egyáltalán pontot szereznie, ami nem is véletlen, ha a már előbb említett, és csak a kvíz végére megoldódott problémát nézzük. Az alábbi listán csak azoknak a neve látható, akik egyáltalán tudtak pontot szerezni.

Obi-Wan: 2 pont
Ariza: 5 pont
hirnyo: 8 pont
Djnorbi: 11 pont
Korbel: 15 pont
Gree-parancsnok: 19 pont


Persze a CWBA díjkiosztó is megvolt. Mentek a nagy viták, de hát ez volt a lényeg. Szerencsére tudtunk mi kultúráltan is vitatkozni, ezt jó volt látni :) Itt vannak az eredmények.

Első évad -
Legjobb főszereplő: Rex (5. rész)
Legjobb mellékszereplő: Aayla (13. részből)
Legjobb párbaj: 10. részben
Legjobb csata: 22. részben
Legjobb helyszín: 22. részben (Coruscant)
Legroszabb rész: 17. rész
Legjobb rész: 22. rész

Második Évad -
Legjobb főszereplő: Obi-Wan (9. rész)
Legjobb mellékszereplő: Cad Bane (2. rész)
Legjobb párbaj: 9. részben
Legjobb csata: 16. részben
Legjobb helyszín: 22. részben (Coruscant)
Legroszabb rész: 3. rész
Legjobb rész: 5. rész

Természetesen az interjúk sem maradtak el, először Kither Deckelt kérdeztem a feliratokkal kapcsolatban, illetve a közönség is kérdezett tőle egyet s mást.
A másik interjút a Jedirend-es Eszter-rel készítettem az általa lefordított Star Wars-os képregényekkel kapcsolatban.

A kvízt Gree-parancsnok, a történetíró versenyt pedig Wilwarin nyerte. Gratulálok mindkettőjünkek. Wilwarin lesz majd augusztus karaktere, Gree pedig írhat majd egy bejegyzést (ha minden igaz a 16. rész szinkronos benyomását fogja).

Bevallom az elmúlt egy hétben nem sokat foglalkoztam a live-val, ezért aztán nagy volta  a para, hogy nem fog egy csomó minden össze jönni, meg ilyenek, de aztán szerencsére még is összejött egy olyan live, ami jobban sikerült, és többen is jöttek rá, mint azt én vártam.

Köszönöm mindenkinek a részvételt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr892164379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kav12 2010.07.20. 19:48:58

de kár, hogy lemaradtam :( nem jött be az alsó chat ablak ;((((((

kav12 2010.07.20. 19:49:28

az előzőből LEmaradt: azért lesz még, és azt remélem majd tudom :Đ

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.20. 20:05:56

@kav12: Nem tudom miért nem hozta be, Firefox-ot használsz egyébként?

kav12 2010.07.20. 20:54:45

@ffixer: igen, azt.... az a baj?

Zomb!eboy 2010.07.21. 01:39:03

@kav12: Nem, nekem nem volt vele semmi probléma.

Ariza (törölt) 2010.07.21. 07:58:03

@ffixer: Hát mit is mondhatnék. Összességében nagyon jó volt ez a live, a dupla chatablak kissé érdekes volt meg hát a még a programokkal is voltak gondok(de hát ez volt az első live). Ez a CWBA ez teljes káosz volt, de nyert Coruscant is meg Bane is ugyhogy jo volt, meg a végén csak meglett a győztes(de azér nehéz szülés volt).Ez a csajszi meg naon oltotta itt a népeket a történetiró verseny-es eredményhirdetésnél(de hát ezzel nekem nincs bajom mert lányokat nem bántunk!, csak ha naon szemtelenek:P). A kvízzel csak az volt a baj hogy nem kiirja be gyorsabban verseny volt ha nem kinek van gyorsabb netje.... Hát voltak olyanok akik már sztem a NASA-tól kapták a jelet mer még nekem az előző kérdés se jött fel de vki már a következőnek a válaszát irta befele(de még ezzel a suttyó nettel ami nekünk van ezzel is eltaláltam vagy 2őt). Ami viszont nem tetszett az a music box - Nah hát az volt az igazi Dante Pokla(félreértés ne essék cw-közbe jók ezek a zenék de így magába:S:S). Viszont ÉN NAGYON JÓL ÉREZTEM MAGAM EBBE A 3,5 ÓRÁBA. És ez a jó hangulat miatt volt amihez mindenki hozzájárult meg persze én is, csak cody hiányzott innen a perverz dolgaival.....:P

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.21. 09:22:32

@kav12: Én is azt használtam, akkor nem a böngészővel van a probléma...Nem tudom...egyáltalán mi volt ott, egy nagy fehér négyzet?

@Ariza: A végén már az volt, hogy a lenti ablakba írtuk be a kérdéseket, így már nem volt panasz, és valószínű majd a következő live is egy chatbox-ban lesz.
Ami pedig a CWBA-t illeti...nos szerintem lehetett számítani egy kis káoszra, de örültem, hogy azért meg tudtunk egyezni, és a vitatkozás sem úgy zajlott, hogy "nekem van igazam, mert te hülye vagy". De az igaz hogy van még hová fejlődni.

| Shorty | · http://coming.blog.hu/ 2010.07.21. 09:33:39

@ffixer: jó volt a live remélem hamar eljön a következő egy filmvetítéssel megdúsítva ;D

kav12 2010.07.21. 10:03:58

@ffixer: semmi nem volt ott, csak az alatta lévő szöveg:
'Get your own chatbox!' és a 'Go large!'
Ezek voltak, felette kimaradt egy sor, és afelett volt a felső chat ablak, amit már láttam... nemtom mi volt a baj :S de ahol máshol van ugyanilyen chatbox, azt sem hozza be... lehet, hogy valahogyan letiltottam? :O lehet... hogy lehet visszaállítani?

DJnorbi2 · http://img192.imageshack.us/img192/2599/arctrooperimg.jpg 2010.07.21. 11:01:36

Király volt a live,nekem gyors a netem,így a kvíznél nem volt gond,a CWBA is jó volt,többnyire azok nyertek,akiket szerettem volna,várom a következő live-ot :)

Ariza (törölt) 2010.07.21. 12:13:48

@kav12: Nekem mind2 chatbox bejött csak az alsó tök fehér volt míg másoknak hátteret is adott hozzá:D

barkó 2010.07.21. 12:56:57

@Ariza: Grat az öt ponthoz.
Szerintem egy kicsit unalmas volt az eleje így hát a második interjú közben elmentem gépezni, deegyébként jól szórakoztam. Ngyon :XD volt!

Ariza (törölt) 2010.07.21. 14:58:43

@barkó: kössz amugy össz. 2őt találtam el. De az utolsót én:)....

Gree parancsnok 2010.07.21. 16:46:30

de az interjúra,azért tényleg külön chat kell,mert közbeírnának.

Commander Bly 2010.07.31. 19:24:38

én is jól lemaradtam:( kár hogy nem lehet újra megnézni.
süti beállítások módosítása